Miksi BÄMÄ Olgaa huoritellaan?
Ruotsin BÄMÄ Zara Larsson paljastaa melkein yhtä paljon persettään kuin Olga, joka sanoo olevansa ylpeä perseestään ja siksi näyttää sitä!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on BÄMÄ?
Bämä tarkoittaa suomalaisessa slangissa itsevarmmaa, kovaa ja dominoivaa naista.
Alkuperä: Sana on yhdistelmä englannin sanasta bitch ja suomen sanasta äm_mä
En saa mitään selvää Zaran laulusta.
miksaus ontuu molemmilla mikitetyillä ja moni mies haluaisia mikittää sekä Olgaa että Zaraa. naisia tämä luonnollisesti ..tuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on BÄMÄ?
Bämä tarkoittaa suomalaisessa slangissa itsevarmmaa, kovaa ja dominoivaa naista.
Noloa
Tämä Olga on median luoma juttu, sitä ruokitaan nuorille feministinaisille. Musiikki täyttä kuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on BÄMÄ?
Noloa
Niinpä. Varmaan taas jotkut teinit yrittää keksiä uusia sanoja.
No miksi nyt ketään huoritellaan? Yleensä sanotaan että kateudesta, mutta tuskin sillä on sen kanssa kovinkaan usein tekemistä. Varmaan jostain huonosta olosta tuo johtuu. Vaikea kuvitella, että ihminen, jolla on kaikki hyvin ja on onnellinen omassa elämässään, kokisi tarvetta haukkua muita. Sillä sanalla sinänsä ei ole väliä. Kertoo vain kirjoittajasta, minkä hän kuvittelee olevan paha loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on BÄMÄ?
Noloa
Niinpä. Varmaan taas jotkut teinit yrittää keksiä uusia sanoja.
Se on yleensä nuorisolla tapana. Jokaisella sukupolvella on ollut omat uudissanansa, että eipä tässä mitään uutta ole. Eikä muuten noloakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Olga on median luoma juttu, sitä ruokitaan nuorille feministinaisille. Musiikki täyttä kuraa
Hölmöjä testaillaan. Tälle ei näy loppua.
Toiset naiset huorittelee. Miehet on tyytyväisiä.