Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
"Mua ainakin "kiinnostaa" vain Bojanin takua, ei itse K yhtään. "
Miksi sitten et anna muiden nauttia K:n keikoista ilman jatkuvaa negatiivista ja erittäin lapsellista valitusta? Onko noin kamalaa havaita, että muut nauttivat ja pitävät hauskaa ja itse et pysty?
Vierailija kirjoitti:
Huomasi kyllä että K ei ole kuitenkaan ihan ison maaiman artisti. Kotikentällä loistaa edukseen koska Suomi-artistien kirjo on suhteellisen pieni, niin tasokaan ei ole niin korkea, mutta kun mennään ulkomaille K on vain yksi keskitason artisti tuhansien muiden seassa.
Voihan se vielä kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Corr1e/status/1843007779885420838?t=Xl3TCaL2psFS6AIRIN3nW…
Lavalta poistuttu sinkkumiehen tahtiin.
Hmmm🤔
Sepä se..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin osa noista ankeutuksista on Aidon riehumisia.
No se on selvä juttu. Ei vaan kestä sitä, että porukka tykkää Kärtsästä. Helvetin vastenmielistä käytöstä.
Mulle K:n menestys on täysin evvk-asia.
Aito
Juuri tämä onkin vastenmielistä. Kiitos kun todistit puheet oikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
We not speak a lot😏 Oliko joku mielenkiintoista tekemistä mielessä
Oliko suu täynnä? Kun suu täynnä ei saa ...
.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on selvä juttu. Ei vaan kestä sitä, että porukka tykkää Kärtsästä. Helvetin vastenmielistä käytöstä.
Aito
Aika surullista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten et anna muiden nauttia K:n keikoista ilman jatkuvaa negatiivista ja erittäin lapsellista valitusta? Onko noin kamalaa havaita, että muut nauttivat ja pitävät hauskaa ja itse et pysty?
En mä olekaan mitään kommentoinut, onko sun vähän vaikea tajuta, että tämä on anonyymi palsta???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasi kyllä että K ei ole kuitenkaan ihan ison maaiman artisti. Kotikentällä loistaa edukseen koska Suomi-artistien kirjo on suhteellisen pieni, niin tasokaan ei ole niin korkea, mutta kun mennään ulkomaille K on vain yksi keskitason artisti tuhansien muiden seassa.
Voihan se vielä kehittyä.
Ei. Uran huippu meni. Me kaikki tiedetään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/Corr1e/status/1843007779885420838?t=Xl3TCaL2psFS6AIRIN3nW…
Lavalta poistuttu sinkkumiehen tahtiin.
Oon sinkkumies, oon hitto soikoon ...
Vierailija kirjoitti:
Sillä taitaa olla hateboner.
Voisko taas vähän tsempata ja lopettaa tuon Aitonaisen haukkumisen. Kohta tulee vammaiset ja autistitkin mukaan kuten aina kun kyky keskustella katoaa. Hae jo sitä apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä miten tämä tyyppi voi shipata jos inhoaa toista osapuolta näin paljon?
Koska olet tyhmä v*mmainen v* jakki, joka ei tunnista kirjoittajia.
Säälin sun lapsia.
Mä säälin sua.
Vierailija kirjoitti:
Voisko taas vähän tsempata ja lopettaa tuon Aitonaisen haukkumisen. Kohta tulee vammaiset ja autistitkin mukaan kuten aina kun kyky keskustella katoaa. Hae jo sitä apua
AitoMaisen
Vuoden alussa K palasi lomalta someen sanoin "this is my year". Taisi olla paljon kaikkea hienoja suunnitelmia. Piti näyttää kaikille että on enemmän kuin CCC-mies. Mitäköhän niille kaikille suunnitelmille tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Aika surullista.
Siinä ei ole mitään surullista. Mä oon tullut näihin ketjuihin fiilistelemään K&B:n suhdetta, enkä ole todellakaan joutunut pettymään. 💗💗
Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Juuri tämä onkin vastenmielistä. Kiitos kun todistit puheet oikeiksi.
No eihän todistanut. Mua ei k i i n o s t a miten K menestyy tai esiintyy, tajuatko?? Tajuatko mitä se tarkoittaa? Se on mulle i h a n sama, mitä se on sulle suomeksi?
Aito
Ja minusta ei kiinnosta Joker Out paljoakaan. En silti jankkaa siitä kokoajan koska tiedän muita kiinnostavan ja minusta on vain mukavaa, että muillakin on mukavaa ja hauskaa. En tajua mikä sinua vaivaa ylipäätään
Go Kärppy! Hyvin alkoi eurotouri :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, näille haukkujille. Säälittäviä K-faneja, tiesihän sen.
K keikka vaikutti hyvältä mitä sitä ehti nähdä. Harmi kun oli just muuta tekemistä enkä ihan kehdannut alkaa siinä katsomaan keikkaa kun oli ihmisiä kylässä. 🤣
Ei tuossa mitään Hmmmiä ole.