Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanoen kyllä muakin myös tosielämän tilanne kiinnostaa, koska kuitenkin aloin näiden tarinaa seurata juuri siksi, että silloin viisuaikaan näin K&B välillä mielestäni aitoa vahvaa kemiaa ja ihastumista, enkä edelleenkään usko pelkästään kuvitelleeni sitä. Ja se sama kemia ja yhteys heidän välillään näyttää edelleen jatkuvan ja on vain entisestään vahvistunut. Enkä vain voi tälle mun mielenkiinnolle mitään.
Mutta niin mäkin ajattelen, että täällä palstoilla ei kannata liikaa kirjoitella tosielämän jutuista ja yksityishenkilöistä. Varsinkaan kun me ei siitä tosielämästä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Täällä kannattaa nauttia samanhenkisestä seurasta, huumorista ja sellaisesta kevyemmästä shippailusta, ja itsekseen voi jokainen pohtia sitten vakavammin, jos niin haluaa tai tuntee siihen tarvetta.
Niin tai näin, ulospäin K näyttää onnellisimmilta Bn seurassa. Muut lomakuvat ei oo olleet näin täynnä iloa ja onnea. Kun seura on oikea
Tästä olen täysin samaa mieltä ja totta kai tästä voi täällä myös jutella, kun itse ovat noita onnellisia naamojaan julkaisseet meidän nähtäväksi.
Mutta heidän muuta elämää, sellaista josta ei ole meille mitään kerrottu, on turha täällä ruotia. Keskitytään ennemmin K ja B väleihin <3
Pojat oli poikien lomalla. Nyt on loma ohi ja elämä jatkuu entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en silti käsitä, että nämä kaksi on ollut lomalla kahestaan kyproksella
En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.
K:n kanssahan toi yhteistyö on tehty. Olis voinut ottaa mukaan kenet tahansa, mutta halus ottaa B:n. Todennäköisesti vaan ihmettelee miksi K höpöttelee tekemissään mainosstooreissa niin paljon matkaseuralaisestaan.
En usko, että he niinkään "ihmettelevät", vaan vetävät siellä omia johtopäätöksiään, kuten moni vetäisi.
Tsjeäähreborgin markkinointitiimi katselee päätään raapien tän mainoksen katsojalukuja ja toteaa, että seuraavalla kerralla
Mistä löytyy Tjäreborgin omasta somesta näitä Kärtsän mainoksia. Kaikkea muuta löydän, mutta en näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanoen kyllä muakin myös tosielämän tilanne kiinnostaa, koska kuitenkin aloin näiden tarinaa seurata juuri siksi, että silloin viisuaikaan näin K&B välillä mielestäni aitoa vahvaa kemiaa ja ihastumista, enkä edelleenkään usko pelkästään kuvitelleeni sitä. Ja se sama kemia ja yhteys heidän välillään näyttää edelleen jatkuvan ja on vain entisestään vahvistunut. Enkä vain voi tälle mun mielenkiinnolle mitään.
Mutta niin mäkin ajattelen, että täällä palstoilla ei kannata liikaa kirjoitella tosielämän jutuista ja yksityishenkilöistä. Varsinkaan kun me ei siitä tosielämästä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Täällä kannattaa nauttia samanhenkisestä seurasta, huumorista ja sellaisesta kevyemmästä shippailusta, ja itsekseen voi jokainen pohtia sitten vakavammin, jos niin haluaa tai tuntee siihen tarvetta.
Kommentoin vain sitä minkä näen.
I miss you brother. We talk anyway on the phone a lot so you know it anyway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Ja mietin kans että shippaako Tjäreborgilla joku? Onko joku nauta töissä siellä? Mitähän ne miettii tästä.
K:n kanssahan toi yhteistyö on tehty. Olis voinut ottaa mukaan kenet tahansa, mutta halus ottaa B:n. Todennäköisesti vaan ihmettelee miksi K höpöttelee tekemissään mainosstooreissa niin paljon matkaseuralaisestaan.
En usko, että he niinkään "ihmettelevät", vaan vetävät siellä omia johtopäätöksiään, kuten moni vetäisi.
Tsjeäähreborgin markkinointitiimi katselee päätään raapien tän mainoksen
Tiktokissa on se pidempi video. IG stooreissa julkaisivat niitä aikaisempia lyhyempiä pätkiä, ei enää näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut tämän mamman lähteä kiertämään pitkin Vantaata hullun kiilto silmissä, kun en hankkinut (vielä) sitä Europassia. Edelleen mietin ostamista, kun tulee muutenkin vietettyä ihan liikaa aikaa täällä netissä.
No se yllätys oli sieltä jo käyty löytämässä ja jodelin kuvailuista päätellen meni eturivin stalkkerille. 😏 Oli ollut paita, pari kuppia, 50 € ja viesti.
Kuulostaa jotenkin pelottavalta, vai asuuko ko. henkilö Vantaalla.
Mitähän K itse ajattelee. Tuo on jo oikeasti vähän karmivaa. Vaikka onhan tuo henkilö edelleenkin vielä kovin nuori.
"Naurattaa ajatus, että Bojan on kertonut matkasuunnitelmansa muille Joksuille ja selittänyt, että käy myös Suomessa tällä reissulla, kun sitä kautta pääsee kätevästi Portugaliin, ja vastauksena on ollut lähinnä huutonaurua. :)"
Apua 😂! Mä niin nään tän tilanteen. B ihan kasuaalisti ohimennen kertonut tästä suunnitelmastaan ja koko porukka räjähtänyt nauruun, Bn katsellessa hieman loukkaantuneena reaktiota. Koska, mitä huvittavaa tässä loistavassa, järkevässä suunnitelmassa nyt muka on?
Vierailija kirjoitti:
öö.. kiitos tiedosta???
Vierailija kirjoitti:
"Naurattaa ajatus, että Bojan on kertonut matkasuunnitelmansa muille Joksuille ja selittänyt, että käy myös Suomessa tällä reissulla, kun sitä kautta pääsee kätevästi Portugaliin, ja vastauksena on ollut lähinnä huutonaurua. :)"
Apua 😂! Mä niin nään tän tilanteen. B ihan kasuaalisti ohimennen kertonut tästä suunnitelmastaan ja koko porukka räjähtänyt nauruun, Bn katsellessa hieman loukkaantuneena reaktiota. Koska, mitä huvittavaa tässä loistavassa, järkevässä suunnitelmassa nyt muka on?
Joo ihan sika hauskaa. Nauran katketakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö.. kiitos tiedosta???
Mitä dissaat?Täällä on lupa julkaista näitä kuolemattomia ihania lausahduksia molemmilta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö.. kiitos tiedosta???
Mitä dissaat?Täällä on lupa julkaista näitä kuolemattomia ihania lausahduksia molemmilta.
-eri
Vai oletko niin pihalla,ettet tiedä,mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsjeäähreborgin markkinoi
Ahaa. Joo, mä löydän nyt nuo Käärijän tik tokissa olevat Kyrpos videot. Eikö Tjäreborgilla olekaan omaa tik tok ia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö.. kiitos tiedosta???
-eri
Vai oletko niin pihalla,ettet tiedä,mistä on kyse?
Hei rakas siskoni. Ostin maitoa kaupasta. Nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Pojat oli poikien lomalla. Nyt on loma ohi ja elämä jatkuu entisellään.
Joo, elämässä täytyy olla edes välillä sitä mansikkaa ja mannapuuroa vai olisko se tässä tapauksessa Rieseniä, jotta jaksaa taas sitä arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, ulospäin K
Nyt on shippilasit syvällä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua Veikko! onnea 70-vuotispäivän johdosta!
Vierailija kirjoitti:
Ei toisten fanien ruotimista ketjuun.
Miksi ei? K:n ja B:n ruotiminen on täällä mitä mielikuvituksellisimpien valheiden keksimistä, ilman todisteita. Ettekö kestä, jos teistä tehdään samaa?
Pieni on sinun käsityskykysi.