Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
21141/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin niin K on eilen bongattu naisseurassa. Tosin silminnäkijä ei tiedä miltä K.n mikään lähipiiri näyttää joten havainto voi olla kuka vain.

Alan kallistua siihen suuntaan, että nää on vain kavereita. Olin aiemmin odottavalla kannalla aidon suhteen kehittymisen osalta. Jos tässä ois jokin suhde kehittymässä niin miksi K ois jonkun naisen kanssa. 😢

No eihän kukaan tiedä mikä tilanne se oli, ja onko ees totta, ja mihin menossa tai tulossa. Kärtsä on mm. ollu kuvauksissa useana päivänä, ja siellä on ollu ainakin stylisti ja meikkaaja jotka molemmat on *drum roll* naisia. :D Hänellä on tiimissään / elämässään useita naisia, usko tai älä, ilman mitään romanttista kytköstä.

Vierailija
21142/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en silti käsitä, että nämä kaksi on ollut lomalla kahestaan kyproksella

En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.  

K:n kanssahan toi yhteistyö on tehty. Olis voinut ottaa mukaan kenet tahansa, mutta halus ottaa B:n. Todennäköisesti vaan ihmettelee miksi K höpöttelee tekemissään mainosstooreissa niin paljon matkaseuralaisestaan.

En usko, että he niinkään "ihmettelevät", vaan vetävät siellä omia johtopäätöksiään, kuten moni vetäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21143/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jonka mielestä toi olikin yllättäen vähän enemmän friend zonahtavaa, että Bojan tulikin lopuksi Helsinkiin (Vantaalle?) mutta meni täällä aika paljon omia menojaan? En siis tarkoita, että ois hylännyt Kärtsän (tai toisin päin), vaan että se oli osoitus sittenkin enempi kaveriudesta kuin tunteiden palavasta roihusta? 😃 Varsinkin ton käänteen kanssa, miten hän jatkoi Portugaliin. Vai tekiskö rakastunut just noin? 

En näe mitään friend zonahtavaa siinä, että tulee Helsinkiin, vaikka tietää, että toisella on paljon muita kiireitä. Koska ei olis ollut pakko tulla, mutta jostain syystä halusi.

Mutta toisaalta ei ollut menossa kotiinkaan ja mitä jos sille kaverille Portugalissa sopi tavata vasta viikonloppuna? 

"Ei silti ollut pakko tulla Suomeen. Suomeen tulon sijaan olis voinut olla välissä muutaman päivän kotona tai mennä suoraan sinne Portugaliin, jossa sääkin olis ollut aika paljon kivempi, vaikka kaveri olis tullut vasta pari päivää myöhemmin. Mutta ei, päätti tulla kolmeksi päiväksi vielä Suomeen vietettyään jo viikon K:n kanssa."

Niin, kyllä, mutta mä olisin voinut nuorena esim. kaverina tehdä noin, jos olisin jatkamassa Portugaliin. Sen sijaan jos olisin romanttisesti ja seksuaalisella tasolla ihastunut, ja haluaisin tuosta suhteen, miksi jatkaisin Portugaliin. . .

No, tietty selitys voisi olla K:n tour ja ettei voi mennä sille mukaan jostain K:n touri-matkustukseen liittyvästä käytännön syystä ja että sille Portugali-tyypille sopi vain viikonloppu, joten oli pakko lähteä to tai pe. 

Vierailija
21144/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.  

K:n kanssahan toi yhteistyö on tehty. Olis voinut ottaa mukaan kenet tahansa, mutta halus ottaa B:n. Todennäköisesti vaan ihmettelee miksi K höpöttelee tekemissään mainosstooreissa niin paljon matkaseuralaisestaan.

En usko, että he niinkään "ihmettelevät", vaan vetävät siellä omia johtopäätöksiään, kuten moni vetäisi.

Tsjeäähreborgin markkinointitiimi katselee päätään raapien tän mainoksen katsojalukuja ja toteaa, että seuraavalla kerralla pyytävät suoraan Boitsua Kärtsän matkakumppaniksi, ja ei muuten tarvitse sensuroida yhtä paljon niitä botpureja.

Vierailija
21145/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtevät varmaan pian. Miken stoori. Viimeiset pakkailut. 

Vierailija
21146/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyRpoksella 

Vierailija
21147/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtevät varmaan pian. Miken stoori. Viimeiset pakkailut. 

Meneeköhän he koko matkan bussilla, vai Berliiniin lentäen ja siitä matka jatkuu bussilla.

Vierailija
21148/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et alkaa Kärppänän tour ja saadaan seurata matkan tekoa ja keikkoja 🙏😍💚 Toivottavasti saadaan paljon kivoja klippejä, kuvia jne. Onnea matkaan 💕💗💕

Vierailija
21149/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se otti poikkiksen mukaan 🥺

Vierailija
21150/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee muuta 🤣

Vierailija
21151/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyRpoksella 

Kiitos 🙏🏼

T. Se jonka sielua särkee 

Vierailija
21152/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin niin K on eilen bongattu naisseurassa. Tosin silminnäkijä ei tiedä miltä K.n mikään lähipiiri näyttää joten havainto voi olla kuka vain.

Alan kallistua siihen suuntaan, että nää on vain kavereita. Olin aiemmin odottavalla kannalla aidon suhteen kehittymisen osalta. Jos tässä ois jokin suhde kehittymässä niin miksi K ois jonkun naisen kanssa. 😢

Voi vee sentään. Mikä siinä on, ettei voida erottaa faktaa ja fiktiota toisistaan. Mun shippaukseen ei näiden henkilöiden yksityiselämä vaikuta millään tavalla.

Vierailija
21153/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huvittaa nää jokapäiväiset "alan kallistumaan siihen et ovatkin vain kavereita" 🙄

Vierailija
21154/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huvittaa nää jokapäiväiset "alan kallistumaan siihen et ovatkin vain kavereita" 🙄

Sitäpaitsi olivat jo sen puolitoista viikkoa yhdessä milloin olisi voinut olla romanttis-seksuaalista myöskin eli mikä logiikka?

Vierailija
21155/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanoen kyllä muakin myös tosielämän tilanne kiinnostaa, koska kuitenkin aloin näiden tarinaa seurata juuri siksi, että silloin viisuaikaan näin K&B välillä mielestäni aitoa vahvaa kemiaa ja ihastumista, enkä edelleenkään usko pelkästään kuvitelleeni sitä. Ja se sama kemia ja yhteys heidän välillään näyttää edelleen jatkuvan ja on vain entisestään vahvistunut. Enkä vain voi tälle mun mielenkiinnolle mitään.

Mutta niin mäkin ajattelen, että täällä palstoilla ei kannata liikaa kirjoitella tosielämän jutuista ja yksityishenkilöistä. Varsinkaan kun me ei siitä tosielämästä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Täällä kannattaa nauttia samanhenkisestä seurasta, huumorista ja sellaisesta kevyemmästä shippailusta, ja itsekseen voi jokainen pohtia sitten vakavammin, jos niin haluaa tai tuntee siihen tarvetta.

Vierailija
21156/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsjeäähreborgin markkinointitiimi katselee päätään raapien tän mainoksen katsojalukuja ja toteaa, että seuraavalla kerralla

Nyt kannattaa varata se matka sinne Kyrpokselle, jotta Tjääehreborgissa ymmärretään, että mainos on tehonnut. Voitte lähettää palautetta, että oli niin onnistunut mainos, että varasin matkan sen takia. 

Vierailija
21157/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsut on siellä viikon verran ho.. vähän lomailleet kaksin niin ketsuppipullo on nyt auki, ja yhteisiä lomia tulee varmasti lisää tämän kokemuksen myötä, mikäli heidän lomanaamoistaan on jotain pääteltävissä. 💚

Vierailija
21158/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanoen kyllä muakin myös tosielämän tilanne kiinnostaa, koska kuitenkin aloin näiden tarinaa seurata juuri siksi, että silloin viisuaikaan näin K&B välillä mielestäni aitoa vahvaa kemiaa ja ihastumista, enkä edelleenkään usko pelkästään kuvitelleeni sitä. Ja se sama kemia ja yhteys heidän välillään näyttää edelleen jatkuvan ja on vain entisestään vahvistunut. Enkä vain voi tälle mun mielenkiinnolle mitään.

Mutta niin mäkin ajattelen, että täällä palstoilla ei kannata liikaa kirjoitella tosielämän jutuista ja yksityishenkilöistä. Varsinkaan kun me ei siitä tosielämästä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Täällä kannattaa nauttia samanhenkisestä seurasta, huumorista ja sellaisesta kevyemmästä shippailusta, ja itsekseen voi jokainen pohtia sitten vakavammin, jos niin haluaa tai tuntee siihen tarvetta.

Niin tai näin, ulospäin K näyttää onnellisimmilta Bn seurassa. Muut lomakuvat ei oo olleet näin täynnä iloa ja onnea. Kun seura on oikea

Vierailija
21159/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään nähtävillä sitä K:n pidempää mainosta reissusta?

Vierailija
21160/31974 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lähdössä viikon päästä Tjääehreborgin reissulle. Voinhan odottaa, että altaan reunalla minulle vilkuttelee ai että Bojan ja jos tilaan drinksun, niin sen tarjoilee serviceman ison hymyn kera? Voinhan? Lupaan sit myös tarkkailla lakanoiden vaihtoväliä ja raportoida teille, kuinka monesti ne viikon aikana vaihdetaan. Enkä muuten sitten oo missään kämäsessä hotskussa. Sama luokitus, kuin Kyrpoksella.

Ketju on lukittu.