Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka mielelläsi syyllistät työttömiä, lue tämä

Vierailija
03.11.2025 |

Lukijan mielipide | Työttömyys on pudottanut minut köyhyysloukkuun, josta ei hevillä nousta

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011592492.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi-muusikoilla on hyvät liksat, joten kyllä tuosta voi hevillä nousta.

Vierailija
2/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. 

Ja Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Perikuntien asuntoja ei saa myytyä, jos työikäisillä ei ole töitä. 

Suomalaisten rahat on kiinteistöissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOJAOSAT TAKAISIN JA SASSIIN!

Vierailija
4/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset jotka syyllistävät työttömyydestä ovat tahallaan ilkeitä. Nauttivat toisten kärsimyksestä. Ei niitä kiinnosta ihmiset tai toisten elämä. Kärsimys on sen pilkan tarkoitus. 

Hallitus taas, ei niitä kiinnosta. Ei yhtään. Omalle lähipiirille jaetaan valtion velkarahaa ja itse rikastutaan. Se siitä. Tämä on oikeistopolitiikkaa, jossa ei ajatella kuin omaa napaa. 

Vierailija
5/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ollut pitkään eikä rahat ole vielä kertaakaan loppunut. Aina ollut rahaa ruokaan vaikka 50 euroa tai 200 euroa. Tuloni on alle 1000 euroa. Olen silti onnistunut aina säästämään ja nyttenkin minulla on 1300 euroa säästöjä.

Ne kellä rahat on aina loppu niin kuluttaa rahaa turhaan tavaraan tai tupakkiin tai alkoholiin. Monet jotka polttaa tupakkia niillä menee  100 euroa kk tupakkiin.

Osaan tehdä itse ruokaa ja en ole nälkää kärsinyt varmaan koskaan. Osaan myös kalastaa ja kalastan usein kalaa ruuaksi. En tilaile netistä osamaksulla mitään kuten monet muut ja niillä sitten rahat ei riitä.

Vierailija
6/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa itse sitä suojaosaa eli pimeitä töitä. Pimeillä töillä tienaan 500 euroa kk.

Vierailija
7/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa itse sitä suojaosaa eli pimeitä töitä. Pimeillä töillä tienaan 500 euroa kk.

Ovat sellaista työtä mitä osatykyvytön ei voi tehdä.

Vierailija
8/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ihmiset jotka syyllistävät työttömyydestä ovat tahallaan ilkeitä. Nauttivat toisten kärsimyksestä. Ei niitä kiinnosta ihmiset tai toisten elämä. Kärsimys on sen pilkan tarkoitus. 

Hallitus taas, ei niitä kiinnosta. Ei yhtään. Omalle lähipiirille jaetaan valtion velkarahaa ja itse rikastutaan. Se siitä. Tämä on oikeistopolitiikkaa, jossa ei ajatella kuin omaa napaa. 

Eipä se vassaripolitiikkakaan työpaikkoja tuonut, politikkoja ei ketään kiinnosta ja tästä kertooa syöksykierre joka on kestänyt jo 17 vuotta.

Vierailija
9/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se vassaripolitiikkakaan työpaikkoja tuonut, politikkoja ei ketään kiinnosta ja tästä kertooa syöksykierre joka on kestänyt jo 17 vuotta.

Vassareiden aikaan oli mm. suojaosa, jonka ansiosta sai edes vähän rahaa. Sillä pystyi esim. ostamaan hajonneen pyörän renkaan tilalle uuden tms. Samalla kerrytti työkokemusta, vaikka olikin vähäisiä tunteja. Silloin HANKKI työllä suojaosan ansiosta. Silloin kannatti ottaa työtä vastaan.

-eri

Vierailija
10/10 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ollut pitkään eikä rahat ole vielä kertaakaan loppunut. Aina ollut rahaa ruokaan vaikka 50 euroa tai 200 euroa. Tuloni on alle 1000 euroa. Olen silti onnistunut aina säästämään ja nyttenkin minulla on 1300 euroa säästöjä.

Ne kellä rahat on aina loppu niin kuluttaa rahaa turhaan tavaraan tai tupakkiin tai alkoholiin. Monet jotka polttaa tupakkia niillä menee  100 euroa kk tupakkiin.

Osaan tehdä itse ruokaa ja en ole nälkää kärsinyt varmaan koskaan. Osaan myös kalastaa ja kalastan usein kalaa ruuaksi. En tilaile netistä osamaksulla mitään kuten monet muut ja niillä sitten rahat ei riitä.

Ei se kyllä noinkaan ole. Itse jäin yllättäen työttömäksi ja makselen siitä työttömyyskorvauksesta nyt opintolainaa, eli raha oikeasti on koko ajan loppu.

Haluan lainasta mahdollisimman pian eroon, siksi en ole edes yrittänyt pienentää lainaerää tai sopia mitään maksutaukoa. Maksettava se kuitenkin on, niin mieluummin mahdollisimman nopeasti. Kyllä minullakin se työttömyystuki riittäisi ihan ok ilman sitä lainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän