Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Onkos Joksut luvanneet millon ilmoittaa Balkanin ulkopuoliset kohteet?
🔥 tänään kiitos lisää tätä 🔥
https://www.tumblr.com/alkalinetrios/763849821459283968?source=share
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi Janin kuvat oikein putkahti esiin?
Ilmeisesti tosta nettimainoksesta lähti.
https://x.com/moonysmusic/status/1843975242945048642?t=VrQOnilJgOYJjxO1…
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Karjalassa on Pöyhösiä, Kärppä puhuu SaiPasta ja vääntää välillä puhasta mie-sietä meijän tappaan. En tiiä onko sukua täällä. Mut sen toinen vanhempi oli Jyväskylästä? Se seutu on kyllä Suomen murreköyhintä, joten sieltä ei savo-karjala varmaankaan tule.
No, mun miehen suku asuu Jyväskylän seudulla ja mun mielestä niiden puhe kuulostaa savolaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun omat vanhemmat puhuivat savon murteilla, mutta myöhemmin muuttivat etelää n töitten takia ja sen jälkeen se murre hävisi sitten
Kaverini vanhemmat ovat asuneet pk-seudulla luokkaa 40v, mutta puhuvat silti vielä vähän omaa murrettaan ja sen myötä kaverinikin ajoittain, vaikka on koko ikänsä asunut pk-seudulla.
Omat vanhempani ovat eräältä vahvalta murrealueelta lähtöisin, mutta asuneet parikymppisistä täällä toisella erittäin vahvalla murrealueella, jossa itse olen syntynyt. Vaikka puhun leveästi sitä täkäläistä, niin silti siinä on paljon vanhempieni murrealueen nuottia ja sanoja. Ei sille mitään mahda. 😀
Ei toi "savon murre" oo muuta, kuin että Käärijä yrittää repia hahmoonsa koomisuutta
Vierailija kirjoitti:
Onkos Joksut luvanneet millon ilmoittaa Balkanin ulkopuoliset kohteet?
Ei oo luvanneet mitään vielä
Vierailija kirjoitti:
Ei toi "savon murre" oo muuta, kuin että Käärijä yrittää repia hahmoonsa koomisuutta
Ja Mikke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Karjalassa on Pöyhösiä, Kärppä puhuu SaiPasta ja vääntää välillä puhasta mie-sietä meijän tappaan. En tiiä onko sukua täällä. Mut sen toinen vanhempi oli Jyväskylästä? Se seutu on kyllä Suomen murreköyhintä, joten sieltä ei savo-karjala varmaankaan tule.
No, mun miehen suku asuu Jyväskylän seudulla ja mun mielestä niiden puhe kuulostaa savolaiselta
Jyväskylä katsotaan päijäthämäläisrksi murrealueeksi, mutta se on siinä savolaismurteiden rajalla maantieteellisesti. Mutta savolaesiks niitä ei saa millään.
Pitää palata vielä siihen, kun Mikke haki kyyhkyläiset lentokentältä ja ihan ku se olis ollut huvittuneen yllättynyt, et Bojan on mukana. Vaikka olihan se nyt täyttynyt tietää, et Bojankin on tulossa. Mut jotenkin super ihana klippi kaikkinensa. Sekin et Mikke jakoi istumapaikat 😅💕 Ja kertakaikkiaan hyvännäköinen pariskunta nuo kaksi olivat, vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs henkilö arveli puheen perusteella että olen Jyväskylästä. Olen puoliksi savolainen ja asunut Savossa 10v elämästäni. Tuohon aikaan olin ollut pois Savosta jo 10v. Kun tutustuin yhteen tuttavaani, luulin että hän on Savosta, hän oli Jyväskylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä katsotaan päijäthämäläisrksi murrealueeksi, mutta se on siinä savolaismurteiden rajalla maantieteellisesti. Mutta savolaesiks niitä ei saa millään.
No eiköhän tää murrekeskustelu jo riitä, kiitos vaan osallistujille (eihän täällä nyt toisaalta muutakaan tapahdu) mut mä vaan heitin tuon aloituksen, kun katsoin (ties monettako kertaa) noita vlogeja ja Mikke puhuu niin savolaisittain ja tajusin toki ainaki itse et humoristisuuden takia tätä tekevät molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Pitää palata vielä siihen, kun Mikke haki kyyhkyläiset lentokentältä ja ihan ku se olis ollut huvittuneen yllättynyt, et Bojan on mukana. Vaikka olihan se nyt täyttynyt tietää, et Bojankin on tulossa. Mut jotenkin super ihana klippi kaikkinensa. Sekin et Mikke jakoi istumapaikat 😅💕 Ja kertakaikkiaan hyvännäköinen pariskunta nuo kaksi olivat, vau!
Ja loma oli perfect.
Anteeksi ohis, mutta mun työ on ihan paskaa ja pomo ihan persiistä, miten tätä oikein taas jaksaa läpi talven. Ihan oikeesti. Ei ihmisen elämä voi olla rahattomuutta tai piip työtä ja mieli aina maassa.
Okei eli se Miken "coming soon" voi todella olla vasta huomenna tms.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä olivat.Bojankin niin aurinkoinen.Jerekin loisti,vaikka yritti Mikkelle vähätellä.Niin kuin joku täällä sanoi"ihan kuin joku julkkispari".
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn ja läpätilää
Vierailija kirjoitti:
Okei eli se Miken "coming soon" voi todella olla vasta huomenna tms.
Editoimiseen saa käytettyä paljon aikaa. Ei ne vlogit hetkessä valmistu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisiä olivat.Bojankin niin aurinkoinen.Jerekin loisti,vaikka yritti Mikkelle vähätellä.Niin kuin joku täällä sanoi"ihan kuin joku julkkispari".
Oliko se ero siis varmistunut?
Joo, mutta edelleen saatavilla kuvapankeissa.