Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
2381/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että B oikeesti ihastui K:hon ja miten hän käytäytyy K:n kanssa se on jotenkin hyvin erilaista ja tuntuu B vai nauraa kaikille jutuilla olisikaan vitsi edes joka on hyvin ihastuneen piire

Vierailija
2382/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että B oikeesti ihastui K:hon ja miten hän käytäytyy K:n kanssa se on jotenkin hyvin erilaista ja tuntuu B vai nauraa kaikille jutuilla olisikaan vitsi edes joka on hyvin ihastuneen piire

Broski <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko jollain kokemusta tuosta Hampurin Docks-klubista? Onko jotain Tavastian kokoa vai olisko kuitenkin isompi? Näyttäisi kivalta keikkapaikalta, Kärtsä siellä siis 8.10.

Eipäs, kun mitä minä sekoilen. Gruenspanissa on tänä vuonna Hampurin keikka.

Vierailija
2384/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko jollain kokemusta tuosta Hampurin Docks-klubista? Onko jotain Tavastian kokoa vai olisko kuitenkin isompi? Näyttäisi kivalta keikkapaikalta, Kärtsä siellä siis 8.10.

Mistä tämä tieto? Contrapromotionin sivujen mukaan Kärtsän Hampurin keikka 8.10. on Gruenspanissa.

Vierailija
2385/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerpan Oddlygood yhteistyövideo IG:ssä. 

Vierailija
2386/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli molemminpuolista ja on molemminpuolista. Näkyi silloin eleissä ja ilmeissä, katseessa ja teoissa.

Ja tämä näkyy edelleen.

Vierailija
2387/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Broski <3

Broskihan on just tekonauraja pahinta laatua. Hei, me nauretaan ja nyt on hauskaa!

Vierailija
2388/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumpussa myös! Söpönä on Kärtsy <3

https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/760705742155186176/via-ig-new…

Vierailija
2389/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto? Contrapromotionin sivujen mukaan Kärtsän Hampurin keikka 8.10. on Gruenspanissa.

Olet oikeassa! Korjasin jo tuonne ylös sen. Katsoin vahingossa joltain sivulta tuon Docksin, olikohan sitten viime vuoden keikka.

Vierailija
2390/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru ja huumori.

It should be part of it. 

Ljubav Broski <3

Vierailija
2391/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on muuten Krisin isän konsertti, jossa Kris ja B on vierailevina tähtinä.

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/760702717882695680/eng-sub-bojan-an…

🤦

Vierailija
2392/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surkee.

Vierailija
2393/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lähinnä säälittää nämä jotkut jotka murehtii jotain mitä ehkä on vierailla ihmisillä edessä kymmenien vuosien päästä. 

Vierailija
2394/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muru sulosena 💕

Vierailija
2395/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa! Korjasin jo tuonne ylös sen. Katsoin vahingossa joltain sivulta tuon Docksin, olikohan sitten viime vuoden keikka.

Vuonna 2023 Kärtsällä oli Saksassa vain kaksi keikkaa, toinen Berliinissä ja toinen Münchenissä, mutta joku muu suomalainen bändi tai artisti siellä Hampurin Docksissa on kyllä hyvinkin voinut olla.

Vierailija
2396/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ikinä tehneet veroilmoitusta Instagramilla? Mä oon! 🥵 Sain näin syksyn ratoksi selvityspyynnön, ja kuitteja ja laskuja on miljoona, mutta lähettää voi enintään 20 liitettä. Ainoa kätevä työkalu, jonka keksin sähköisten sivujen yhdistämiseen monta samaan oli instagram. 

Ajattelin livauttaa yhteen mukaan Boitsun kuvan ihan piruuttani. Asiani käsittelijä on kylläkin mies, mutta eipähän se ole ennenkään ihastuneita katseita estänyt 🤭

Vierailija
2397/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi joku maine puhtoisena vaeltava tähti ymmärtäisin edes jotenkin tämän suremisen ja kauhistelun. Mutta K on of tähti ja eikä se lavaesiintyminenkään ole mitään ihan viattominta ollut. Jälkikasvulla pitää kiirettä materiaalin tutkimisessa. Ei riitä enää Annaliisoille aikaa 

Vierailija
2398/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin lähinnä säälittää nämä jotkut jotka murehtii jotain mitä ehkä on vierailla ihmisillä edessä kymmenien vuosien päästä. 

??

Vierailija
2399/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ikinä tehneet veroilmoitusta Instagramilla? Mä oon! 🥵 Sain näin syksyn ratoksi selvityspyynnön, ja kuitteja ja laskuja on miljoona, mutta lähettää voi enintään 20 liitettä. Ainoa kätevä työkalu, jonka keksin sähköisten sivujen yhdistämiseen monta samaan oli instagram. 

Ajattelin livauttaa yhteen mukaan Boitsun kuvan ihan piruuttani. Asiani käsittelijä on kylläkin mies, mutta eipähän se ole ennenkään ihastuneita katseita estänyt 🤭

Ja siis selvennökseksi vielä, että en sentään laita verottajalle vastauksena linkkiä shippi-tililleni, vaan kun kuvat on aseteltu instaan, niin otetaan kuvakaappaus, ja perutaan luonnos, ja kollaasi on käytettävissä omassa galleriassa 🙂

Vierailija
2400/31974 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari Kökkiksen kuvaa myös liitteeksi :D

Ketju on lukittu.