Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
24141/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tuo joku Aito hahmo ilmestyy niin kieli muuttuu hebreaksi. 

Eli ei saa selvää mikä se on. Onko shippaaja vai ei. Ketä se fanittaa B vai K. Vai kumpaakin. Vai eikö kumpaakaan. Onko se trolli vai joku muu. Onko se vain yksi vai kymmenen.

Ja onko sen vastajankkaajat se itse vai joku muu.

Tyyppi, jonka pohtimiseen ei kannata hukata sekuntiakaan aikaansa. Ohi vaan ja eteenpäin.

Vierailija
24142/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei saa selvää mikä se on. Onko shippaaja vai ei. Ketä se fanittaa B vai K. Vai kumpaakin. Vai eikö kumpaakaan. Onko se trolli vai joku muu. Onko se vain yksi vai kymmenen.

Trolli se ei ole vaan aito (pun intended) sekopää joka nyt haluaa pilata K:n eurokiertuejutut jankkaamalla jostain vanhoista asioista joissa on omasta mielestään oikeassa ja haukkua samalla muut idiooteiksi. 

En halua kyllä pilata yhtään mitään, jos oot mielestäsi aina oikeassa, niin miten muiden mielipiteet sinulta mitään pilaisi?

Aito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24143/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä kerran MIKSI oi fucking MIKSI täällä jauhetaan jonkun "Aiton" kanssa tai "Aitosta" tai kahdesta "Aitosta" tai ylipäätään mistään (noin) tylsästä ja turhasta tai epäkiinnostavasta, kun meillä on hei tyypit menossa Kärpän EUROOPAN KIERTUE ja nyt mullakin on se paljon mainostettu EUROPASSI joka oli hetki ensi sekunneista asti hintansa arvoinen! Ja mä voin vaan hehkuttaa täällä kaikkea entistä enemmän, siis tää passi pisti mut heti nextille levelille niin sanotusti koko homman suhteen, ja mä oon ihan MYYTY, aivan myyty! Eli jos Aito menisit kuorimaan vaikka vihanneksia -? 

Vierailija
24144/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kestä tota Härpäkkeen halausta tuossa uusimmassa vlogissa. 🥺🥺🥺 

Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺

No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää. 

Tää oli niin ihana, en kestä. Tosta näki hyvin miten tärkeitä he ovat toisilleen ja miten läheinen ystävyys niillä on 💚 Veikkaan, että Härtsän mukana olo Kä

Ne on sielunveljiä, jos ketkä. Lukevat toistensa ajatukset ja fiilikset täysin, eikä näihin väleihin liity pätkääkään mitään shippimatskua. Ihan syvää peruskaveruutta. 

Vierailija
24145/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

okei mä aloin tilaan sitä passia mut en nyt saa sitä koodia sähköpostiin ... pariin kertaan jo pistänyt uudestaan, et lähettäs, onko teillä ollut tämmöstä? 

Jos ei kukaan ole vastannut, sulle niin Katso roskapostikansio. Joskus tollaset automaattiviestit menee sinne säpon turva-asetuksista riippuen.

Jos et saa toimimaan, ota yhteys support@kollekt.io

Vierailija
24146/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eihän tuollainen terrible valikoidu sarkasmin väyläksi, ellei siihen, mikä toi homma siihen saakka Jeren kanssa oli ollut, liittyis mukaan jotain tunteita, miksi sanoo juuri terrible. Minua kiinnostaisi hieman ymmärtää, mitä ne olisivat mahtaneet olla. 

Samalla tavalla, kuin mua kiinnostaa se, mikä sai Boitsun tuiskahtamaan SSOL-videolla. Jne.

Aito

Koska se oma tunne on sen terriblen vastakohta. Siksi. En ymmärrä, miten tää ei vaan mene sun päähän, vaikka se on selitetty sulle juurta jaksaen sata kertaa. Sitä on sarkasmi. Sarkasmia ei tarvitse sen koommin tulkita, se on lopulta hyvin yksinkertainen laji. 

Itse en usko, että se oli noin. Tai siis varmasti oli hienoa hänelle tavata, mutta jostainhan sekin kertoo, että vastaa siihen päinvastoin. Se ois mua kiinnostanut analysoid

Tässä ketjussa kaikki pitää tulkita siten, että K & B on suorastaan rakastuneita toisiinsa, mikään muu ei ole sallittua.

Vierailija
24147/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vielä kerran MIKSI oi fucking MIKSI täällä jauhetaan jonkun "Aiton" kanssa tai "Aitosta" tai kahdesta "Aitosta" tai ylipäätään mistään (noin) tylsästä ja turhasta tai epäkiinnostavasta, kun meillä on hei tyypit menossa Kärpän EUROOPAN KIERTUE ja nyt mullakin on se paljon mainostettu EUROPASSI joka oli hetki ensi sekunneista asti hintansa arvoinen! Ja mä voin vaan hehkuttaa täällä kaikkea entistä enemmän, siis tää passi pisti mut heti nextille levelille niin sanotusti koko homman suhteen, ja mä oon ihan MYYTY, aivan myyty! Eli jos Aito menisit kuorimaan vaikka vihanneksia -? 

Ostin passin eilen ja samaa mieltä, on jo nyt ollut hintansa väärti. Jos jotain saisi toivoa niin ehkä vielä pikkusen enemmän ihan normiasioita niihin vlogeihin kuten kaupungilla pyörimistä, lounaalla käymistä, ehkä yksi vlogi itsessään Kärpyn make up rutiinista ja keikalle valmistautumisesta jne.

Vierailija
24148/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli se ei ole vaan aito (pun intended) sekopää joka nyt haluaa pilata K:n eurokiertuejutut jankkaamalla jostain vanhoista asioista joissa on omasta mielestään oikeassa ja haukkua samalla muut idiooteiksi. 

Jep ja sama kirjoittelee myös noita K:n ulkonäön haukkumisviestejä. Mutta nyt oikeasti kiinnostaviin juttuihin. Oliko LfoL laulajasta ja K:sta jotain yhteiskuvia? Tosi kiva, että oli poikansa(?) kanssa keikalla.  Esc2023 nevö förget 🥹

Vierailija
24149/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutispätkä Ljubljanan muotiviikoilta, jossa myös Krisiä haastattelussa 🥰

Vierailija
24150/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Käärijän keskivartalo on groteskin näköinen - löllökyljet mukaanlukien. 

Normaalin ihmisen vartalo. 💚 Mä rakastan sitä miten K kantaa itsensä.

Vierailija
24151/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja sama kirjoittelee myös noita K:n ulkonäön haukkumisviestejä. Mutta nyt oikeasti kiinnostaviin juttuihin. Oliko LfoL laulajasta ja K:sta jotain yhteiskuvia? Tosi kiva, että oli poikansa(?) kanssa keikalla.  Esc2023 ne

En kirjoittele. Mä oon haukkunut lähinnä vain palstalaisista niitä, jotka sen ansaitsee.

Aito

Vierailija
24152/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europassi oli kyllä rahan arvoinen jos nyt vähänkään tämä tahti jatkuu ja tyyli oli jopa edullinen ostos. 

Kiva katsoa Krew ja K tapaa olla yhdessä ja varmaan matkassa ehtii myös sattumaan ja tapahtumaan kun aikaa kuluu. 

Härtsän tavasta tulla halaamaan näkyy kyllä se vahva ystävyys joka on näkynyt kyllä muutenkin mutta epäsuoremmin. 

Saatiin vahvistus sillekin, että B oli K kanssa kahdestaan reissussa. 😊

Ja Mikke kyllä ihan selvästi kiusoittelee tuossa veljeään kun hakee parivaljakon. Kivan lämpimästi ottaa Bojanin vastaan.  

Vierailija
24153/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺

No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää. 

Tää oli niin ihana, en kestä. Tosta näki hyvin miten tärkeitä he ovat toisilleen ja miten läheinen ystävyys niil

Ne on sielunveljiä, jos ketkä. Lukevat toistensa ajatukset ja fiilikset täysin, eikä näihin väleihin liity pätkääkään mitään shippimatskua. Ihan syvää peruskaveruutta. 

Olen tiennyt tämän jo ennen vlogiakin, mutta jotenkin kun sen näkee oikeasti ilman että kyseessä on Häärijä ja Käärijä-hahmot niin onhan tollanen ystävyys ihan älyttömän hieno. Ja pakko ollakin oikeasti todella spesiaalia, että pystyvät tekemään jotain onlyfansiakin yhdessä kun ei semmosta tehdä, jos et oikeasti tunne toista läpikotaisin ja tiedä tasantarkkaan mitä se ystävyys kestää.

Vierailija
24154/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja sama kirjoittelee myös noita K:n ulkonäön haukkumisviestejä. Mutta nyt oikeasti kiinnostaviin juttuihin. Oliko LfoL laulajasta ja K:sta jotain yhteiskuvia? Tosi kiva, että oli poikansa(?) kanssa keikalla.  Esc2023 ne

En oo nähnyt kuin Jaakon kanssa otetun yhteiskuvan, myös omaan instaansa postasi vain sen kuvan.

Vierailija
24155/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen tokan vlogin nyt. Ihana on! Kärppä meikkaamassa oli jotenkin suloinen kohta. 💚 Ja se bäkkäri näytti tosi kivalta. Ja tykkäsin myös kun niillä soi bussissa Nemon uus biisi Eurostar.  

Vierailija
24156/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä passissa olikin siis 2 uutta vlogia. Kiitos sille, joka siitä täällä mainitsi. En ollut tajunnut. 💚

Vierailija
24157/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli niin ihana, en kestä. Tosta näki hyvin miten tärkeitä he ovat toisilleen ja miten läheinen ystävyys niillä on 💚 Veikkaan, että Härtsän mukana olo Kä

Mitenköhän Häärijä on alun alkaen tullut mukaan? Eikö Käärijä kuitenkin ennen Euroviisuja itse pukeutunut siihen Häärijän nyt käyttämään pukuun?

Vierailija
24158/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli periaatteessa ostaa se passi, mutta jos siellä ruma, kaljupäinen ukkeli sanoo kerrankin öööeeiiivittu tai esitetään Käärijän tyhmää huumoria Häärijän kanssa, niin koen, että rahat meni johonkin, joka meni ihan pilalle. 

älä osta. Ei jaksaisi lukea jonkun mielensäpahoittajan valitusta jostain kärpäsen kakan veroisesta jutusta.

Vierailija
24159/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito. Kaikki mitä yrität argumentoida tai tuoda muuten keskusteluun valuu viemäristä alas kun alat haukkumaan ihmisiä. Ei niin kommunikoida muiden kanssa. Ei edes huvita keskustella mistään kanssasi tuon takia ja sama varmasti koskee muitakin. 

Vierailija
24160/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli periaatteessa ostaa se passi, mutta jos siellä ruma, kaljupäinen ukkeli sanoo kerrankin öööeeiiivittu tai esitetään Käärijän tyhmää huumoria Häärijän kanssa, niin koen, että rahat meni johonkin, joka meni ihan pilalle. 

Älä osta. Eiköhän Jukka sano eiiii v istuu edes kerran tämä aikana ja K ja H höpsöile. 

Ketju on lukittu.