Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
24181/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ekassa vlogissa sanoi että nyt on korkki kiinni. Lomamatkoilla taisi mennä aika lujaa ja alkoholi maistui, mutta tosiaan kesän keikat vaikutti menneen ilman.

Vierailija
24182/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua liikuttaa jotenkin toi Veikon "anna sille hetki" en sit tiedä sanooko Jesselle vai Mikelle vai kenelle paikalla olijalle, mut Veikko. Voi Veikko. 💚

Sanoiko K ekassa vlogissa jotain juomisesta? Että nyt pitää vähän skarpata Eurotourilla? Ajattelin silloin, että toivottavasti toi Veikko pitää vähän tiimillä ryhtiä yllä, ettei lipsahda yli. Vaikka Jessen duunihan se ehkä eniten on.

Kärtsä ei kyllä ole tänä kesänä tuonut lavalle lonkerotölkkejä, kuten vuosi sitten. Mukana on aina vesipullo. 

Toisaalta nuo kuvat jostain Kölnin tuomiokirkolta ja muualta kaupungilta on kivoja, ja kertovat siitä, että tyypit haluavat myös sivistää itseään. Lisää vain tällaista. 

Sanoi joo että yrittää. Viime vuotisen "juhliminen saa loppua" lupauksen jälkeen oli kuulemma nyt vaan vetänyt enemmän tän vuoden aikana. Selkeästi haastavaa ja varmasti siitä haastavampaa tekee se, jos muu porukka ympärillä vetää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24183/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin palstalaisia edustettuna Europassissa, kun on Annaliisoja ja Anders kommentoimassa loungessa 😁

Hupaisaa kyllä. :D

Oon miettiny että millä nimellä Boitsu mahtaa siellä olla. Varmaan joku niistä automaattisesti generoiduista kollekt-alkuisista anonyymeistä.

Vierailija
24184/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua liikuttaa jotenkin toi Veikon "anna sille hetki" en sit tiedä sanooko Jesselle vai Mikelle vai kenelle paikalla olijalle, mut Veikko. Voi Veikko. 💚

Varmaan Mikelle, koska se vastaa jotenkin et 'joo, mä tiiän, mä tiiän'. Veikonkin täytyy tuntee Jere aika hyvin, et osaa lukea sitä ja jopa kavereille sanoa et nyt hetki omaa aikaa.

Mä oisin lopettanut kyllä kuvaamisen tohon, tässä tapauksessahan ei loppunut. 

Ja siis minä en vihaa Mikkeä missään tapauksessa, tykkään hänestä, oon tosi kiitollinen europassista ja eilen kirjoitinkin että kiva, kun sinne tulee aitoja juttuja ja myös ikävempiä fiiliksiä. Tän olisin kuitenkin ehkä katkaissut tossa vaiheessa. 

Vierailija
24185/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Mikelle, koska se vastaa jotenkin et 'joo, mä tiiän, mä tiiän'. Veikonkin täytyy tuntee Jere aika hyvin, et osaa lukea sitä ja jopa kavereille sanoa et nyt hetki omaa aikaa.

Ja siis minä en vihaa Mikkeä missään tapauksessa, tykkään hänestä, oon tosi kiitollinen europassista ja eilen kirjoitinkin että kiva, kun sinne tulee aitoja juttuja ja myös ikävempiä fiiliksiä. Tän olisin kuitenkin ehkä katkaissut tossa vaiheessa. 

Varmaan keikan jälkeen menee hetki et adrenaliinit laskee ja pääsee henkisestikin pois lavalta ja Käärijä-hahmosta. Näyttää yllättävän intensiiviseltä tilanteelta enkä ole jotenkin osannut ajatella sitä sellaiseksi. 

Vierailija
24186/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti verrattavissa urheilusuoritukseen, ja palautuminen on tarpeen.

Mut ihana miten rakkaudellinen fiilis heillä crewn kesken tuntuu kuitenkin olevan.

Vierailija
24187/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko K ekassa vlogissa jotain juomisesta? Että nyt pitää vähän skarpata Eurotourilla? Ajattelin silloin, että toivottavasti toi Veikko pitää vähän tiimillä ryhtiä yllä, ettei lipsahda yli. Vaikka Jessen duunihan se ehkä eniten on.

Kärtsä ei kyllä ole tänä kesänä tuonut lavalle lonkerotölkkejä, kuten vuosi sitten. Mukana on aina vesipullo. 

Toisaalta nuo kuvat jostain Kölnin tuomiokirkolta ja muualta kaupungilta on kivoja, ja kertovat siitä, että tyypit haluavat myös sivistää itseään. Lisää vain tällaista. 

Sanoi joo että yrittää. Viime vuotisen "juhliminen saa loppua" lupauksen jälkeen oli kuulemma nyt vaan v

Ehkä niiden kannattaisi sopia et bäkkärille ei otettaisi viinaksia kuin ihan minimimäärä ja et raideriin kuuluis jotain muita juomia ja kunnon ateria eikä vaan sipejä ja pikasafkaa? Keikkailu näyttää olevan niin hektistä, että terveellisemmistä elintavoista on varmaan mahdotonta huolehtia muuten.

Vierailija
24188/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta, jos on tarkoitus kuvata rehellisesti backstage tapahtumia, niin tuohan on just sitä, dokumentointia. Luultavasti K tarvitsee omaa aikaa välittömästi esityksen jälkeen, eikä siinä ole mitään outoa. Niin monet taiteilijat ja jopa urheilijat tarvitsevat, kun ovat antaneet kaikkensa ja andrenaliinit on tapissa. Nuo vlogit on kuitenkin editoitu.

Vierailija
24189/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans luulen että tuskin Mikke joka keikan jälkeen kuvaa Kärtsää, mut halusi nyt tällä kertaa näyttää tuonkin puolen. Kyllä hän tietää että K tarttee sen oman ajan.

Vierailija
24190/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta, jos on tarkoitus kuvata rehellisesti b

Joo siis tän ymmärrän ja just kirjoitinkin että arvostan, että tulee aitoja fiiliksiä esiin. Heitin vaan oman mielipiteen just kyseisestä tilanteesta. 

Vierailija
24191/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö, että onko tämä uusi video B:nista vai vanha

https://x.com/oatmilkduchess/status/1843872888224657653

Vierailija
24192/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi of the Lostin Chris postannut ihanan kuvan ja tekstin Kärtsän keikasta instaan.

Vierailija
24193/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto oon tyhmä. Vasta huomasin, et vlogejahan on siis jo kolme, Berlinistä on part 1 ja 2 😂. Luoja mua. 

Vierailija
24194/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin et oisko se Jesse kuitenkin joka siinä sanoo, että anna sille hetki, kun se on ihan siinä Miken kameran edessä sitten kuitenkin, mutta ei ehkä kuulosta Jessen ääneltä. Ja toisaalta jännä juttu, että joku muu "huomauttaa" veljelle tommosesta, siis joutuu huomauttamaan, mutta siis tosi hyvä ja se, et velipoika voi olla vähän turhan innokas jne ja mä sitäkin ehdin jo pohtia, et vaikka itse tykkään tosi paljon Mikestä ja arvostan hänen työtään jne, musta on huippu tyyppi ja ihana, mutta onkohan noi muut krewlaiset ehkä jopa vähän "väsyneitä" siihen toisinaan, tossakin Europassi-touhussa, siis hänhän (vaan) tekee työtänsä kuten muutkin, ei sillä, mutta tarkoitan, et jos on niin aktiivinen ja innostunut ja touhottaa menemään sen kameran kanssa. Ja varmaan tullut niitäkin hetkiä et veljekset sanovat suoria sanoja toisilleen, vois kuvitella, mutta ihanan läheiset välithän niillä toki on. Tai kaikilla tossa porukassa vaikuttaa olevan välittömät, lämpimät välit. Onhan  toi melkosta showta ja vaatii paljon. Tää Passi kyllä auttaa näkemään just noi muutkin puolet tosta kiertueesta ja kaikesta, mikä on tosi tervetullutta, eikä kuitenkaan vielä ainakaan ole tullut sellanen olo, että jotenkin urkkisi tai kurkkisi yksityisyyttä. Ja musta on hyvä muistaa, et Mikke tosiaan tekee työtään ja nimenomaan meille faneille tota matskua, että kaikkea hyvää ja tsemppiä vaan hänelle (ja toki Jerelle ja koko krewlle), et parhaansa tekee ja voi saada vähän sanomistakin välillä, kuten tossa yhdessä klipissä, vaikka VAAN sitä matskua koittaa saada, parasta mahdollista ja aitoa. Et meikäläiset ois tyytyväisiä ja sais rahalleen vastinetta. 

Vierailija
24195/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto oon tyhmä. Vasta huomasin, et vlogejahan on siis jo kolme, Berlinistä on part 1 ja 2 😂. Luoja mua. 

... minäkään huomannut. 

Vierailija
24196/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin et oisko se Jesse kuitenkin joka siinä s

Kyllä se on Veikko joka sanoo. Jesse häärää jotain ihan muuta siinä kun häntä kuvataan. 

Vierailija
24197/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siellä Europassissa siis käydään niitä keskusteluita tai missä Jere vastailee, vai onko aina joku tietty ajankohta vain, et on siellä livenä itse -? 

Nyt on ainakin näyttänyt vastailevan välillä ihmisten kommentteihin jotka näkyy sielä loungessa kaikille. 

Mä olin ihan otettu, kun K vastasi eilen mun kommenttiin. Miten voikin noin pienestä ihminen tulla iloiseksi. 😂💚

Vierailija
24198/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin vlogi kuvaa kyllä hyvin tunnelmaa ennen keikkaa, vähän jännittää ja keskitytään. Ja sitten keikan jälkeen kaikkensa antaneena, voi hyvin kuvitella sen fiiliksen

Mulle tuli melkein huoli siitä keikan jälkeisestä osuudesta. Ja ennen kun kukaan ottaa liian ärsyyntyneesti, niin tuppaan aina vähän huolimaan kaikesta ja kaikista. 

Miksi tuli siis huoli? kyselee passiton 

Mulla tuli lähinnä huoli siitä, että vlogin teko mahdollisesti häiritsisi K:n palautumista. Haluaa selvästi hetkeksi vetäytyä omaan tilaan heti keikan jälkeen. Mutta ovat varmasti sopineet Miken kanssa pelisäännöt siitä, miten ja mitä saa kuvata ja toisaalta eiköhän K osaa ilmaista, niinkuin tekeekin, jos haluaa olla hetken rauhassa.

-eri<

Eiköhän he tosiaan, aikuiset ihmiset ja toisensa läpikotaisin tuntevat veljekset, ole sopineet pelisäännöt miten toimitaan. Ulkopuolisten on turha huolta kantaa mistään.

Vierailija
24199/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin palstalaisia edustettuna Europassissa, kun on Annaliisoja ja Anders kommentoimassa loungessa 😁

Ois pitänyt arvata että Anderskin on ehta nauta! Ilmanko joutuu välillä saikuttamaan ja ote hommista lipsuu. 

Vierailija
24200/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä tää lounge on tossa Passissa? 

Ketju on lukittu.