Antakaa lista työpaikoista joihin voin kävelle sisään ja alkaa tienamaan?
Tällä palstalla aina joku hokemassa että menkää töihin.
Nyt olisikin hyvä mahdollisuus ehdottaa hyviä työpaikkoja 55v varatomiehelle Lahden alueelle, tähän mennessä ei ole tullut yhtään vastausta vaikka olen laittanut 4kpl hakemuksia joka viikko, mutta nyt alkaa loppumaan paikat johon voisi hakea.
Nyt siis laittakapaa listaa paikoista mihin vain marssitaan töihin.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu menisi vaikkapa puhelinmyyntiin? Pakkomyymään jotain pas kaa vaikka vanhuksille, jotka höppäninä suostuvat tilaamaan kaiken, kun oikein pyörryksiin puhutaan. Moraalini ei kestäisi tuollaista "työtä". Mieluummin siivoaisin pas kahuusseja.
Niin no, ongelmahan lienee juurikin se, ettei HALUTA niihin töihin, mihin pääsisi.
Itse olen kerran kävellyt yhteen puhelinmyyntifirmaan sisään ja kysynyt, pääsisikö töihin. Aloitin hommat seuraavana maanantaina. Olihan se ankea homma ja palkka huono, mutta enemmän mitä työttömänä sai. Melkein vuoden kuitenkin sinnittelin ja tein parhaani, kunnes sain paremman työn. Ja edelleen olen sitä mieltä, että kannatti. Ennen sitä en ollut saanut edes yhtään haastattelukutsua vuoden työttömyysaikana, mutta kun olin töissä edes jossain, sain parikin haastattelua ennen kuin lopulta tärppäsi.
Eipä ihme että erittäin raskaat siivous hommat ei tuolla 1800-2000e kk palkalla kiinnosta onneksi kunnan pestissä on kk palkka 2500e kokoemuslisät tuossa mukana.