Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
24161/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä passissa olikin siis 2 uutta vlogia. Kiitos sille, joka siitä täällä mainitsi. En ollut tajunnut. 💚

Sama katoin ekaks sen jälkimmäisen osan ja luulin et se on ainoa. 😄 Ekassa tosiaan se lomamaininta.

Vierailija
24162/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain netin syövereissä nähnyt Tomista pätkän jossa teki noita Härtsä juttuja jo todella nuoren näköisenä. Ehkä häntä on kiinnostanut mimiikka jo kauan. Hättsä hahmon synnystä on kai kerrottu vain, että tuli Mic Macin taustalle jollain keikalla menneisyyden haamuksi ja jäi kun oli suosittu. Ja nyt on jo roolikin isompi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24163/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä kestä tota Härpäkkeen halausta tuossa uusimmassa vlogissa. 🥺🥺🥺 

Kuvaile nyt vähän tilannetta ja miten halataan yms 💚 mä pystyn ostamaan vasta huomenna kun saan uuden kortin 🥺

No siis Kärppä tais olla aika raato tuon Berliinin keikan jälkeen, musta Veikko siinä komentaakin aiemmin jotakuta antamaan sille tilaa vetää happea rauhassa. Mut sit vähän myöhemmin K on oikaisut sohvalle ja Härtsä menee hyvin päämäärätietoisesti halaamaan, ja halaakin kyllä tiukasti ja pitkään. 💛 Jotain keskustelevat siinä, mistä en niin saa selvää. 

Tää oli niin ihana, en kestä. Tosta näki hyvin miten tärkeitä he ovat toisilleen ja miten läheinen ystävyys niil

K halusi kaverin messiin ja ideoivat sitten Häärijän, joka peesaa Käärijän elämää ennen menestystä. 

Vierailija
24164/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen tokan vlogin nyt. Ihana on! Kärppä meikkaamassa oli jotenkin suloinen kohta. 💚 Ja se bäkkäri näytti tosi kivalta. Ja tykkäsin myös kun niillä soi bussissa Nemon uus biisi Eurostar.  

Oletteko huomanneet, että Eurostarin videolla on mukana myös suomalaisia?

Vierailija
24165/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mic Maciin tuo menneisyyden Käärijä sopikin hyvin aikana jolloin Kärtsällä itsellään oli se bolero tai oli kokonaan yläosaton 

Vierailija
24166/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Eutostarin videolla ole vain yksi suomalainen. Windows95man

Vierailija
24167/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jossain netin syövereissä nähnyt Tomista pätkän jossa teki noita Härtsä juttuja jo todella nuoren näköisenä. Ehkä häntä on kiinnostanut mimiikka jo kauan. Hättsä hahmon synnystä on kai kerrottu vain, että tuli Mic Macin taustalle jollain keikalla menneisyyden haamuksi ja jäi kun oli suosittu. Ja nyt on jo roolikin isompi

Tullut siis mukaan vasta UMK:n jälkeen, kun Käärijä luopui jo tavaramerkiksi muodostuneesta keltaisesta puvustaan?

Vierailija
24168/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti Winkkarikin verkostui tuolla. 

Vierailija
24169/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Eutostarin videolla ole vain yksi suomalainen. Windows95man

Olet oikeassa, laitoin vahingossa monikon.

Vierailija
24170/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tullut siis mukaan vasta UMK:n jälkeen, kun Käärijä luopui jo tavaramerkiksi muodostuneesta keltaisesta puvustaan?

En ole ihan varma kävikö tämä jo ennen kun K esiintyi ilman yläosaa vai siinä UMK vuonna. K alkoi keikkailla tosi paljon jo ennen varsinaista UMK kisaa sen osallistumisilmoituksen jälkeen kun hype alkoi nousta kappaleen julkaisun jälkeen. 

Vierailija
24171/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä Europassissa siis käydään niitä keskusteluita tai missä Jere vastailee, vai onko aina joku tietty ajankohta vain, et on siellä livenä itse -? 

Vierailija
24172/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli periaatteessa ostaa se passi, mutta jos siellä ruma, kaljupäinen ukkeli sanoo kerrankin öööeeiiivittu tai esitetään Käärijän tyhmää huumoria Häärijän kanssa, niin koen, että rahat meni johonkin, joka meni ihan pilalle. 

älä osta. Ei jaksaisi lukea jonkun mielensäpahoittajan valitusta jostain kärpäsen kakan veroisesta jutusta.

Joo, ei kannata. Samoin kun en itse ostaisi Joksujen vastaavaa vaikka siinä K vilahtaisi lyhyesti. Keskittyy kuitenkin aiheena olevaan artistiin ja jos se materiaali ei kiinnosta miksi ostaa. 

Vierailija
24173/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä siellä Europassissa siis käydään niitä keskusteluita tai missä Jere vastailee, vai onko aina joku tietty ajankohta vain, et on siellä livenä itse -? 

Nyt on ainakin näyttänyt vastailevan välillä ihmisten kommentteihin jotka näkyy sielä loungessa kaikille. 

Vierailija
24174/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ainakin näyttänyt vastailevan välillä ihmisten kommentteihin jotka näkyy sielä loungessa kaikille. 

Jep. Ei oo mitään fiksattua ajankohtaa milloin on siellä. Varmaan satunnaisesti kun on hetki aikaa tai kun Mikke muistuttaa. Mut kiva että on käynyt siellä ja vastaillut!

Vierailija
24175/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua liikuttaa jotenkin toi Veikon "anna sille hetki" en sit tiedä sanooko Jesselle vai Mikelle vai kenelle paikalla olijalle, mut Veikko. Voi Veikko. 💚

Vierailija
24176/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua liikuttaa jotenkin toi Veikon "anna sille hetki" en sit tiedä sanooko Jesselle vai Mikelle vai kenelle paikalla olijalle, mut Veikko. Voi Veikko. 💚

Veikko on turvana niin henkisesti kuin fyysisesti. Ei varmastikaan oo sattumaa että just Veikko on Kärpän turvis. Henkilökemioiden pitää toimia hyvin tollasessa roolissa, ja luottamuksen pitää olla syvä. Ihana Veikko!

Vierailija
24177/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Mikelle, koska se vastaa jotenkin et 'joo, mä tiiän, mä tiiän'. Veikonkin täytyy tuntee Jere aika hyvin, et osaa lukea sitä ja jopa kavereille sanoa et nyt hetki omaa aikaa.

Vierailija
24178/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko K ekassa vlogissa jotain juomisesta? Että nyt pitää vähän skarpata Eurotourilla? Ajattelin silloin, että toivottavasti toi Veikko pitää vähän tiimillä ryhtiä yllä, ettei lipsahda yli. Vaikka Jessen duunihan se ehkä eniten on.

Kärtsä ei kyllä ole tänä kesänä tuonut lavalle lonkerotölkkejä, kuten vuosi sitten. Mukana on aina vesipullo. 

Toisaalta nuo kuvat jostain Kölnin tuomiokirkolta ja muualta kaupungilta on kivoja, ja kertovat siitä, että tyypit haluavat myös sivistää itseään. Lisää vain tällaista. 

Vierailija
24179/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että yhdessä vlogissa, kun Jaakko ja K puhuivat lomasta, kun Mikke tuli niin K vaihtoi aihetta yhtäkkiä bäkkärin puolelle

Vierailija
24180/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin palstalaisia edustettuna Europassissa, kun on Annaliisoja ja Anders kommentoimassa loungessa 😁

Ketju on lukittu.