Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
22361/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan ihana alku Eurotourille, tästä menosta saadaan nauttia seuraavat kolme ja puoli viikkoa! 💚

Vierailija
22362/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin passin toimimaan. Kiitos neuvoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22363/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Sinkkumies siis joku uusi biisi? Sori tietämättömyyteni.

Vierailija
22364/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden alussa K palasi lomalta someen sanoin "this is my year". Taisi olla paljon kaikkea hienoja suunnitelmia. Piti näyttää kaikille että on enemmän kuin CCC-mies. Mitäköhän niille kaikille suunnitelmille tapahtui?

Tuli Ruoska ja Trafik, uusi Euroopan kiertue ja levykin varmaan kohta valmiina - tosin sitä ei taida viimeistellä nyt enää tämän vuoden puolella. Keikkoja riittää, joten saa tehdä sitä, mistä nauttii. En ollenkaan tajua, mihin tässä nyt yrität vihjata ja millä perustein. Pelkkää omaa pahantahtoista spekulaatiota, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Ehkä olisi syytä miettiä, mistä oma myrkyllisyytesi kumpuaa ja miksi yrität purkaa sen muihin. Tällainen kommentointi on nimittäin säälittävää.

Vierailija
22365/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22366/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vanha julkaisematon. Soitti sitä siloin Bölen jatkoilla muiden vanhojen biisien kera. Aika mitäänsanomaton kipale.

Vierailija
22367/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/HetaSkye/status/1843004724322447733

Hyvä sinä HetaSkye jos palstailet.💚 Vtuttaa noi kitisijät.

Joku väsynyt suomalainen vielä väittää, että K ei olisi tehnyt mitään Joksujen hyväksi!! 🤣🤣🤣 Nyt on paksuinta bullshittiä taas aikoihin. 

Ei ole suomalainen tuo Kaven kenen twiittiä kommentoi, mutta about Twitterin negatiivisin marisija, ollut mulla mutella jo pitkään kun ei ole ikinä positiivista sanottavaa mistään ja vihaa K:ta/K&B shippiä.

Vierailija
22368/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasi kyllä että K ei ole kuitenkaan ihan ison maaiman artisti. Kotikentällä loistaa edukseen koska Suomi-artistien kirjo on suhteellisen pieni, niin tasokaan ei ole niin korkea, mutta kun mennään ulkomaille K on vain yksi keskitason artisti tuhansien muiden seassa.

Monilla bändeillä on ne omat, mutta sitäkin uskollisemmat faninsa. Kn tyyli nyt vain iskee joihinkin ihmisiin maasta riipumatta. Jos sitä ei ymmärrä, niin parasta jättää seuraamatta. Ei kai kukaan seuraa sellaista esiintyjää tai bändiä josta ei välitä, en minä ainakaan. Enkä käy kenenkään sivuilla kitisemässä kuinka kakkaa musiikkia esittää ja miten ei tule pärjäämään vain sen takia etten itse ole siitä kiinnostunut.

Vierailija
22369/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden alussa K palasi lomalta someen sanoin "this is my year". Taisi olla paljon kaikkea hienoja suunnitelmia. Piti näyttää kaikille että on enemmän kuin CCC-mies. Mitäköhän niille kaikille suunnitelmille tapahtui?

Ja tiedoksi muuten kaikille, että minä joka kirjoitin ylä olevan kommentin en ole Aito. En välitä B:stä vaan pidän K:n musiikista. Näin K:ssa mahtavaa potentiaalia vielä keväällä, niin nyt olen henkilökohtaisesti vaan hämilläni mitä tässä nyt oikein on tapahtunut

En yleensä arvaile kenenkään henkilöllisyyksiä, mutta olen aika varma että tiedän mitä muutakin olet palstoilla viime aikoina postaillut  😉

Vierailija
22370/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin osa noista ankeutuksista on Aidon riehumisia.

No se on selvä juttu. Ei vaan kestä sitä, että porukka tykkää Kärtsästä. Helvetin vastenmielistä käytöstä. 

Mulle K:n menestys on täysin evvk-asia.

Aito

Juuri tämä onkin vastenmielistä. Kiitos kun todistit puheet oikeiksi. 

No eihän todistanut. Mua ei k i i n o s t a miten K menestyy tai esiintyy, tajuatko?? Tajuatko mitä se tarkoittaa? Se on mulle i h a n  sama, mitä se on sulle suomeksi?

Aito

Ja minusta ei kiinnosta Joker Out paljoakaan.  E

Sama. Ne on mulle vaan niiiiin yhdentekeviä, etten ikinä jaksaisi nähdä tuollaista vaivaa keksiäkseni ankeutuksia jostain, mikä kiinnostaa mua niin vähän. 😄

Kenestäköhän sä puhut? Musta et ainakaan, en mäkään jaksais. Enkä jaksakaan.

Aito 

Vierailija
22371/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeastaan tiedä kuinka vanha se Simkkumies on. Taidettiin keväällä soittaa ensimmäisen kerran ja julkaisematon on 

Vierailija
22372/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetääs Aino keskustelu tähän ja nautitaan Kärppylistä ja sen ihanasta Poikkiksesta <3

Vierailija
22373/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan vanha julkaisematon. Soitti sitä siloin Bölen jatkoilla muiden vanhojen biisien kera. Aika mitäänsanomaton kipale.

Olet täysin väärässä! On mun suosikkibiisi. Aivan ihana. Rakastan sitä ja toivoin sitä levylle ennen kuin sain tietää, että on vanha kipale. Miten joku ei rakasta Sinkkumiestä??

Vierailija
22374/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi ihan noin, kun jotkut täällä tykkäsivät kovastikin.

Vierailija
22375/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenestäköhän sä puhut? Musta et ainakaan, en mäkään jaksais. Enkä jaksakaan.

Aito "

Sun sivupersoonastasi puhun.

Vierailija
22376/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin väärässä! On mun suosikkibiisi. Aivan ihana. Rakastan sitä ja toivoin sitä levylle ennen kuin sain tietää, että on vanha kipale. Miten joku ei rakasta Sinkkumiestä??

Auto Jää toisella nimellä.

Vierailija
22377/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin osa noista ankeutuksista on Aidon riehumisia.

No se on selvä juttu. Ei vaan kestä sitä, että porukka tykkää Kärtsästä. Helvetin vastenmielistä käytöstä. 

Mulle K:n menestys on täysin evvk-asia.

Aito

Juuri tämä onkin vastenmielistä. Kiitos kun todistit puheet oikeiksi. 

No eihän todistanut. Mua ei k i i n o s t a miten K menestyy tai esiintyy, tajuatko?? Tajuatko mitä se tarkoittaa? Se on mulle i h a n  sama, mitä se on sulle suomeksi?

Aito

Ja minusta ei kiinnosta Joker Out paljoakaan.  E

Sama. Ne on mulle vaan niiiiin yhdentekeviä, etten ikinä jaksaisi nähdä tuollaista vaivaa keksiäkseni ankeutuksia jostain, mikä kiinnostaa mua niin vähän. 😄

+1. Mutta en todellakaan hauku tai postaile mitään muutakaan heistä, koska miksi tekisin niin? En halua pilata muiden iloa.

Vierailija
22378/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vielä kerran katsomassa sen Bojanin postauksen, se tuli kyllä niin täydellisenä yllärinä. On niillä kyllä erikoisen kiinteä suhde 🤔. 

Vierailija
22379/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi muuten kaikille, että minä joka kirjoitin ylä olevan kommentin en ole Aito. En välitä B:stä vaan pidän K:n musiikista. Näin K:ssa mahtavaa potentiaalia vielä keväällä, niin nyt olen henkilökohtaisesti vaan hämilläni mitä tässä nyt oikein on tapahtunut

En yleensä arvaile kenenkään henkilöllisyyksiä, mutta olen aika varma että tiedän mitä muutakin olet palstoilla viime aikoina postaillut  😉

No, toi kirjoittaja en ollut minä, eli kummalle puhuit? Hänelle, vai luulitko puhuvasi minulle? Tekaisija. 

Aito

Vierailija
22380/31974 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic shiet boitsun stoorista =eeppinen 💩?

Ketju on lukittu.