Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
22381/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/HetaSkye/status/1843004724322447733

Hyvä sinä HetaSkye jos palstailet.💚 Vtuttaa noi kitisijät.

Kitisijät ei muista, kenen tililtä SSOL live tuli. Tai Kärtsää ja carpe diemiä Bn synttäreinä.

Tai Carpe diemiä Tavastialla 

Mitäs K siinä teki?

Otti Bn esiintymään keikalleen? 

Ja koko Viisut. K nosti B:n ja sitä kautta Joksujen näkyvyyden ihan eri sfääreihin somejutuillaan. Ei Suomessa moni muistaisi tai tietäisi Joksuja ilman K:n alkuperäistä nostatusta. Eniten huvitti tossa twiitissä, että K:n kiertue olisi myynyt huonosti ja sen takia B postaisi. 😄 K:n kiertuehan myi hyvin. 

Vierailija
22382/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa K hyvällä tuulella ja iloisen ja rennon oloinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22383/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kenestäköhän sä puhut? Musta et ainakaan, en mäkään jaksais. Enkä jaksakaan.

Sun sivupersoonastasi puhun.

Joo, no se en ole minä enkä minä kirjoita kuin omana itsenäni täällä. Olet aivan sairas, kun et tajua tätä.

Aito  

Vierailija
22384/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule Aito. Ei mene esitys läpi. Olet haukkunut minut niin monta kertaa ettei enää kykene edes laskemaan.  🤔 

Olet valehtelija. Ethän sä voi sanoa, että olin minä???? Aika inhottavaa olla tuollainen valepukki, mutta ei K-faneista ihmetytä yhtään tuollainen paska taso.  Rakastan Boitsua ja rakastan Jereä hänen seurassaan, rakastan K&B:tä yhdessä, heidän välejään ja yhteisiä tekemisiään, vaikka Jeren ura on mulle ihan evvk. Säälittäisi olla tuollainen katkera ruikuttaja, joka ei pääse eteenpäin, eikä osaa edes fanittaa vihaamatta toisia

Aito

🤣👌

Vierailija
22385/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💙💚 BOJERE 💗💚💙

.                      "We love together"

.          "Bojan is always number one"

"Bojan is mine, all mine" 

"Mun ukkeli, rakas ystäväni Bojan"

- Jere Pöyhönen 

Vierailija
22386/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka on ollut mahtava paikalla olleiden mukaan, mutta täällä on ilmeisesti koko ilta ollut kommentoimassa lähinnä joitakin pettyneitä. 

Vierailija
22387/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan Käärijästä nyt. Ei huomiota janoavasta keskustelijasta 

Vierailija
22388/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epic shiet boitsun stoorista =eeppinen 💩?

Oothan nähnyt Ismo Leikolan stand upin sanasta shit?

Vierailija
22389/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitelkaa toi yksi. Ihan tarkoituksella yrittää pilata tän eurokiertueen ja varmaan melskaa kaksplussalla koko yön myös. 

Vierailija
22390/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikka on ollut mahtava paikalla olleiden mukaan, mutta täällä on ilmeisesti koko ilta ollut kommentoimassa lähinnä joitakin pettyneitä. 

Täällä on ollut yksi ankeuttaja ja nyt nimimerkillinen aloittanut shownsa. Mulla ja varmaan muillakin oli kivaa seurata keikkaa 💚

Vierailija
22391/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa K hyvällä tuulella ja iloisen ja rennon oloinen 

Kuka nyt ei olis jos olis 1,5 viikkoa viettänyt söpön nappisilmäisen oman pikku slovakkinsa kanssa ensin KyRpoksen lämmössä ja sitten raikkaassa syyssäässä Suomessa. 

Vierailija
22392/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies ja lentosuukot yleisölle 💚

https://x.com/HetaSkye/status/1843016224575521008

Vierailija
22393/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Aito ja trolli. Muut on hehkuttaneet, syystäkin.

Vierailija
22394/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan Käärijästä nyt. Ei huomiota janoavasta keskustelijasta 

Mä en mitään huomiota ole janonnut, vaan tää yksi realiteeteista irti oleva katkerikko, joka ei voi olla yrittämättä haukkua minua jos joku muu kirjoittaa jotain shaibaa Käärijästä. Ei osaa vain fanittaa keskenään, vaan koittaa poliisina puuttua mutta pieleen menee, lol.

Aito

Vierailija
22395/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on 2. Muut on fiilistelleet. Nyt meinas vaan vähän mopo karata rotkoon ja alkoi Aito shitshow. 

Vierailija
22396/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pettynyt ja pari sivupersoonaa.

Vierailija
22397/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies ja lentosuukot yleisölle 💚

https://x.com/HetaSkye/status/1843016224575521008

Poistettu tää sivu

Vierailija
22398/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden alussa K palasi lomalta someen sanoin "this is my year". Taisi olla paljon kaikkea hienoja suunnitelmia. Piti näyttää kaikille että on enemmän kuin CCC-mies. Mitäköhän niille kaikille suunnitelmille tapahtui?

Ja tiedoksi muuten kaikille, että minä joka kirjoitin ylä olevan kommentin en ole Aito. En välitä B:stä vaan pidän K:n musiikista. Näin K:ssa mahtavaa potentiaalia vielä keväällä, niin nyt olen henkilökohtaisesti vaan hämilläni mitä tässä nyt oikein on tapahtunut

En yleensä arvaile kenenkään henkilöllisyyksiä, mutta olen aika varma että tiedän mitä muutakin olet palstoilla viime aikoina postaillut  😉

Tiedätkö, olet tosi naurettava ja annat täysin epäuskottavan ja harhaisen reppanan kuvan itsest

Pelottaako, että sut tunnistetaan?

Vierailija
22399/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, yllätys! Aito-show jälleen K:n keikan jälkeen. Aina, kun joku kehuu K:ta. Ihan aina. Ja ei, en määrittele sitä, kuka on aidoista aidoin, totean vain, että samaa muiden fanien haukkumista, K:n dissaamista ja ala-arvoista kielenkäyttöä, oli se sitten teistä kuka tahansa tai vaikka koko penkkirivillinen. Hyvä puoli tietty on toi säännöllisyys. Kun tietää, mitä on tulossa, niin on henkisesti jo varautunut. Ja tämän jälkeen aion todellakin ignoorata kaikki aidot ja aitomaiset kirjoitukset ihan riippumatta siitä, kuka ne on väsäillyt (helppo tunnistaa, kun haukutaan k-faneja, käytetään lapsellisia ilmaisuja ja hyökätään aivan kaikkien kimppuun mutta eniten tietysti arvostellaan K:ta). 

Mukavaa iltaa kaikille muille ja aidoille esitän mitä nöyrimmän toiveen, että suksikaa suolle kolmeksi viikoksi. 

Vierailija
22400/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua ainakin "kiinnostaa" vain Bojanin takua, ei itse K yhtään. "

Miksi sitten et anna muiden nauttia K:n keikoista ilman jatkuvaa negatiivista ja erittäin lapsellista valitusta? Onko noin kamalaa havaita, että muut nauttivat ja pitävät hauskaa ja itse et pysty? 

Ei se pysty kun kokee K:n menestyksen jotenkin uhkana Joksuille. Hänen mielestään Joksujen pitäisi olla suositumpia kuin K, kun niin hän itse ajattelee. Ei kestä sitä kun tilanne ei ole näin ja siksi haukkuu K:ta. Fanaattinen B fanitus yhdistettynä perussuomalaiseen kateuteen muiden menestyksestä. Karmiva compo..

Ketju on lukittu.