Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Videoanalyysi jatkuu vielä lentokenttäklipistä:
Mun korvaan kyllä Miken äänensävy muuttuu siinä "kaveri" sanan kohdalla tai just ennen:P
Jos kuuntelee, niin äänenkorkeus on suht sama "kuka se siellä! Ja siellähän meillä on" ja siinä kohdas musta muuttuu paljon korkeammaksi, jotenkin vitsailukiusoittelevaksi, ja sit se "kaveriki vielä mukana". Eli oiskohan alkanu virnistelemään kaveri-kohtaa ennen, kun äänensävy muuttuu niinkuin naureskelisi ja hymyilisi samalla.
En kyllä itse keksi, miksi sanoisin jollekin läheiselle nähdessä jos heidän kamu ois mukana virnistellen, että "kaverikin mukana sulla hehheh:D" ellei siinä ois just jotain muuta tai tiettyä mitä sillä tarkoitetaan.
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-ajalla. En osaa oikeen selittää, mut molempien olemus ja karisma huokuu.
Ja tuo Miken kysymys: morjesta veli, mikä meininki, on kyllä musta samalla virne-äänensävyllä kysytty, siinäkin äänenpaino ihan eri kuin esim Btä moikatessa, ja jotenkin voisin itse kuvitella kysyväni "miten menee" semmosella virnekiusottelu-äänellä, jossa äänenpaino korkeampi ja vaihtelee.
Saa analysoida jos meillä olisi virallista tai epävirallista äänitutkijaa täällä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoston uuden tutkimusraportin yhteydessä maininta Joker Outista ja Käärijästä esimerkkinä superfaneista.
https://www.teosto.fi/wp-content/uploads/2024/09/Musiikinkuuntelu-Suome…
Mielenkiintoista. Mietinkin, etten tällaiseen sekopäisyyteen artistien seurannassa törmännyt 50-vuotisen elämäni aikana koskaan, ja oon sentään ollut todella kova musiikin kuluttaja koko elämäni.
Eikö aikanaan esim. Dingon fanitus ole ollut paljon hurjempaa?
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan kyllä Miken äänensävy muuttuu siinä "kaveri" sanan kohdalla tai just ennen:P
Jos kuuntelee, niin äänenkorkeus on suht sama "kuka se siellä! Ja siellähän meillä on" ja siinä kohdas musta muuttuu paljon korkeammaksi, jotenkin vitsailukiusoittelevaksi, ja sit se "kaveriki vielä mukana". Eli oiskohan alkanu virnistelemään kaveri-kohtaa ennen, kun äänensävy muuttuu niinkuin naureskelisi ja hymyilisi samalla.
En kyllä itse keksi, miksi sanoisin jollekin läheiselle nähdessä jos heidän kamu ois mukana virnistellen, että "kaverikin mukana sulla hehheh:D" ellei siinä ois just jotain muuta tai tiettyä mitä sillä tarkoitetaan.
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-ajalla. En osaa oikeen selittää, mut molempien olemu
Äääääh, mäkin tilaan kohta ton passin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoston uuden tutkimusraportin yhteydessä maininta Joker Outista ja Käärijästä esimerkkinä superfaneista.
Mielenkiintoista. Mietinkin, etten tällaiseen sekopäisyyteen artistien seurannassa törmännyt 50-vuotisen elämäni aikana koskaan, ja oon sentään ollut todella kova musiikin kuluttaja koko elämäni.
Se oli ihan erilaista ja fanit oli pääosin lapsia tai juuri täysi-ikäistyneitä. Dingo oli nuori ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-aj
Voin suositella jo näiden B materiaalien perusteella, ja kaiken puolin muu materiaali ennen kaikkea tosi sympaattista:)
Aito voitko olla penkomatta jotain vuoden takaisia vänkäyksiä ja vaikka jutella normaalisti muiden mukana?
Vierailija kirjoitti:
Pakko muuten sanoa, että musta tää herraparivaljakko näyttää autolle kävellessään joltain julkkissuperparilta, jotka saapuu reissusta ja joita paparazzataan vapaa-ajalla. En osaa oikeen selittää, mut molempien olemu
Oisko sitten kuitenkin ollut niin, että Bojanin tulo Suomeen oli Mikellekin yllätys? Tuli broidia vastaan kentälle ja sieltä tulikin kaksi väsynyttä ja onnellista(?) jäbää.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt varmasti houkutteleva tilaisuus päästä kiusoittelemaan veljeä, ei voi jättää paikkaa käyttämättä:D osittain vitsi ja osittain ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihan erilaista ja fanit oli pääosin lapsia tai juuri täysi-ikäistyneitä. Dingo oli nuori ja komea.
Ja osasi laulaa ja millä äänellä!
Vierailija kirjoitti:
Aito voitko olla penkomatta jotain vuoden takaisia vänkäyksiä ja vaikka jutella normaalisti muiden mukana?
Nooo, vieläkö joku on sitä mieltä, ettei K ois aikaansaanut monitasoista myllerrystä Bojanin sielussa? :D
Aito
okei siis tuolla passissa näkyy kun Mikke hakee Jeren ja Bojanin lentokentältä!!! ja sanovat oli "perfect" ja olis voinut vielä toisen viikon olla :D MÄ RAKASTAN TOTA EUROPASSIA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Neuman oli. Saa nähdä, miten hysteria herää, kun leffa tulee joulukuussa ulos. Neumanin roolissa oleva Saku Taittonen on vähintäänkin yhtä kaunis kuin Neuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooo, vieläkö joku on sitä mieltä, ettei K ois aikaansaanut monitasoista myllerrystä Bojanin sielussa? :D
Aito
Siitä ei kukaan sun kanssa ole silloin vängännyt ja se tulee esiin noista lainaamista viesteistäsikin. Kyse oli sun kyvyttömyydestä ymmärtää sarkasmia.
Jätän tän vaan tähän, onneksi on elämässä muutakin tekemistä, kun repiä esiin jotain vauvapalstan vuoden takaisia vänkäyksiä.
Aito, keskity nykyhetkeen! Miksi kaivella ja jankata vanhoja juttuja? Et ainakaan voi nyt valittaa että ei olla saatu mitään matskua heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Kärppyä
Se ei rakasta sua.
Ootko 5 v.?
oon eri. mutta kyll viisi vuotiaskin ihmettelisi tätä menoa täällä. mutta jatkakaa toki.
Kiva että oot täällä meidän kanssa! 💚 Jatka toki. Taidat pikkasen tykätä kuiteski. Khihi!
kiitos. musiikkimakuni on ihan eri. raskaampaa. en tykkää kärpystäkään. kaksi sanaa viisut ja syrjintä. täällä on meneillään ihan uskonnollisen kiihkon tavoittava fanitus kaikessa fundamentalismissaan ja naiiviudessaan. se on tosi outoa, kun ootte käsittääkseni ihan tosissaan. katon ja ihmettelen täällä.
Ei ehkä kaikkee täällä kannata ottaa niin kovin tosissaan. :D Täällä on moni ollut jo viisuista 2023 asti ja ihan hupiahan tämä. En usko että suurin osa täällä on naiiveja vaan ihan vain tunteita tuntevia ihmisiä. Fanitus on kivaa! Suosittelen! Mistä asioista itse oot intohimoinen? Hassua muuten että kutsut Käärijää kuitenkin Kärpyksi, koska se on sellainen fanien antama hellittelynimi. Ei muut sitä käytä, varsinkaan ne jotka ei K:sta ees pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Kärppyä
Se ei rakasta sua.
Ei hänen tarvitsekaan.
Rakkauttakin on monenlaista.
Ei, ei ja ei mitään Aitoja tai Dingoja tänne nyt, kun mä haluan fiilistellä tätä mun UUTTA EUROPASSIA!
Vierailija kirjoitti:
Aito, keskity nykyhetkeen! Miksi kaivella ja jankata vanhoja juttuja? Et ainakaan voi nyt valittaa että ei olla saatu mitään matskua heistä.
Ja tarkennan että vanhojen asioiden muistelu on ok mutta ei tuolla jankkaustavalla mitä Aito tekee, kun haluaa että juuri hänen mielipide on ainut ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja ei mitään Aitoja tai Dingoja tänne nyt, kun mä haluan fiilistellä tätä mun UUTTA EUROPASSIA!
Mä oon messissä! Se on ihana ja ylittänyt ainaki mun odotukset ihan täysin. Niin mieltä lämmittävää matskua. K ja crew on kyllä valtavan hieno jengi.
Silti jaksat jokaista keikkaa ja tapahtumaa seurata 😄