Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsyli on todellakin ihana! Ja näytti eilen todella hyvältä ja onnelliselta 💚
Vierailija kirjoitti:
Ihana Boitsu mainostaa Kärpän kiertuetta.
Muru hehkuttaa poikkiksen touria.
Kun jakaa julkaisun (kuten Boitsu eilen), niin siirtyykö se musiikki mukana, ellei sitä vaihda?
Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavaa, kun toi eilinen keikka oli "ihmisten aikoihin" inhimillisen aikaisin. Mitenköhän on tänään?
Aito
Toivottavasti sellaiseen aikaan, et sulla on muuta puuhaa.
Ei tuu olemaan :)
Aito
Vierailija kirjoitti:
Pidän nyt kerrankin Aidon puolia:
voitaisko lopettaa kaikkien trollien syyttäminen Aidoksi? Eilen täällä koko päivän meuhkannut ja ankeuttanut ei tainnut olla nimimerkillinen, itse en ainakaan saanut tällaista kuvaa vaikka täällä heti oltiin syyttämässä.
ja ei, en ole itse Aito. Kävi vaan eilen ärsyttämään jos/kun syyttä suotta syytellään ja provosoidaan tällä tavalla jankkaus taas liikkeelle. Koska sehän meni näiden syytösten jälkeen nimimerkilliselläkin ihon alle ja alkoi perinteinen Aito-show 🙄
Sori, mä en pysty varsinaisesti pitämään ihmisen puolia, joka on aiheuttanut mulle paskemman olon kun kukaan muu.
Mutta toki en energiaa hänen metsästykseen käytä, puolia en ryhdy pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on ihana
Rahaa janoava vauvanmuotoinen moukka Vantaalta.
Miten sinä olet jo hereillä (vai kouluunko menossa?)? Sinä senkin höpönassu.
Rahaa janoavat vauvanmuotoiset moukat Vantaalta on kyl pirun kuumia!
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei näytä kiinnostavan K.n eirokiertueessakaan mikään muu kuin vihjeiden etsintä siitä mikä suhde hällä nyt mahtaa olla johonkin slaavilaiseen'.
Luin että erokiertueessa 😅
Aito
Vierailija kirjoitti:
Kun jakaa julkaisun (kuten Boitsu eilen), niin siirtyykö se musiikki mukana, ellei sitä vaihda?
Aito
Tuo on mun mielestä Bojanin itse tekemä koska Kärtsä ei ole 24h aikana jakanut tollaista storya. Yleensäkään et pysty jakamaan kuin sellaisen storyn johon sut on tägätty mukaan. Eli todennäköisesti Bojan on itse laittanut tuon kuvan ja lisännyt musiikin
Apua luulin et tää ketju oltiin poistettu, kun sivuhistoriasta tulin ja tuli pääsy kielletty. En tiedä mitä tapahtui, mutta onneksi oli etusivulla kuitenkin olemassa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voitaisko lopettaa kaikkien trollien syyttäminen Aidoksi? Eilen täällä koko päivän meuhkannut ja ankeuttanut ei tainnut olla nimimerkillinen, itse en ainakaan saanut tällaista kuvaa vaikka täällä heti oltiin syyttämässä.
ja ei, en ole itse Aito. Kävi vaan eilen ärsyttämään jos/kun syyttä suotta syytellään ja provosoidaan tällä tavalla jankkaus taas liikkeelle. Koska sehän meni näiden syytösten jälkeen nimimerkilliselläkin ihon alle ja alkoi perinteinen Aito-show 🙄
Sori, mä en pysty varsinaisesti pitämään ihmisen puolia, joka on aiheuttanut mulle paskemman olon kun kukaan muu.
Mutta toki en energiaa hänen metsästykseen käytä, puolia en ryhdy pitämään.
No jopa on jos sinun elämäsi paskin olo liittyy anonyymin palstan kirjoittajahahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Tuo on mun mielestä Bojanin itse tekemä koska Kärtsä ei ole 24h aikana jakanut tollaista storya. Yleensäkään et pysty jakamaan kuin sellaisen storyn johon sut on tägätty mukaan. Eli todennäköisesti Bojan on itse laittanut tuon kuvan ja lisännyt musiikin
Kattelin nyt aamulla, että B ois jakanut K:n julkaisun eurotourista.
Aito
Aito, miks oot jo hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Jakanut Kn kiertuejulkaisun, mutta lisännyt itse musat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyli on todellakin ihana! Ja näytti eilen todella hyvältä ja onnelliselta 💚
Todellakin!
https://www.tumblr.com/corr1e/763654297919651840/some-more-pics-of-the-…
Ohhoh BC just ilmoitti, että jäävät vuoden lopun jälkeen määrittelemättömälle tauolle 😳
Vieläkö paatilla on Annaliisoja? Tämä on erityisesti heille, mutta varmaan Naudat, Sonnit, Vasikat ja ehkä jotkut Bojanistitkin tästä tykkää.
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/763635569294180352/gonna-leav…
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh BC just ilmoitti, että jäävät vuoden lopun jälkeen määrittelemättömälle tauolle 😳
Meinasin itsekin tulla kirjoittaa saman mutta en ollut varma kuuluuko tänne 😅
harmi juttu, toivottavasti tekevät kuitenkin paluun
Vierailija kirjoitti:
Aito, miks oot jo hereillä?
Onko sulle jotenkin luontaista pohtia muiden elämää?
Aito