Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Luulisin kyl tuo bsxual kohta olis oikea kuultu versio, kun mitä vttua ois jotenkin tosi laimea Kärtsän timanttiselta tiimiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli liikaa Kotkotin kertsiä mulle, ja Kotkot ei myöskään iskenyt itseeni. Se oli ihan OK, mutta tuon tyylinen poppi ei vaan ole sitä mikä itseeni osuu.
Itse taas tykkään tosi paljon Kotkotin kertsistä, joten s=m osui ja upposi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kyllähän siinä lopussa kuuluu be sexual/bisexual :DDDD tää on kyllä pakosta tarkoituksellinen sanaleikki jonka ovat keksineet tähän:D go kärtsä!
Se kuuluu niin hiljaa, että ei ole tarkoitettu biisistä suuren yleisön bongattavaksi 🤔
Mulla oli jo ennen tätä tänä aamuna sellainen teoria, että K aikoo antaa tiiveimpien seuraajien päästä jyvälle hänestä ja Bojanista, mutta ei sano siitä missään suoraan. Siis että heillä kahdella on romanttinen suhde meneillään. Tämä vahvisti mun näkemystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän keikoilla on kaikenikäisiä. Vauvasta vaariin, näin kärjistettynä. Olihan se Lord of the Lostin tyyppikin siellä lapsensa kanssa. Eurokiertueella Kärtsä on ottanu lavalle pari kertaa jonkun - ainakin toisella kerralla oli joku nuori (?) tai lapsi. Ja toisella kertaa se nuori tanskalaisfani joka on pukeutunut Häärijäksi. Ja sitten on vanhempia faneja, joita mm siinä Kääryle-faniryhmässä on, tosin siinäkin porukassa on nuorempia myös. Ja kaikkea siltä väliltä!
Siinä mielessä hassua, että alkaa kuittailemaan täti-ihmisille. Lapsifanien lisäksi haluaa karkottaa näköjään myös vähän vanhemmat naisfanit.
Eipä sitten näköjään tämän tädin
Tämä ketju kyllä tänään sai sen aikaan, että ei tee mieli enää K n keikoille, vaikka lippu on. K ei sitä aiheuttanut, ei hänen biisinsä, joka on huumoria, mutta nämä fanit.
Vierailija kirjoitti:
Hei tyypit! Ymmärsinkö oikein että tumpussa oli kuultu se, että mitä v*ttua? Uusimmat Käärijä tagin alla, vai oliko se jokin toinen kohta biisistä? Parikin postausta tästä on siel.
Jaa et biisissä sanotaan noin? Mitä ihmeellistä siinä ois?
Mä olin deluluilut että se snippetti oli ollut hämäystä biisin soundista ja piiloss oli pidetty jotain ihan tajunnan räjäyttävää megabängeriä, ja sen takia levy-yhtiökin kielsi soittamasta sitä etukäteen ettei yllätys mene pilalle. Nyt oon vaan entistä enemmän hämilläni miksi se livesoittokieltokielto laitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärppä tuli ulos kaapista bojanseksuaalina?
Se tuli KyRpokselta aivan umpibojanseksuellina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on täti teidän mielestä?
Minä olin 15 v kun tulin tädiksi. Siitä on muutama kymmenen vuotta, enkä vieläkään tunne itseäni tädiksi😁
Tää ei tietenkään ole se pointti. TÄTI-habitus voi olla vaikka 15-vuotiaalla jne, mut täti-ihmiset nyt vaan on niitä vanhempia naisia, jotka näyttävät tätimäisiltä. Ja käyttäytyvät niin.
Niin, ja mikä on se ikä, jolloin aletaan näyttää tätimäisiltä ja käyttäytyä tätimäisesti? Että osaan varustautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kyllähän siinä lopussa kuuluu be sexual/bisexual :DDDD tää on kyllä pakosta tarkoituksellinen sanaleikki jonka ovat keksineet tähän:D go kärtsä!
Se kuuluu niin hiljaa, että ei ole tarkoitettu biisistä suuren yleisön bongattavaksi 🤔
Mulla oli jo ennen tätä tänä aamuna sellainen teoria, että K aikoo antaa tiiveimpien seuraajien päästä jyvälle hänestä ja Bojanista, mutta ei sano siitä missään suoraan. Siis että heillä kahdella on romanttinen suhde meneillään. Tämä vahvisti mun näkemystä.
Kaapin ovia kyllä nyt kolkutellaan oikeen kunnolla, go Kärtsä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://areena.yle.fi/podcastit/1-4353828?t=jaksot
26:15 tms kohdasta alkaa!
Nyt on kuunneltavissa!
Joo, ei ole ainakaan mun kahvikuppini tämä. Huonompi kun odotin, ts. sellainen kun odotin, mutta noi tän päivän hehkutukset antoivat olettaa että ois oikeasti kiinnostava. Kiinnostaa kuin kilo seksiä väärän ihmisen seurassa. Mutta ei siinä, toivottavasti biisi kuitenkin menestyy.
Tää kommentti on nyt vähän samanlainen kuin jos alkaisin selittämään, että kävin vessassa ja housuihin tuli verinen läikkä. Ikävä homma, mutta miksi kaikkien pitää se kuulla? Kun nyt kuitenkin ollaan shippipalstalla, niin vähintään voisi kuvitella, että voisi jotenkin analysoida, miksi biisi ei kolahda, mutta tuollainen julistus, että juuri mulle toi biisi
Häh? No jotenkin mä ajattelin, että toi ois aika obvious, miksi biisi ei kolahda. Mutta siis lähinnä siksi, että en löytänyt tuosta itseäni kiinnostavaa säveltä, rytmiä enkä taustoja. Tosi geneeriseltä renkutukselta musiikillisesti kuulostaa mielestäni, enkä ajatellut, että biisiäö pitäisi analysoida sen toteamiseksi. Sanat ansaitsevat mielestäni K:n uraan peilaten tulla sanotuiksi, sitä suurempi kuin -kohtaa lukuunottamatta. Ja siis tällä tarkoitan sitä, että näin riisutaan nettitrolleilta aseita käsistä, kun tehdään itse biisi seksin myynnistä, kun myydään seksiä.
Kiitos analyysistä. En ihan ymmärrä, miten voit kuvitella ihmisten lukevan ajatuksiasi, kun itsekin toteat, että et löytänyt kiinnostavava säveltä ja kuulostaa mielestäsi renkutukselta eli oletat, että on niitäkin, joista näin ei ole. Minä löysin kiinnostavia kohtia, ei ole minusta renkutus ja rakastan sitä rumpubassoa. Sanoitus on upeaa ja nerokasta! Mutta tottakai tajuan, että tämä ei ole kaikkia varten. Itseänikin ekan kerran häiritsee se, että biisissä on selkeitä yhtäläisyyksiä kotkotin kanssa. Sattuu vain nyt olemaan niin, että myös kotkotissa rumpubasso on ihana! Mutta toki tajuan, että tuskin kolmatta kertaa kannattaa tehdä aivan samalla tyylillä kertsiä. Silti tämä on ihana bängeri, ei Ruoskan veroinen mutta parempi kuin Kotkot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mainittu "be sexual" (?) biisissä, aivan lopussa.
Mun mielestä ainakin selvästi joku sanoo noin. En tiedä onko Kärtsä ite.
Huhhahgay -> Mutta ethän sinä siitä ennen pitänyt -> be sexual bisexual :D
Sanotaanks siinä lopussa noi molemmat?
Onks Europassissa mitään? Pitäskö käydä?
Hei tietääkö kukaan onko Spottarin lyriikat viralliset vai autogeneroidut tms? Mietin vaan mikä kirjoitusasu sinne tulee, jos tuo ees näkyy lyriikoissa, en tiiä onko taustalaulut lyriikoissa yleensä.
Oli miten oli kirjoitettu, aiheeseen se kyllä viittaa, loistohoksaus!
Tää tietenkin herättää kysymyksen, että mitä kaikkea ne juttelee ja jakaa elämästä, kärpäsenä katossa niiiin kiinnostais:D vaikkei tietenkään kuullu kenellekään se.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä pahantahtoista porukkaa liikkeellä.
Älkää kommentoiko. Ohi vaan.
Bängeri 🤩 nyt yritän malttaa keskiyöhön ja jättää loput striimit sinne
Vierailija kirjoitti:
Biisin paras kohta: B sexual. I know Kärppy sama!
Hei miten muuten biisiliveissä, soitetaanko niissä yleensä biisi ja hengataan livessä biisin soidessa vai vaan höpötellään? Ootan myös tätä esitystä tältä kannalta:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mainittu "be sexual" (?) biisissä, aivan lopussa.
Mun mielestä ainakin selvästi joku sanoo noin. En tiedä onko Kärtsä ite.
Huhhahgay -> Mutta ethän sinä siitä ennen pitänyt -> be sexual bisexual :D
Sanotaanks siinä lopussa noi molemmat?
1 kerran vaan, who knows tai sit tietäjät tietää, kaikki voi päätellä itse.
Ois voinut olla huonompi, mutta olin odottanut K:n levyä niin paljon että olin kuvitellut ja toivonut että sen promosinkuksi oli säästetty jotain tosi isoa. Mutta tiedostan myös että todellisuudessa se oli epärealistinen odotus. Jopa artistit jotka ottaa pitkän vapaan levyn tekoon ei aina/usein saa jotain elämää suurempaa biisiä tehtyä johtosinkuksi, kun ei niitä vaan synny tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hei tietääkö kukaan onko Spottarin lyriikat viralliset vai autogeneroidut tms? Mietin vaan mikä kirjoitusasu sinne tulee, jos tuo ees näkyy lyriikoissa, en tiiä onko taustalaulut lyriikoissa yleensä.
Oli miten oli kirjoitettu, aiheeseen se kyllä viittaa, loistohoksaus!
Tää tietenkin herättää kysymyksen, että mitä kaikkea ne juttelee ja jakaa elämästä, kärpäsenä katossa niiiin kiinnostais:D vaikkei tietenkään kuullu kenellekään se.
Spottarissa on lähes poikkeuksetta viralliset lyriikat, mutta ne tulevat sinne usein vähän viiveellä.
Ei hitto (oon eri) mut ootkohan sä nyt mun kaveri joka pitää omaa musiikimakuaan ainoana oikeana ja arvostelee kaikkia muita. Ja just toi et "minun musiikkini on heviä! SINÄ et hevistä tiedä mitään"