Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi mieleen elämään se ilmaus kun joku täällä sanoi että "K tykkää Bojanista kuin hullu puurosta". Musta se on hyvä analyysi. Ei ehkä itsekään tiedä miten määritellä tunteensa ja suhteensa, voi olla että ei ole mitään fyysisiä mielitekoja tai koe parisuhdetta realistisena ajatuksena, mutta jollain tavalla vaan tykkää toisesta ihmisestä ihan hulluna ja haluaa olla tämän kanssa. Musta se on omalla tavallaan tosi romanttista, vaikkei perinteisessä mielessä olisikaan. Joltain kohtalon sanelemalta sielunveljeydeltähän tuo vaikuttaa ainakin.
Minä sen kirjoitin. Avasit ajatustani hyvin. Tarkemmin määrittelemätön hullaantuminen, joka näköjään jatkuu edelleen.
Diagnoosi: tarkemmin määrittelemätön hullaantuminen.
Tykkään tästä termistä😂💚
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin niin K on eilen bongattu naisseurassa. Tosin silminnäkijä ei tiedä miltä K.n mikään lähipiiri näyttää joten havainto voi olla kuka vain.
Aika selväähän se kuitenkin on, että tilanne jatkuu samanlaisena ja kohta todennäköisesti perhe kasvaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että vahvat shipparit on aika yksinäistä porukkaa joilla ei oikein ole kokemusta läheisistä ihmissuhteista. Siksi he huumaantuu tälläisestä.
Kuulostaa uskottavalta. Vaikuttaa myös siltä, että he ihan normielämässä itse ihastuu/rakastuu helposti, mutta ne ihastumiset on yleensä yksipuolisia, vaikka jatkuvasti tulkitsevatkin ihastuksensa kohteen ilmeitä, eleitä, sanoja ja tekoja siten, että kokevat saavansa rakkaudelleen myös vastakaikua.
Nyt olet kyllä harvinaisen huonosti perehtynyt tähän shippiin 😂. Eihän täällä olekaan kuin puolitoista vuotta jauhettu ja ihmetelty, että kuinka noin nopeasti voi kaksi ihmistä löytää toisensa. Useimmille meistä se kuulostaa utopistiselta. Ja päivitelty varsinkin alussa myös sitä, kuinka helkutin hankalaa on shipin ja perheelämän yhdistäminen. Tosin perheellisillä on jo taito multitaskata ja se taito on kyllä enemmän kuin tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut tämän mamman lähteä kiertämään pitkin Vantaata hullun kiilto silmissä, kun en hankkinut (vielä) sitä Europassia. Edelleen mietin ostamista, kun tulee muutenkin vietettyä ihan liikaa aikaa täällä netissä.
No se yllätys oli sieltä jo käyty löytämässä ja jodelin kuvailuista päätellen meni eturivin stalkkerille. 😏 Oli ollut paita, pari kuppia, 50 € ja viesti.
Eturivin stalkkerille. Ei oo todellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Bojan lähestyy Kärtsää seuraavalla puheella?
"In vain I have struggled. It will not do. My feelings will not be repressed. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you."
No tälläisistä puheista tulee mieleen lähinnä eräs ficcien kirjoittaja, joka käyttää niin paljon ylisanoja, että tekstien lukeminen on raskasta. Toiset sen tarinoista tykkää, mutta niin.
Että enpä osaa sanoa lähestyykö koskaan. Eiköhän ne tärkeät sanat ole jo sanottu. Millä sanoin ja missä, ei kuulu meille.
Ai juma. Tietenkään Aito ei tunnista edes Jane Austenia. Ei sivistys tai englannin taitotaso riitä. :D
Mäkään en tajunnut, vaikka olen Austen fani. Taidan olla sivistymätön.
Täytyy myöntää että Bojan on kyllä kaunistunut ja saanut vähän beeffiä . Olen pitänyt sitä aiemmin vähän köykäisenä soijapoikana. (Anteeksi avautumisesta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin niin K on eilen bongattu naisseurassa. Tosin silminnäkijä ei tiedä miltä K.n mikään lähipiiri näyttää joten havainto voi olla kuka vain.
Aika selväähän se kuitenkin on, että tilanne jatkuu samanlaisena ja kohta todennäköisesti perhe kasvaakin.
Kyllä, selvää se on.Tilanne jatkuu ainakin seuraavat 40v vuotta samanlaisena ehkä vain aina hunajaisemmaksi syventyen. Perheen kasvusta en tiedä, mutta onhan se hylje vauveli jo sen verran kasvanut, että saattaa olla toinenkin suunnitelmissa. Onneksi sillä on hyvä sijoituskoti siellä Wienissä, kun tuo Jn uusi asunto ei oikein mikään lapsiperheen asunto ole ja B ei voi sitä oikein myöskään pitää, kun reissaa aika paljon just täällä Jn luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että vahvat shipparit on aika yksinäistä porukkaa joilla ei oikein ole kokemusta läheisistä ihmissuhteista. Siksi he huumaantuu tälläisestä.
Kuulostaa uskottavalta. Vaikuttaa myös siltä, että he ihan normielämässä itse ihastuu/rakastuu helposti, mutta ne ihastumiset on yleensä yksipuolisia, vaikka jatkuvasti tulkitsevatkin ihastuksensa kohteen ilmeitä, eleitä, sanoja ja tekoja siten, että kokevat saavansa rakkaudelleen myös vastakaikua.
Tämä ei ois voinut mennä enempää vihkoon 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, tuohan on ihan kuin minä parikymmentä vuotta sitten. Jos toinen edes vahingossa vilkaisi vastaan tullessaan, se oli minusta suuri rakkaudenosoitus. Kunnes vastaan käveli hän, joka kirjaimellisesti vei jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
B tuli Suomeen, kun sai kaveriltaan ilmaiset lennot. Ettekö itse hyödyntäisi tällaista?
Jos olisin menossa Lissaboniin, niin en menis esim. Tukholmaan ja viettäis siellä kolmea päivää, vaikka saisin sinne ilmaiset lennot. Pitäis kuitenkin ostaa sitten lentolippu sieltä Tukholmasta Lissaboniin eli ei tosta mitään säästöä tulisi. Mutta ymmärrän, että B tuli Suomeen koska K on täällä.
Bluza muuten nyt kuunnelluin biisi spotifyssa Joksuilta ohi Carpe Diemin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kompostin roskat taas leviää tänne kun oli liian kiva viikko täällä. Siivotaan vähän ja ei vastailla noille niin saadaan kiva viikonloppukin. Yksityishenkilöt ei edelleenkään kuulu tänne, vaikka ei siinä taida kellekään mitään epäselvää olla.
No niin menkääpäs nyt K.n läheiset sinne kaappiin että saadaan shippareille kiva viikonloppu. HUS HUS siitä nyt läheiset. Kipi kipi.
Heti kun shipparit siirtyy kompostissa tänne.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä beeffiä saanut, vaan menettänyt.
Porkkanaa se on vaan saanu. Yhtä köykäinen kuin aiemminkin. Bojanin kaakaokin näkyy Kärtsän stoorissa. Kärtsän Smirnoff aamushotti oli piilossa
Sieluun sattuu kun täällä on Kyrpos kirjoitettu niin monessa viestissä väärin. Kyllä mä ymmärrän että maallikot, jotka ei ole asiaan perehtynyt, voi erehtyä siinä kirjoitusasussa mutta kyllähän teidän kaikkien pitäisi tietää että ei se mikään Kypros (enää) ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Kompostin roskat taas leviää tänne kun oli liian kiva viikko täällä. Siivotaan vähän ja ei vastailla noille niin saadaan kiva viikonloppukin. Yksityishenkilöt ei edelleenkään kuulu tänne, vaikka ei siinä taida kellekään mitään epäselvää olla.
No niin menkääpäs nyt K.n läheiset sinne kaappiin että saadaan shippareille kiva viikonloppu. HUS HUS siitä nyt läheiset. Kipi kipi.
Heti kun shipparit siirtyy kompostissa tänne.
No tämä. Eli tilanne säilyy tällasena 50-50 nyt
Vierailija kirjoitti:
No mä voin omalta osaltani kertoa miksi nautin shippaamisesta. Omista ensihuuman tunteista on parikymmentä vuotta aikaa, niin tää on kätevä tapa mielikuvitella ja palata niihin tunteisiin. Tuomitkaa rauhassa. 😇
Mutta en todellakaan ole siis yksinäinen tai elä puutteessa. 😀
Nainen ? Nuoret miehet ? Sun pojat olis tuon ikäisiä noin ?
Täältäpä saa onneksi kompostiliejun siivottua pois.
Vierailija kirjoitti:
Sieluun sattuu kun täällä on Kyrpos kirjoitettu niin monessa viestissä väärin. Kyllä mä ymmärrän että maallikot, jotka ei ole asiaan perehtynyt, voi erehtyä siinä kirjoitusasussa mutta kyllähän teidän kaikkien pitäisi tietää että ei se mikään Kypros (enää) ole.
Samaa mieltä. Ehkä pitäisi kertoa myös Tjäreborgille, että korjaavat matkakohteen kirjoitusasua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ehkä pitäisi kertoa myös Tjäreborgille, että korjaavat matkakohteen kirjoitusasua.
Ja voisivat samantien vaihtaa myös sen oman nimensä Tsjeäähreborgiksi.
Minä sen kirjoitin. Avasit ajatustani hyvin. Tarkemmin määrittelemätön hullaantuminen, joka näköjään jatkuu edelleen.