Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Tässä syy, miksi en voi missään tilanteessa hyväksyä artistin kähmimistä. Tilanteet eskaloituvat nopeasti.
https://www.youtube.com/shorts/rftDnmJZx8k
Täältä takamatkalta vaan sanoisin tuohon kosketuskeskusteluun, että kerran keikalla oli tilanne jossa K katsoi ihan suoraan minuun kai jotenkin vahingossa aika intensiivisesti ja oli ihan saatanan kuumannäköinen kurottaessaan yleisiä kohti. Ei olisi tullut mieleenkään koskea vaikka olisin voinut tehdä niin tosi helpolla. Ei vaikka oli katsonut suoraan silmiini. Se on osa esitystä. Ei mikään henkilökohtainen kontaktin otto.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on sellainen tyyntä myrskyn edellä -fiilis....
Samoilla tuntemuksilla 🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että tämän yhden pro lääpintä- tyypin ymmärrys loppuisi siinä kohtaa kun fanien kourittavana olisikin B?
Niinpä. B on kerran tullut seisomaan barrikadille suoraan mun eteen avonaisessa paidassa niin että mun pää olis ollut kiinni B:n rinnassa ellen olis astunut askelta taaksepäin antaakseni hänelle tilaa. Mutta lääpintätyypin logiikallahan tää ilmeisesti olis ollut B:ltä suorastaan kutsu alkaa lääppiä hänen rintaansa kun itsepähän tuli siihen seisomaan ja vielä avonainen paita päällä. Onneksi ei oo kovin paljon tällä lailla ajattelevia ihmisiä ja ainakin toistaiseksi vielä sekä K että B on uskaltanut tulla lähelle yleisöä. Toivottavasti näin on jatkossakin.
Tuun takamatkalta, anteeksi siitä, mutta miten tälläisen hetken kokenut ihminen pystyy kirjoittamaan vielä näin selväjärkistä ja sujuvaa tekstiä, eikä ole jossain lepositeissä lataamossa itsekseen sopertaen? Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisten mimmien kanssa B bilettää ig:ssään.
No niinhän tuo tekee ja siinähän ei ole kerrassaan mitään pahaa. Hassua, että se on naisten seurassa aina niin ... miten sen sanoisi ... platonisen ja toverillisen näköistä. Ei mitään jännitettä. Muutan mielipidettäni heti kun näen jonkun klipin, missä sitä jännitettä on! Mulle sitä ei ole siinä Zitti e buonissa, vaikka se onkin tosi hyvä ja sinnsä kuuma esitys.
B ei sillä tavalla vaikuta itseään, mutta K kyllä toisinaan saa sukat pyörimään jaloissa aika kovaakin. Varsinkin just kesken keikan kun on siinä tietyssä mielentilassa. Huh.
En silti kyllä ymmärrä ettei ihmiset tajua rajoja. Esim itsen on ihan ok ihailla häntä ja vaikka joskus halutakin tai haaveilla. Mutta siihen se jää. Kaikki klääppiminen ja vainoaminen on ihan ei ei ei. Itse en koe edes kauhean järkeä mennä juttelemaan. Mitä ihmettä sanoisin edes? Oot seksikäs. T. Täti 46 v 🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän tuo tekee ja siinähän ei ole kerrassaan mitään pahaa. Hassua, että se on naisten seurassa aina niin ... miten sen sanoisi ... platonisen ja toverillisen näköistä. Ei mitään jännitettä. Muutan mielipidettäni heti kun näen jonkun klipin, missä sitä jännitettä on! Mulle sitä ei ole siinä Zitti e buonissa, vaikka se onkin tosi hyvä ja sinnsä kuuma esitys.
Yksi olennainen sana unohtui: EDES. Eli siis mulle sitä ei ole edes siinä Zitti e buonissa... jne.
Vierailija kirjoitti:
B ei sillä tavalla vaikuta itseään, mutta K kyllä toisinaan saa sukat pyörimään jaloissa aika kovaakin. Varsinkin just kesken keikan kun on siinä tietyssä mielentilassa. Huh.
En silti kyllä ymmärrä ettei ihmiset tajua rajoja. Esim itsen on ihan ok ihailla häntä ja vaikka joskus halutakin tai haaveilla. Mutta siihen se jää. Kaikki klääppiminen ja vainoaminen on ihan ei ei ei. Itse en koe edes kauhean järkeä mennä juttelemaan. Mitä ihmettä sanoisin edes? Oot seksikäs. T. Täti 46 v 🤭🤣
Täällä sama. Hei oot kuuma. Ok, kiitos tiedosta.
*poistuu vähin äänin takavasemmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa missä oli oikeasti yritystä jonka olen nähnyt on se esitys jonkun naisen kanssa. Mutta ei sekään oisin minulla mennyt ihan läpi. En tiedä enkö sitten vaan näe sitä kipinää
Mun mielestä K on olevan, joka on saanut B:n jalat alta ja käytös K:n seurassa on erilaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Hei oot kuuma. Ok, kiitos tiedosta.
*poistuu vähin äänin takavasemmalle
🤭🤣 Kiva etten ole asian kanssa yksin
Mä näin kerran, kun tämä tosifani oli lyöttäytynyt Joksujen seuraan huoltsikalla ja söi heidän grilliruokiaan. Tämä tyyppi oli myös houkutellut Bojanin erilleen muusta seurueesta ja yhdessä nauroivat omille jutuilleen. Tosifani oli selkeästi matkinut Bojanin tyyliä, koska heillä oli saman tyyliset tummat vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä K on olevan, joka on saanut B:n jalat alta ja käytös K:n seurassa on erilaista
Ainakaan itse en ole nähnyt yhtään mitään pätkää somessa tai missään jossa näyttäisi B käyttäytyvän siten että olisi ihastunut paitsi K seurassa.
Kuuma Kärpsy! Tuo kaulaketju näyttää ihan pannalta tässä kuvassa.🔥
https://www.tumblr.com/lavonq/760697479082704896/the-beast?source=share
En tajua miten siitä hauskan oloisesta viisuedustajasta on muokkaantunut tässä ajassa noin saatanan kuuma mies.
Mä oon nähnyt kun se tosifani on ängennyt johonkin telkkariohjelmaan ja siellä lähettänyt B:lle viestin, että I love you Bojan, come to Finland with me ja oikein puppy eyesit ripsiä räpsytellen siinä hymyili. Ei siis mitään rajaa ton touhuilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt kun se tosifani on ängennyt johonkin telkkariohjelmaan ja siellä lähettänyt B:lle viestin, että I love you Bojan, come to Finland with me ja oikein puppy eyesit ripsiä räpsytellen siinä hymyili. Ei siis mitään rajaa ton touhuilla.
Ja siitäkös me tykätään. Oon kyllä vähän kade tosta tosifanista Bojanille
Minulla tulee noista Bojanin uusista stooreista mieleen omasta elämästä kun eräs joka oli kiinnostunut yritti kai luoda jotain mustasukkaisuutta postaamalla. vastaavia videoita someen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tässä syy, miksi en voi missään tilanteessa hyväksyä artistin kähmimistä. Tilanteet eskaloituvat nopeasti.
https://www.youtube.com/shorts/rftDnmJZx8k
Siis häh. Tuossahan tuo artisti itse häiriköi ja loikkaa yleisöön
Vähän on sellainen tyyntä myrskyn edellä -fiilis....