Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat oli poikien lomalla. Nyt on loma ohi ja elämä jatkuu entisellään.
Joo, elämässä täytyy olla edes välillä sitä mansikkaa ja mannapuuroa vai olisko se tässä tapauksessa Rieseniä, jotta jaksaa taas sitä arkea.
Seuraava tapaaminen varmaan onkin jo sovittu 🥹.
Mukava että sinäkin tulit Kaisa tänne! lyödäänkö lukkoon se 8. päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat oli poikien lomalla. Nyt on loma ohi ja elämä jatkuu entisellään.
Joo, elämässä täytyy olla edes välillä sitä mansikkaa ja mannapuuroa vai olisko se tässä tapauksessa Rieseniä, jotta jaksaa taas sitä arkea.
Mut Kinderi ei riitä ku on päässy maistaa Riesenii
Vierailija kirjoitti:
"Naurattaa ajatus, että Bojan on kertonut matkasuunnitelmansa muille Joksuille ja selittänyt, että käy myös Suomessa tällä reissulla, kun sitä kautta pääsee kätevästi Portugaliin, ja vastauksena on ollut lähinnä huutonaurua. :)"
Apua 😂! Mä niin nään tän tilanteen. B ihan kasuaalisti ohimennen kertonut tästä suunnitelmastaan ja koko porukka räjähtänyt nauruun, Bn katsellessa hieman loukkaantuneena reaktiota. Koska, mitä huvittavaa tässä loistavassa, järkevässä suunnitelmassa nyt muka on?
Onko tuo nyt niin ihmeellisen hauska vitsi? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä? Joku kertoo keksimänsä tarinan, joka olisi ehkä voinut jollekin käydä ja johon ehkä jotkut paikalle olijat olisi voineet nauraa. Ja te nyt sitten nauratte täällä sille?!
Bojanin "independent finnish project" on edelleen tuntematon ja enkä usko, että tämä loma olisi ollut se "plans for colder months".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naurattaa ajatus, että Bojan on kertonut matkasuunnitelmansa muille Joksuille ja selittänyt, että käy myös Suomessa tällä reissulla, kun sitä kautta pääsee kätevästi Portugaliin, ja vastauksena on ollut lähinnä huutonaurua. :)"
Apua 😂! Mä niin nään tän tilanteen. B ihan kasuaalisti ohimennen kertonut tästä suunnitelmastaan ja koko porukka räjähtänyt nauruun, Bn katsellessa hieman loukkaantuneena reaktiota. Koska, mitä huvittavaa tässä loistavassa, järkevässä suunnitelmassa nyt muka on?
Onko tuo nyt niin ihmeellisen hauska vitsi? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä? Joku kertoo keksimänsä tarinan, joka olisi ehkä voinut jollekin käydä ja johon ehkä jotkut paikalle olijat olisi voineet nauraa. Ja te nyt sitten nauratte täällä sille?!
Usein ihmiset nauravat jutuille, jotka joku on ihan keksinyt päässään, melkoista. Esimerkiksi sellainen asia kuin komedia pääpiirteissään perustuu tähän (usein siinä myös keksitään päässä asioita ja sitten sanotaan, että tämä tapahtui minulle, hahaa).
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvittaa nää jokapäiväiset "alan kallistumaan siihen et ovatkin vain kavereita" 🙄
Joo. Todisteethan on monta kertaa täällä esitetty! Esim. sen hotellisiivoojan kommentit, että olivat ryskyttäneet hotellisängyn rikki siellä Kyproksella! Miten joku vielä edes kyseenalaistaa näitä?! Täällä on raportteja paljon!
Miksi media, iltapäivälehdet ja Seiska puhu mitään?
Onko nyt sitä muuta kaivattua promoa Joksujen tilillä kuin fanien coverir? Huomaa stooreista, että Jan on asialla 😁
Onko Jankin jossain reissussa? Ei taida olla Sloveniasta nuo kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti miettien, niin eikö sulla ole omaa elämää tai ystäviä? Sillä nyt käy vähän sua jopa sääliksi, kun meitä täällä sentään yhdistää tämä fandom, mutta sä ilmeisesti et kuulu edes siihen vaan ehkä randomisti käyt eri vauva palstoilla trollailemassa. Meitä käy täällä n. 60 henkilöä eri aikoihin palstailemassa, joten ehkä sulle on tullut sellainen harha, että täällä muutama ihminen kirjoittelee koko ajan. Meillä on muun elämän lisäksi tämä ihana yhteisö, sä taidat valitettavasti olla se yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Katoin kans samaa. Voihan ne toki olla Sloveniastakin, mutta en kyllä oo varma. Ehkä Joksut reissaa jossain kukin omilla teillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin kans samaa. Voihan ne toki olla Sloveniastakin, mutta en kyllä oo varma. Ehkä Joksut reissaa jossain kukin omilla teillään
Varmaan ihan väärä päätelmä, mutta kun ensin oli jaettu se JokerOutSpainin julkaisu Bluzan kuuntelukerroista ja sen jälkeen noita kuvia, niin mun aivot tietysti veti mutkat suoriksi ja totesi, että kuvat on Espanjasta. 😅 Tuskin ovat, mutta ei sitä tiedä, missä Jan tällä hetkellä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan väärä päätelmä, mutta kun ensin oli jaettu se JokerOutSpainin julkaisu Bluzan kuuntelukerroista ja sen jälkeen noita kuvia, niin mun aivot tietysti veti mutkat suoriksi ja totesi, että kuvat on Espanjasta. 😅 Tuskin ovat, mutta ei sitä tiedä, missä Jan tällä hetkellä menee.
Voihan se olla, mutta veikkaan, että Jan vaan promosi samalla sit Bluzaa noilla sen hassuilla stooreillaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Sieluun sattuu kun täällä on Kyrpos kirjoitettu niin monessa viestissä väärin. Kyllä mä ymmärrän että maallikot, jotka ei ole asiaan perehtynyt, voi erehtyä siinä kirjoitusasussa mutta kyllähän teidän kaikkien pitäisi tietää että ei se mikään Kypros (enää) ole.
Mä en kirjoita, etten vaan ala sanoa sitä irl niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän huvittaa nää jokapäiväiset "alan kallistumaan siihen et ovatkin vain kavereita" 🙄
Sitäpaitsi olivat jo sen puolitoista viikkoa yhdessä milloin olisi voinut olla romanttis-seksuaalista myöskin eli mikä logiikka?
Se, että jos siinä on sellaisia tunteita, joita minä arvostan, niin ei ois erottu ennen Müncheniä paitsi syistä joilla spekuilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieluun sattuu kun täällä on Kyrpos kirjoitettu niin monessa viestissä väärin. Kyllä mä ymmärrän että maallikot, jotka ei ole asiaan perehtynyt, voi erehtyä siinä kirjoitusasussa mutta kyllähän teidän kaikkien pitäisi tietää että ei se mikään Kypros (enää) ole.
Mä en kirjoita, etten vaan ala sanoa sitä irl niin.
En minäkään kyllä aio kirjoittaa, menee jo älyttömyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi olivat jo sen puolitoista viikkoa yhdessä milloin olisi voinut olla romanttis-seksuaalista myöskin eli mikä logiikka?
Se, että jos siinä on sellaisia tunteita, joita minä arvostan, niin ei ois erottu ennen Müncheniä paitsi syistä joilla spekuilin.
No B:llä oli varmaan jo aiemmin sovittu tapaaminen tämän Portugalissa asuvan kaverinsa kanssa, ei tämä asia tunteista kerro mielestäni niitä vähentävästi.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin "independent finnish project" on edelleen tuntematon ja enkä usko, että tämä loma olisi ollut se "plans for colder months".
Mä uskon, että oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No B:llä oli varmaan jo aiemmin sovittu tapaaminen tämän Portugalissa asuvan kaverinsa kanssa, ei tämä asia tunteista kerro mielestäni niitä vähentävästi.
Ja Joksuilla on muutenkin rajallinen määrä vapaata-aikaa. Varmasti haluavat muitakin ystäviä nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin, että noi on Boitsun kuvia Portugalista. Toisaalta kun miettii kuva-aiheita, niin ehkä sittenkin ennemmin Jan. . .
Seuraava tapaaminen varmaan onkin jo sovittu 🥹.