Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut tämän mamman lähteä kiertämään pitkin Vantaata hullun kiilto silmissä, kun en hankkinut (vielä) sitä Europassia. Edelleen mietin ostamista, kun tulee muutenkin vietettyä ihan liikaa aikaa täällä netissä.
No se yllätys oli sieltä jo käyty löytämässä ja jodelin kuvailuista päätellen meni eturivin stalkkerille. 😏 Oli ollut paita, pari kuppia, 50 € ja viesti.
Kuulostaa jotenkin pelottavalta, vai asuuko ko. henkilö Vantaalla.
Varmaan asuu teltassa Kärpän asunnon parkkiksella....
Kärppä ollu myöhään eilen aktiivinen europassi loungessa. Vastaillu kivasti monen fanin tervehdykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut tämän mamman lähteä kiertämään pitkin Vantaata hullun kiilto silmissä, kun en hankkinut (vielä) sitä Europassia. Edelleen mietin ostamista, kun tulee muutenkin vietettyä ihan liikaa aikaa täällä netissä.
No se yllätys oli sieltä jo käyty löytämässä ja jodelin kuvailuista päätellen meni eturivin stalkkerille. 😏 Oli ollut paita, pari kuppia, 50 € ja viesti.
Sille nuorelle fanille?
Vierailija kirjoitti:
B tuli Suomeen, kun sai kaveriltaan ilmaiset lennot. Ettekö itse hyödyntäisi tällaista?
Riippuu siitä haluanko ja kiinnostaako tarpeeksi mennä sinne minne niillä ilmaisilla lennoilla pääsee. Jos haluan ja kiinnostaa, niin toki hyödyntäisin. Jos taas en halua eikä kiinnosta, niin en menisi vaikka kuinka ilmaiseksi pääsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille nuorelle fanille?
Vaiko sille kahden pienen lapsen äidille, joka roikkuu aina eturivissä ja töniin tielleen tulleet häikäilemättä sivuun?
Nuoresta henkilöstä oli maininta jodelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli Suomeen, kun sai kaveriltaan ilmaiset lennot. Ettekö itse hyödyntäisi tällaista?
Riippuu siitä haluanko ja kiinnostaako tarpeeksi mennä sinne minne niillä ilmaisilla lennoilla pääsee. Jos haluan ja kiinnostaa, niin toki hyödyntäisin. Jos taas en halua eikä kiinnosta, niin en menisi vaikka kuinka ilmaiseksi pääsisin.
Itse oletan, että B halusi tulla Suomeen moikkaamaan muitakin Suomi tuttuja ja sen lisäksi kävi konsertissa täällä. Jos sai vielä ilmaiset lennot tänne, niin sekin oli plussaa. Jotenkin vähättelyn makua, kun väitetään, että täällä Suomessa ei voisi olla mitään B:tä kiinnostavaa. Suomi kaverit oli varmaan se eka syy, että miksi hän tänne tuli. Muut syyt sitten vähän niinkuin plussana siihen päälle.
Minun on nyt pakko tiivistää muutaman viikon tapahtumat, jotta voisin sisäistää ne paremmin
Kärppy ja Boitsu kahdestaan Kyproksella rentoutumassa. Joksut julkaisee tiktokin Pöyhölästä, jossa K rapsuttaa puppy Btä. Ainiin ja julkaisitiinhan se Bluzakin, mutta Boitsu ei ehtinyt promoamaan, muuta kuin Kärpyn juttuja. Sitten kun oletettiin, että normaali elämä kutsuu, niin Boitsu ilmestyykin Suomeen. Ja kun vihdoin kaiken piti olla normaalia, Kärppy päättää julkaista tiktokin, jossa on yli minuutin ajan Boitsun kuvaamaa materiaalia mm. servismän ja B peittelemässä Kta heidän yhteiseen sänkyyn.
Mä en silti käsitä, että nämä kaksi on ollut lomalla kahestaan kyproksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei silti ollut pakko tulla Suomeen. Suomeen tulon sijaan olis voinut olla välissä muutaman päivän kotona tai mennä suoraan sinne Portugaliin, jossa sääkin olis ollut aika paljon kivempi, vaikka kaveri olis tullut vasta pari päivää myöhemmin. Mutta ei, päätti tulla kolmeksi päiväksi vielä Suomeen vietettyään jo viikon K:n kanssa."
No jos sai ne paluuliput ilmaseksi niin varmaan hyödynsi niitä, kun ei muutenkaan ollut kotiin menossa? Miksi mennä reissulta kotiin, jos ilmaiseksi saa lentomatkat toiseen maahan, jossa ennenkin on viihtynyt ja jatkaa sieltä sitten reissua?
Joutui kuitenkin ostamaan täältä lipun Portugaliin. Ja niinkuin sanoin, lokakuinen Helsinki versus aurinkoinen, eksoottinen, historiallinen Lissabon... Siis kenenkään ei liene vaikea ratkaista kumpaan matkustaisi. Joten kyllä se syy oli K
Kyllä se kaveri oli vissiin jo odotellut tovin,koska kommentoi yhteiskuvaa sanalla"vihdoinkin".Portugaliksi tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä beeffiä saanut, vaan menettänyt.
Porkkanaa se on vaan saanu. Yhtä köykäinen kuin aiemminkin. Bojanin kaakaokin näkyy Kärtsän stoorissa. Kärtsän Smirnoff aamushotti oli piilossa
Kyllä K juo myös kaakaota ja teetä myös enemmän kuin kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Bluza muuten nyt kuunnelluin biisi spotifyssa Joksuilta ohi Carpe Diemin
Pakko korjata sen verran että tällä hetkellä kuunnelluin /suosituin. Toki CD johtaa kokonaiskuuntelumäärässä. Mutta mahtavaa jos Bluzasta tulee hitti!! 💙
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kärpyn manifestointi Liverpoolissa toteutui! :)
https://www.tumblr.com/dreaminofu/763485828809981952/manifesting-king-m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.
Jos niillä on konsultti samasta mainostoimistosta kuin Oddlygoodilla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä on konsultti samasta mainostoimistosta kuin Oddlygoodilla 🤭
Toivoisin lisää Bojere-Oddlygood-mainoksia. Myös Pirkka kelpaa hätätilassa. Sen koiravideonkin olisi ihan hyvin voinut tuotteistaa Pirkka-yhteistyöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se Vantaalla taitaa asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää oli jonkun naudan salajuoni, niin kiitos tuhannesti. 😘
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin niin K on eilen bongattu naisseurassa. Tosin silminnäkijä ei tiedä miltä K.n mikään lähipiiri näyttää joten havainto voi olla kuka vain.
Alan kallistua siihen suuntaan, että nää on vain kavereita. Olin aiemmin odottavalla kannalla aidon suhteen kehittymisen osalta. Jos tässä ois jokin suhde kehittymässä niin miksi K ois jonkun naisen kanssa. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n kanssahan toi yhteistyö on tehty. Olis voinut ottaa mukaan kenet tahansa, mutta halus ottaa B:n. Todennäköisesti vaan ihmettelee miksi K höpöttelee tekemissään mainosstooreissa niin paljon matkaseuralaisestaan.