Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä Aito, Eurotour on vasta alkanut. :D Toivottavasti sekoat lopullisesti.
Mitä, mäkö? Mulla on ihan hyvä fiilis, sinuna olisin tuosta heitteristä huolissani :D Mikä hänen napaansa kaihertaa? :DDDDDD Jännä, ettei se riitä, että puuttuu negatiivisiin kirjoituksiin, ei, hän kaivelee naftaliinista minut ja alkaa haukkua, vaikka mua ei edes kiinnosta niin paljon, että kommentoisin yhtään mitään. Mä kattelin tän keikan vain siksi, koska olin utelias tuleeko mitään mainintoja Bojanista. Ja tulihan sitä :)
Boitsu on jo vetäytynyt Portugalissa vierashuoneeseen päivän puhelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikka on ollut mahtava paikalla olleiden mukaan, mutta täällä on ilmeisesti koko ilta ollut kommentoimassa lähinnä joitakin pettyneitä.
Siis Aito ja trolli. Muut on hehkuttaneet, syystäkin.
En ole mä kommentoinut keikkaa, miten se ei mene jakeluun? Kiusaaja.
Aito
Jodelissa ittät et olis puhunut levyn ilmestymisestä ens pe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden alussa K palasi lomalta someen sanoin "this is my year". Taisi olla paljon kaikkea hienoja suunnitelmia. Piti näyttää kaikille että on enemmän kuin CCC-mies. Mitäköhän niille kaikille suunnitelmille tapahtui?
Ja tiedoksi muuten kaikille, että minä joka kirjoitin ylä olevan kommentin en ole Aito. En välitä B:stä vaan pidän K:n musiikista. Näin K:ssa mahtavaa potentiaalia vielä keväällä, niin nyt olen henkilökohtaisesti vaan hämilläni mitä tässä nyt oikein on tapahtunut
En yleensä arvaile kenenkään henkilöllisyyksiä, mutta olen aika varma että tiedän mitä muutakin olet palstoilla viime aikoina postaillut 😉
Tiedätkö, olet tosi naurettava ja annat täys
Pelottaako, että sut tunnistetaan?
Sun tasoisesiko älykääpiökö? No ei todellakaan.
Ihana Boitsu mainostaa Kärpän kiertuetta.
Pitää tuolta yöketjusta tuoda tännekin jonkun erittäin pätevän elekielen asiantuntijanaudan huomio, että kun Kärtsä sanoo sen "we not speak a lot, just when we wake up: morning", niin katsoo vasemmalleen ja nostaa sinne vielä kättäkin, ja milläs puolella se rypytön lakana taas olikaan? 😎
Vierailija kirjoitti:
Pitää tuolta yöketjusta tuoda tännekin jonkun erittäin pätevän elekielen asiantuntijanaudan huomio, että kun Kärtsä sanoo sen "we not speak a lot, just when we wake up: morning", niin katsoo vasemmalleen ja nostaa sinne vielä kättäkin, ja milläs puolella se rypytön lakana taas olikaan? 😎
Ihana analyysi 🤭💚
No tottakai ne on puhuneet, mikshän edes höpisee moisia (no tiedän, tiedän on hänen huumoria), vai nousiko aihe taas mieleen jotenkin ja ovat keskenään pelleilleet et heh tulipa puhuttua vähän kun köhöm oli vähän muuta.
Onko toi yöketju ollut aktiivinen?
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/kaertsy-euroopan-kiertue-yoeketj…
Miksi raahaat tänne toista palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia Sinkkumies-outrosta. Onko sattumaa, vai voiskohan liittyä muuhunkin, ajatuksia? Kirjoitin yöketjuun tän, en huomannu eilen tästä paljoa mainintoja.
Tuskin on kuitenkaan mikään tiedonanto.
Oli mukavaa, kun toi eilinen keikka oli "ihmisten aikoihin" inhimillisen aikaisin. Mitenköhän on tänään?
Aito
En jaksa uskoa että Sinkkumies outrolla on mitään suurempaa (piilo)merkitystä muuta kuin että on heidän mielestä hyvä lopetusbiisi
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavaa, kun toi eilinen keikka oli "ihmisten aikoihin" inhimillisen aikaisin. Mitenköhän on tänään?
Aito
Toivottavasti sellaiseen aikaan, et sulla on muuta puuhaa.
Siellä se on Bojanin Kn keikkojen promo stoori edelleen viimeisimpänä, vaikka tänään alkaa omien keikkojenkin myynti 🥹. Mua ihan pikkuisen tää hämmentää, mutta ei kai sille mitään voi, jos päässä pyörii edelleen ihan muut jutut kuin oma ura.
Ketään ei näytä kiinnostavan K.n eirokiertueessakaan mikään muu kuin vihjeiden etsintä siitä mikä suhde hällä nyt mahtaa olla johonkin slaavilaiseen'.
🌈💚💙🌈💙💚🌈💚💙🌈💙💚🌈💚💙🌈💙💚