Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Nimimerkillisen fanikerho koolla taas?
En tiedä kuka tai mikä on Aito, mutta minä se en ole, joka kirjoitin Bojanista. Olen kertonut tavanneeni Jokerit Sloveniassa ja muuallakin keikoilla esimerkiksi ja tunsin yhden heistä, kun asuin Ljubljanassa. Tulin fiilistelemään Käärijän kiertuetta tänne, koska olen intohimoinen Kärtsäri-fani. Mut Bojanin mollaus sai mut kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tässä Eurotourissa on kun se tuo kaiken maailman trollit ja sekopäät luolistaan. 😂
Samaa ihmettelen. Nyt joku B:n frendikin muka jo täällä. 🤣
Ei se noin sanonut, onpa kamalaa?
En tiedä mistä oli kyse tai oliko trolli mut itse ajattelin, että vaan joku joka on esim. jossain meet&greetissä puhunut hänen kanssaan pidempään tms.
Eurotour, tuo palstahullujen täysikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tässä Eurotourissa on kun se tuo kaiken maailman trollit ja sekopäät luolistaan. 😂
Minusta on aika kamalaa että joku täällä väittää tuntevansa B:n. Ei todellakaan tunne jos on hänet työn merkeissä joskus tavannut. Lähinnä menneet haavet ja todellisuus sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika kamalaa että joku täällä väittää tuntevansa B:n. Ei todellakaan tunne jos on hänet työn merkeissä joskus tavannut. Lähinnä menneet haavet ja todellisuus sekaisin.
Löysääpä vähän pipoa ja anna ihmisten kirjoitella.
Mä niin tiesin et se on piru merrassa kun tänne tulee. Täällä aletaan samantien nimittelemään ja haukkumaan. Mihinkäs kissa karvoistaan pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillisen fanikerho koolla taas?
Ehdottomasti. Aito the best!
Näin unta, että eilisellä keikalla K puhui bojere-ficeistä. Tyyliin että niitä on tosi paljon, tai ootteko lukeneet. Jatkoi sitten, että itseasiassa ensi viikolla on tulossa yksi uusi 😁😁 Kävi ilmi, että sitä ficciä kirjoittavat K ja jotkut Krewn jäsenistä. Joku keikalla ollut oli sitten postannut tästä instagramiin. Ja siihen alle B oli kommentoinut: "Vain Jerc voisi tehdä jotain tällaista 🤣🤣 Mutta kyllä, olen myös kuullut siitä, joten totta se on."
Mikä uni, vai oliko se totta 😄
Joksuilta ilmeisesti lisäkeikkoja balkanille? Uudet kaupungit balkanilla ois hassu veto. Ellei ne oli "balkanilla" 🤡
Vierailija kirjoitti:
Joksuilta ilmeisesti lisäkeikkoja balkanille? Uudet kaupungit balkanilla ois hassu veto. Ellei ne oli "balkanilla" 🤡
Suomi 6.12. pliis🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 6.12. pliis🤡🤡
Juu, voimme olla yhden päivän historiassamme osa Balkania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 6.12. pliis🤡🤡
Juu, voimme olla yhden päivän historiassamme osa Balkania.
😂😂😂
Toi kiertuehan on nykyään album release tour 🤡
Huomenta! Ja hyvää Bojere-päivää taas, Kärtsä puhunut jälleen Boitsusta eilisellä keikalla. Tällä kertaa aiheina Bojanin beauty face sekä mystinen "maybe some day" ???
https://www.tumblr.com/safetofirst/763714632321056768?source=share
Vierailija kirjoitti:
Toi kiertuehan on nykyään album release tour 🤡
On se! Eli sitten nuo päivät voisi (6.12 ja 9.12.) Helsinki ja Tampere. 🤣
Kärppy ei osaa kuvailla lomaa muuten kuin "greatest time" :D
Boitsu hokenut varmaan koko loman tuota, niin se on jäänyt päähän
Toi 23.11. on varmaan lisäkeikka Cvetlicarnaan? Noista muista on vaikea sanoa.
26.11. vois olla joku toinen kaupunki Sloveniassa, Maribor?
Eikö olisikin todella bojanmainen läppä sanoa independent Finnish project ja tarkoittaa itsenäisyyspäivän keikkaa Suomessa 🤡