Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että B oikeesti ihastui K:hon ja miten hän käytäytyy K:n kanssa se on jotenkin hyvin erilaista ja tuntuu B vai nauraa kaikille jutuilla olisikaan vitsi edes joka on hyvin ihastuneen piire
Broski <3
Vierailija kirjoitti:
Hei onko jollain kokemusta tuosta Hampurin Docks-klubista? Onko jotain Tavastian kokoa vai olisko kuitenkin isompi? Näyttäisi kivalta keikkapaikalta, Kärtsä siellä siis 8.10.
Eipäs, kun mitä minä sekoilen. Gruenspanissa on tänä vuonna Hampurin keikka.
Vierailija kirjoitti:
Hei onko jollain kokemusta tuosta Hampurin Docks-klubista? Onko jotain Tavastian kokoa vai olisko kuitenkin isompi? Näyttäisi kivalta keikkapaikalta, Kärtsä siellä siis 8.10.
Mistä tämä tieto? Contrapromotionin sivujen mukaan Kärtsän Hampurin keikka 8.10. on Gruenspanissa.
Jerpan Oddlygood yhteistyövideo IG:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että B oikeesti ihastui K:hon ja miten hän käytäytyy K:n kanssa se on jotenkin hyvin erilaista ja tuntuu B vai nauraa kaikille jutuilla olisikaan vitsi edes joka on hyvin ihastuneen piire
Kyllä se oli molemminpuolista ja on molemminpuolista. Näkyi silloin eleissä ja ilmeissä, katseessa ja teoissa.
Ja tämä näkyy edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broski <3
Broskihan on just tekonauraja pahinta laatua. Hei, me nauretaan ja nyt on hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Tumpussa myös! Söpönä on Kärtsy <3
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/760705742155186176/via-ig-new…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto? Contrapromotionin sivujen mukaan Kärtsän Hampurin keikka 8.10. on Gruenspanissa.
Olet oikeassa! Korjasin jo tuonne ylös sen. Katsoin vahingossa joltain sivulta tuon Docksin, olikohan sitten viime vuoden keikka.
Nauru ja huumori.
It should be part of it.
Ljubav Broski <3
Vierailija kirjoitti:
Tänään on muuten Krisin isän konsertti, jossa Kris ja B on vierailevina tähtinä.
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/760702717882695680/eng-sub-bojan-an…
🤦
Vierailija kirjoitti:
On surkee.
Jotenkin lähinnä säälittää nämä jotkut jotka murehtii jotain mitä ehkä on vierailla ihmisillä edessä kymmenien vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Muru sulosena 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa! Korjasin jo tuonne ylös sen. Katsoin vahingossa joltain sivulta tuon Docksin, olikohan sitten viime vuoden keikka.
Vuonna 2023 Kärtsällä oli Saksassa vain kaksi keikkaa, toinen Berliinissä ja toinen Münchenissä, mutta joku muu suomalainen bändi tai artisti siellä Hampurin Docksissa on kyllä hyvinkin voinut olla.
Ootteko ikinä tehneet veroilmoitusta Instagramilla? Mä oon! 🥵 Sain näin syksyn ratoksi selvityspyynnön, ja kuitteja ja laskuja on miljoona, mutta lähettää voi enintään 20 liitettä. Ainoa kätevä työkalu, jonka keksin sähköisten sivujen yhdistämiseen monta samaan oli instagram.
Ajattelin livauttaa yhteen mukaan Boitsun kuvan ihan piruuttani. Asiani käsittelijä on kylläkin mies, mutta eipähän se ole ennenkään ihastuneita katseita estänyt 🤭
Jos kyseessä olisi joku maine puhtoisena vaeltava tähti ymmärtäisin edes jotenkin tämän suremisen ja kauhistelun. Mutta K on of tähti ja eikä se lavaesiintyminenkään ole mitään ihan viattominta ollut. Jälkikasvulla pitää kiirettä materiaalin tutkimisessa. Ei riitä enää Annaliisoille aikaa
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin lähinnä säälittää nämä jotkut jotka murehtii jotain mitä ehkä on vierailla ihmisillä edessä kymmenien vuosien päästä.
??
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ikinä tehneet veroilmoitusta Instagramilla? Mä oon! 🥵 Sain näin syksyn ratoksi selvityspyynnön, ja kuitteja ja laskuja on miljoona, mutta lähettää voi enintään 20 liitettä. Ainoa kätevä työkalu, jonka keksin sähköisten sivujen yhdistämiseen monta samaan oli instagram.
Ajattelin livauttaa yhteen mukaan Boitsun kuvan ihan piruuttani. Asiani käsittelijä on kylläkin mies, mutta eipähän se ole ennenkään ihastuneita katseita estänyt 🤭
Ja siis selvennökseksi vielä, että en sentään laita verottajalle vastauksena linkkiä shippi-tililleni, vaan kun kuvat on aseteltu instaan, niin otetaan kuvakaappaus, ja perutaan luonnos, ja kollaasi on käytettävissä omassa galleriassa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Pari Kökkiksen kuvaa myös liitteeksi :D