Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito, keskity nykyhetkeen! Miksi kaivella ja jankata vanhoja juttuja? Et ainakaan voi nyt valittaa että ei olla saatu mitään matskua heistä.
Ja tarkennan että vanhojen asioiden muistelu on ok mutta ei tuolla jankkaustavalla mitä Aito tekee, kun haluaa että juuri hänen mielipide on ainut ja oikea.
Sun jankkaustapasi on se, että mun mielipiteet ovat aina vääriä, vaikka oon ollut oikeassa koko matkan ajan.
Aito
Ohi vaan, ei ees lainauksia tolle yhdelle. Tottakai sen pitää keksiä Kärpyn eurokiertueelle joku oma asia mistä mesota ja millä viedä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoanalyysi jatkuu vielä lentokenttäklipistä:
Mun korvaan kyllä Miken äänensävy muuttuu siinä "kaveri" sanan kohdalla tai just ennen:P
Jos kuuntelee, niin äänenkorkeus on suht sama "kuka se siellä! Ja siellähän meillä on" ja siinä kohdas musta muuttuu paljon korkeammaksi, jotenkin vitsailukiusoittelevaksi, ja sit se "kaveriki vielä mukana". Eli oiskohan alkanu virnistelemään kaveri-kohtaa ennen, kun äänensävy muuttuu niinkuin naureskelisi ja hymyilisi samalla.
En kyllä itse keksi, miksi sanoisin jollekin läheiselle nähdessä jos heidän kamu ois mukana virnistellen, että "kaverikin mukana sulla hehheh:D" ellei siinä ois just jotain muuta tai tiettyä mitä sillä tarkoitetaan.
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-aj
Oli tosi kiva ja kodikas pätkä se heidän lomalta saapumisensa. Mulle tuli mieleen tuosta Miken kommentista vähän sellainen hyväntahtoinen, että vieläkö se B on täälläkin mukana -sävy.
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan kyllä Miken äänensävy muuttuu siinä "kaveri" sanan kohdalla tai just ennen:P
Jos kuuntelee, niin äänenkorkeus on suht sama "kuka se siellä! Ja siellähän meillä on" ja siinä kohdas musta muuttuu paljon korkeammaksi, jotenkin vitsailukiusoittelevaksi, ja sit se "kaveriki vielä mukana". Eli oiskohan alkanu virnistelemään kaveri-kohtaa ennen, kun äänensävy muuttuu niinkuin naureskelisi ja hymyilisi samalla.
En kyllä itse keksi, miksi sanoisin jollekin läheiselle nähdessä jos heidän kamu ois mukana virnistellen, että "kaverikin mukana sulla hehheh:D" ellei siinä ois just jotain muuta tai tiettyä mitä sillä tarkoitetaan.
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-ajalla. En osaa oikeen selittää, mut molempien olemu
Lisään vielä, että Kn vastaus Miken mikä meininki -kysymykseen kiinnitti kans tän shipparin huomion, kun vastasi eipä siinä, ja alkoi selittää Blle Miken kamerasta. Varmaan vaan perus väsyny ja huomio pomppii, mut voisko olla myös kiusottelukysymykseen vastaus, ja aiheen kääntö?
Ja mikä upea kuvaaja-dokkarivirtuoosi MIKKE siis VAU!
- Europassin hehkuttaja
Vierailija kirjoitti:
Voi toista 🤣 Ihana on 🥺💚
Mua aina hämmentää miten hyvin se ehtii olla näistä kaikista musiikki-ilmiöistäkin aina perillä. 😀
Koska eihän tuollainen terrible valikoidu sarkasmin väyläksi, ellei siihen, mikä toi homma siihen saakka Jeren kanssa oli ollut, liittyis mukaan jotain tunteita, miksi sanoo juuri terrible. Minua kiinnostaisi hieman ymmärtää, mitä ne olisivat mahtaneet olla.
Samalla tavalla, kuin mua kiinnostaa se, mikä sai Boitsun tuiskahtamaan SSOL-videolla. Jne.
Aito
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä upea kuvaaja-dokkarivirtuoosi MIKKE siis VAU!
- Europassin hehkuttaja
Tämä. Ja sen lisäksi, että on kuvannut nuo, editoi ne vielä pikatahtia vlogiksi. Pakko sanoa että on ylittänyt kyseinen passi jo odotukset ja jos tää jatkuu yhtään samaa rataa, niin se 14e oli helvetin edullinen hinta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa onko meillä nyt 2 aitoa täällä. Mikäs sen mukavampaa.
Niitä on useita versioita ja välillä se muuttuu sitten jankkaamaan se Aiton kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska eihän tuollainen terrible valikoidu sarkasmin väyläksi, ellei siihen, mikä toi homma siihen saakka Jeren kanssa oli ollut, liittyis mukaan jotain tunteita, miksi sanoo juuri terrible. Minua kiinnostaisi hieman ymmärtää, mitä ne olisivat mahtaneet olla.
Samalla tavalla, kuin mua kiinnostaa se, mikä sai Boitsun tuiskahtamaan SSOL-videolla. Jne.
Aito
Koska se oma tunne on sen terriblen vastakohta. Siksi. En ymmärrä, miten tää ei vaan mene sun päähän, vaikka se on selitetty sulle juurta jaksaen sata kertaa. Sitä on sarkasmi. Sarkasmia ei tarvitse sen koommin tulkita, se on lopulta hyvin yksinkertainen laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-aj
Tuota klippiä en ole nähnyt, mutta K:han kääntää aina puheen jos ei halua puhua jostain. Myös Amsterdamin bussi boyfriend videolla Bojan sanoo videon lopulla fannysta, että what was you said it was. Niin K lopettaa videon saman tien. Ihmiset luulee, että ne puhuu funnysta, mutta mielestäni eivät, vaan fannysta.
Myös puheenaiheen kääntöä yhteisestä biisistä oli se singsong samsung.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista 🤣 Ihana on 🥺💚
Mua aina hämmentää miten hyvin se ehtii olla näistä kaikista musiikki-ilmiöistäkin aina perillä. 😀
Myönnän, että mun oli googletettava mikäs tää Hot to go homma oikein on, vaikka Chappell Roan sinänsä tuttu nimi onkin niin en tunnistanut hänen biisiksi. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Aito
Mitä höpäjät
Aina kun tuo joku Aito hahmo ilmestyy niin kieli muuttuu hebreaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kyllä aivan samaa ajattelin et kunnon komistukset siinä ja ovat kuin joku tähtipariskunta! ja niin söpö toi Miken "kaverikin mukana" :D ja hyvänen aika et molemmat näyttää ihan staroilta ja Bojankin niin .. huoh syötävän hyvältä, nuorelta ja raikkaalta ja jotenkin pitkältäkin :D Aijai mikä ihana klippi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tuo joku Aito hahmo ilmestyy niin kieli muuttuu hebreaksi.
Eli ei saa selvää mikä se on. Onko shippaaja vai ei. Ketä se fanittaa B vai K. Vai kumpaakin. Vai eikö kumpaakaan. Onko se trolli vai joku muu. Onko se vain yksi vai kymmenen.
Ja onko sen vastajankkaajat se itse vai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Koska se oma tunne on sen terriblen vastakohta. Siksi. En ymmärrä, miten tää ei vaan mene sun päähän, vaikka se on selitetty sulle juurta jaksaen sata kertaa. Sitä on sarkasmi. Sarkasmia ei tarvitse sen koommin tulkita, se on lopulta hyvin yksinkertainen laji.
Itse en usko, että se oli noin. Tai siis varmasti oli hienoa hänelle tavata, mutta jostainhan sekin kertoo, että vastaa siihen päinvastoin. Se ois mua kiinnostanut analysoida, mutta kun olette niin tyhmiä, ei siitä tullut mitään.
Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista 🤣 Ihana on 🥺💚
Myönnän, että mun oli googletettava mikäs tää Hot to go homma oikein on, vaikka Chappell Roan sinänsä tuttu nimi onkin niin en tunnistanut hänen biisiksi. 🙈
Mikä juttu se sit oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kestä tota Härpäkkeen halausta tuossa uusimmassa vlogissa. 🥺🥺🥺
Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺
No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää.
Tää oli niin ihana, en kestä. Tosta näki hyvin miten tärkeitä he ovat toisilleen ja miten läheinen ystävyys niillä on 💚 Veikkaan, että Härtsän mukana olo Käärijä-hommissa on Jerpalle oikeasti hyvä juttu monella tavalla.
Ja eikö ole ihanaa olla ylemmyydentuntoinen kaikkitietävä ja tulla kertomaan se tänne meille alempitasoisille.
Go Kärppy ja Kääryleet!