Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen uusperheessä pitäisi järjestää teinin juhlat?

Vierailija
09.09.2023 |

Asutaan siis yhdessä ja meillä molemmilla isoja lapsia. Itse naisena järjestän omille lapsilleni synttärijuhlat oman suvun kesken. Puoliso saattaa käydä kaupasta hakemassa limua tms., mutta ei muuten osallistu. Puolison lapsi on 13v. tyttö ja nyt useampana vuonna käynyt niin, että puoliso ja exänsä odottaisivat minun laittavan 13v. tytölle synttärijuhlat täällä hänen isänsä puoleiselle suvulle. Viime vuonna tyttö kieltäytyi harjoittelemasta kakuntekoa jne. Puoliso mököttää ja on passiivisaggressiivinen, kun olen sitä mieltä, että hän tyttönsä kanssa laittaisi tytön synttärijuhlat omalle suvulleen. Mielestäni tämä ei automaattisesti naisena kuulu minulle ja omat lapset järjestävät isänsä kanssa itse synttärinsä, eivät isän nyxän kanssa.

Miten te asian näette?

Kommentit (62)

61/62 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lapset ovat minunkin lapsiani. Kaikki tehdään kuin olisivat omiani. Näin valitsin ja näin menee.

Vierailija
62/62 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä, mikäli jotain juhlaa ylipäätään halutaan järjestettävän. Jos lapset on meillä synttäripäivänä niin ostetaan jotai hyvää syötävää ja kutsutaan isovanhemmat kylään. Mitään sen kummempaa ei järjestetä, sillä lasten äiti järjestää kaveri synttärit, yökyläsynttärit(kuulkaa kyllä, tämä on erikseen parhaille kavereille) sukulaissynttärit, ja vielä toisetkin sukulaissynttärit niille sukulaisille jotka eivät ekoihin päässeet. Helkkarinmoinen rumba, ja synttäreiden viettoa voi olla neljälläkin viikolla, eli saattavat kestää kuukauden niin että joka viikko on synttäripäivä.

Kun lapset ovat joka toinen joulu meillä niin ennen meille tuloa äiti järjestää 3 joulua kotonaan, vanhempansa luona, joten meille tullessaan lapset ovat että voitaisko vain olla ilman jouluruokia ja muuta joulukuuta kun ei jakseta enää.

Kun tämä meille hyvin käy, niin äiti soittaa vihaisena että miksi ei lapsille järjestetty jouluaattoa, että kyllä isän pitää lapsille joulu laittaa. Niin, miksiköhän ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi