Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Nämä laivalaiset vaan hyppää uuteen alukseen. Turhaa työtä muutama nyt tekee
Vierailija kirjoitti:
Nämä laivalaiset vaan hyppää uuteen alukseen. Turhaa työtä muutama nyt tekee
Luulet vähän liikoja itsestäsi ja tästä sulle tärkeästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas joku yrittää taas upottaa laivaa. Naurattaa vaan 😂
Miten voi upottaa jo upoksissa olevaa laivaa?!!!
Vastasiko muuten joku nauta tuohon JC:n Suomenkeikka kysymykseen? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Niinhän se on tähänkin asti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisenä myrskyävään mereen uppoavan aluksen kannelta kuului vain hullu nauru. Sitten tuli hiljaisuus.
Kun heräsin näin edessäni valoa ja pullean kirkkaan olennon. " Hei" sanoi kastematoa muistuttava olento. " Olen pyhä mato Pietari. Tämä on puutarha ja sinä et kuulu tänne. Komposti tästä vasemmalle..
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hiljainen aika ennen kuin räjähtää taas :)
Kärtsältä keikkoja tulossa.
Levyjä ja biisejä julkaistaan.
Pitkät tauot, milloin voi niitä yllätyksiä tulla.
Kärtsän Euroopan kiertue.
Ja varmaan Joksutkin ilmoittaa tulevia keikkoja.
Marketat haluaisivat paljasta pintaa. Avonaista, hikistä rintaa.
Antakaa heille armoa, jotta he saisivat elämäänsä tarmoa.
Marketalla tuli itku pitkästä ilosta, kun Kärtsä ja Boitsu harrastivat seksuaalipakotusta myrskyävän meren keskellä. Paatti oli uppoamassa, mutta Perämies nosti vahvoilla käsillään Kapteenin pelastusveneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tää nettirähmiminen on paljon pahempaa. Nää jää tänne ikuisiksi ajoiksi.
Kääriän lasten lapsetkin vielä lukee mitä Pirkko 56 kirjoitti 2024 isoisän peräpäästä.
Puhumattakaan niistä kaikista kiehnäysvideoista ja herutuskuvista, missä Käärijä-pappa on itse esiintynyt. Tai onlyfansit, varjelkoon!
Minulla on jotenkin sellainen tunne, että Kärtsä ehtii julkaista seuraavan albuminsa ennen JO:ta.
Vierailija kirjoitti:
Marketalla tuli itku pitkästä ilosta, kun Kärtsä ja Boitsu harrastivat seksuaalipakotusta myrskyävän meren keskellä. Paatti oli uppoamassa, mutta Perämies nosti vahvoilla käsillään Kapteenin pelastusveneeseen.
Jaahas papukaija päässyt irti.🥱
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jotenkin sellainen tunne, että Kärtsä ehtii julkaista seuraavan albuminsa ennen JO:ta.
Mä taas veikkaan, että tässä käy niin, että twinnataan taas, ja albumit ilmestyy joko samana päivänä tai viikon sisällä toisistaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisenä myrskyävään mereen uppoavan aluksen kannelta kuului vain hullu nauru. Sitten tuli hiljaisuus.
Kun heräsin näin edessäni valoa ja pullean kirkkaan olennon. " Hei" sanoi kastematoa muistuttava olento. " Olen pyhä mato Pietari. Tämä on puutarha ja sinä et kuulu tänne. Komposti tästä vasemmalle..
Raamattupiiri taas kokoontuu
Tänään on muuten Krisin isän konsertti, jossa Kris ja B on vierailevina tähtinä.
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/760702717882695680/eng-sub-bojan-an…
Vierailija kirjoitti:
Tänään on muuten Krisin isän konsertti, jossa Kris ja B on vierailevina tähtinä.
Se on 19.9 eli ei tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, siis haastattelu tullut tänään liittyen tuohon konserttiin. xD Puhuvat mitä siellä aikovat soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, siis haastattelu tullut tänään liittyen tuohon konserttiin. xD Puhuvat mitä siellä aikovat soittaa.
Ai, puhuivatko? Mä huomasin vaan Bojanin reidet.
Hei onko jollain kokemusta tuosta Hampurin Docks-klubista? Onko jotain Tavastian kokoa vai olisko kuitenkin isompi? Näyttäisi kivalta keikkapaikalta, Kärtsä siellä siis 8.10.
Kunnes tulee itku pitkästä ilosta.