Kuinka monta kampaviineriä virkahenkilö pystyy syömään työpäivän aikana?
Tuli mieleen keskustelusta: "Miksi Suomessa on niin kova verotus".
Kommentit (31)
0, 18-vuotta virassa ja yhtään kampaviineriä ei ole syöty. Jos jotain syödään niin omakustanteista on.
Vierailija kirjoitti:
0, 18-vuotta virassa ja yhtään kampaviineriä ei ole syöty. Jos jotain syödään niin omakustanteista on.
Kampaviinerien ahmiminen on sekoittanut pääsi.
5-10 menee aika helposti, jos ei itse joudu maksamaan yhtäkään.
Vieläkö kampaviinereitä on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Se on "18 vuotta". Sinun "virkaasi" pääsee näköjään täysin kouluja käymätönkin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
MItä ovat kampaviinerit?
Google?
3 kpl. Koska neljäs alkaisi makeana öklöttää.
Ennätys minulla on 19 vajaan päivän aikana. Silloin ei onneksi ollut oikein muuta tekemistä kuin tarkistaa yksi lasku. Ei tosin kampaviinereitä koska en pidä niistä, vaan joulun alla piparipullia. Niitä on silloin tarjolla yllin kyllin.
Virkahenkilö syö kahvitunnin aikana 3-5 pullaa. Se tekee päivässä 6-10 pullaa. Viikossa 30-50 pullaa. Tukityöllistetyt pitää niistä näppinsä erossa. Ne on vain virkahenkilöiden pullia. Nih, virkahenkilöidet pullia.
Jos pitää itse maksaa, 0
Jos joku muu maksaa10...20
Vierailija kirjoitti:
MItä ovat kampaviinerit?
https://www.google.com/search?q=kampaviineri&rlz=1C1GCEA_enFI872FI873&s…, ole hyvä.
Näiden kampaviinereistä puhujien takia perusopetuksestakin on resurssit riisuttu aivan minimiin. Joidenkin mielestä missä hyvänsä on ihminen julkisella sektorilla töissä, siellä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Virkahenkilö syö kahvitunnin aikana 3-5 pullaa. Se tekee päivässä 6-10 pullaa. Viikossa 30-50 pullaa. Tukityöllistetyt pitää niistä näppinsä erossa. Ne on vain virkahenkilöiden pullia. Nih, virkahenkilöidet pullia.
Meillä tukityöllistetyt myös keittävät ja tarjoilevat kahvit. Ja ovat ymmärtäneet pitää näppinsä erossa meidän virkahenkilöiden pullista!
Olen ollut valtiolla 22 vuotta, kertaakaan ei ole ollut kampaviinereitä tarjolla ja kahvitkin maksetaan itse. Olisi kiva, jos joku joskus kertoisi, mistä niitä kampaviineireitä edes saa!
Ai miksi kirjoitan nyt keskellä päivää - no siksi, että olen myöhäisellä joululomalla tämän viikon.
Virkahenkilöllä on aina runsaasti aikaa popsia viinereitä joten aika monta ehtii kyllä syömään.
Kyllä pari aina menee iltapäiväkahvin lomassa. Sitten onkin jo kiire lähteä kotio!
En ole virassa, mutta 0,5 viineriä kerran viikossa maksimi.
Saarikon enkka oli joku 67 illan aikana. Tosin tuli ylös ja lokit sli loppuun