Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummut taitaa diggailla enemmän Vantaan pojasta. Nuoremmat sit sloveenipojusta.
Ei pidä paikkaansa mun kohdalla.
-vasikka
En mäkään kyllä vois fyysisesti vielä olla kenenkään mummo. Täytyis kai muutenkin olla äiti ensin. 😄
Mummo mikä mummo
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt kova paikka jollekin, ettei kaikki niin perusta. 😄
Mä olen täysiverinen bojanisti, eikä mua haittaa yhtään, jos joku muu ei ole. Mikä teitä muita bojanisteja oikein vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vasikka
En mäkään kyllä vois fyysisesti vielä olla kenenkään mummo. Täytyis kai muutenkin olla äiti ensin. 😄
Mummo mikä mummo
Sanoo... 🤔 mummo?
Vierailija kirjoitti:
Bojan on KUUMA. Sanonpahan vaan. Hänet livenä tavanneena. Ennen ajattelin et bändin hottis on Jan, koska *piip* sen kanssa, mutta mutta Jan edes Jan ei ole todellisuudessa mitään Bojanin rinnalla ja en yhtään ihmettele Jeren touhua sen kanssa, miten sekasin se on mennyt Bojanista ja miten se haluaisi sen kanssa vaikka mitä. Bojanissa on jotain maagista. Nuoressa (upeassa!) kropassa on vanha, harvinainen sielu, hyvin kaunis ja empaattinen sielu ja mieli. Bojan on kuin elänyt tuhat elämää. Ja silti heittäytyy täysillä myös tähän aikakauteen ja hetkeen. Sen silmät lumoaa, koska niiden katse on niin intensiivinen ja tutkiva ja kun puhut Bojanin, tuntuu kuin koko maailmassa ei olis ketään muita kuin te kaksi!
Tekis mieli laittaa nimimerkki mut en laita, koska aina siitä alkanut negatiiviset kommentit ja ilkeilyt, joita en todellakaan tarvitse.
En ole eri mieltä. Arvostan tätä kaikkea Bojanissa, ja ymmärrän miksi toiset hänestä viehättyy. En osaisi mainita mitään seikkaa mikä itseä estäisi hänestä viehättymästä, mutta kun kaikki ihmiset ei vaan iske, vaikka olisi ns. kaikki ominaisuudet kohdallaan. Toisille sitten taas sydän läpättää, vaikka ei osaisi perustella että mikä siinä ihmisessä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vasikka
Eikä mun.
-Vanha nauta. Älkää yrittäkö keksiä jotain sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vasikka
Ei minunkaan. Olen B:n kanssa suunnilleen saman ikäinen. T. Se B:n kanssa jutellut 😄
Minäkin olen samoja ikinä tai no, nuorempi, ja myös Bojanin tavannut ja jutellut (monesti). Juuri pistin pitkän kommentin aiheesta. Ja rakastan sitä ihmiset ja sen arvomaailma jne kohtaa omani kanssa. Miten musta tuntuu et oletkohan edes tavannut, no ei se mitään kun ei kaikilla ole tietty sama maku miehissä tai ihmisissä, mikä viehättää toista, voi inhottaa toista. Ja kemiat, sitten on ne kemiat ....
Täysiverinen Kärtsäristi olen, Bojanista pidän, mutten en lue itseäni Bojanistiksi. Yhdessä nää on ihanuutta, kuumuutta, leikkisyyttä, kauneutta ja huumoria.
Nace, Kris ja TM miellyttää myös.
Mikä ihme tässä Eurotourissa on kun se tuo kaiken maailman trollit ja sekopäät luolistaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on KUUMA. Sanonpahan vaan. Hänet livenä tavanneena. Ennen ajattelin et bändin hottis on Jan, koska *piip* sen kanssa, mutta mutta Jan edes Jan ei ole todellisuudessa mitään Bojanin rinnalla ja en yhtään ihmettele Jeren touhua sen kanssa, miten sekasin se on mennyt Bojanista ja miten se haluaisi sen kanssa vaikka mitä. Bojanissa on jotain maagista. Nuoressa (upeassa!) kropassa on vanha, harvinainen sielu, hyvin kaunis ja empaattinen sielu ja mieli. Bojan on kuin elänyt tuhat elämää. Ja silti heittäytyy täysillä myös tähän aikakauteen ja hetkeen. Sen silmät lumoaa, koska niiden katse on niin intensiivinen ja tutkiva ja kun puhut Bojanin, tuntuu kuin koko maailmassa ei olis ketään muita kuin te kaksi!
Tekis mieli laittaa nimimerkki mut en laita, koska aina siitä alkanut negatiiviset kommentit ja ilkeilyt, joita en todellakaan tarvitse. 
Ai oikein viettänyt aikaa yhdessä? Apua, nyt jollain keulii ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tässä Eurotourissa on kun se tuo kaiken maailman trollit ja sekopäät luolistaan. 😂
Ei ymmärrä. Miksi yrittävät ärsyttää ja täten saada meitä poistamaan viestejä ja lukita ketjua? En ymmärrä tätä logiikkaa.
Ensin kokeiltu todella kamalilla viesteillä, sitten kirjoitettu asioista jotka ei kuulu tänne, sitten taas vähän haukutaa ja sitten lopuksi vielä ihan pähkähulluja kirjoituksia.
Jättäkää ihmiset rauhaan typerät arvailijat.
Jan on mystinen mies ja hyvin hidastempoinen, rauhallinen mietiskelijä. Sen kuvan hän mielellään myös antaa ulospäin. Tietysti hänessä kuten meissä kaikissa on muitakin puolia. Mut hänessä on myös sellasia piirteitä, ettei moni (kumppanina) arvostaisi. Bojan on toisenlainen, vaikka myös rakastaa omaa aikaa ja tietynlaista vapautta. Mutta Bojanissa on sellainen luotettavuus ja uskollisuus kietoutuneena yhteen, ettei monella ihmisellä ole. Se vaan on sisäänrakennettua.
Bojanissa on musta viehättävää olemus ja erityisesti ne eloisat kasvot. Ja sit se ääni. Se on sellainen miespuolinen seireeni koko mies, ilman että yhtään edes tarvii yrittää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Nyt joku B:n frendikin muka jo täällä. 🤣
Itse nykyään harvoin kiinnostun kenenkään ulkonäöstä (tai muutenkaan esim ihastun kehenkään). Mutta pystyn kyllä näkemään ja ymmärtämään, miksi moni pitää esim K ja Joksut hyvännäköisinä. Kyllä munkin mielestä ovat kivannäköisiä, vaikka henkilökohtaisesti ei herätä tuntemuksia. Nuorempana olisin kyllä ollut aivan ihastunut B:hen 😊😍 Tällä hetkellä jos joku pitäisi sanoa, niin ehkä Nace.
Vierailija kirjoitti:
Bojanissa on musta viehättävää olemus ja erityisesti ne eloisat kasvot. Ja sit se ääni. Se on sellainen miespuolinen seireeni koko mies, ilman että yhtään edes tarvii yrittää. 😁
Ihana on Kärtsänkin ääni, varsinkin kun sanoo "Bojan" <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Nyt joku B:n frendikin muka jo täällä. 🤣
Ei se noin sanonut, onpa kamalaa?
Kärtsy näyttää Kölnissä, miten on aina valmiina Boitsua varten
Siis suihkuaako tuonne keikkapaikkoihin jotain savua kun hyvä et mitään näkee miken stoorissa? Luulin jo et kännykäs vika mut..
Mä en taas välitä Kärtsästä enkä Boitsusta kummastakaan yksinään. He kiinnostavat mua vain kombona. Yhdessä heissä on sitä jotakin. Yksinään mulle käy Nace ja TM.