HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Somea lukiessa huomaa että Marinin menestys ei näytä olevan kuin vain perussuomalaisille ongelma. Ymmärtääköhän he itsekään miten tyhmän kuvan antavat itsestään. Marin näyttääkin pettäneen ainoastaan perussuomalaisten äänestäjät. 😂😂😂
Olen huomannut saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suon Marinille jonkun työpaikan muualla Euroopassa oikein mielelläni. Kaikin mokomin!
Ihmettelen vain eikö hän enää enää yhtään omituisempaa ja rikollisen tuntuisempaa työpaikkaa löytänyt?!
Onko tuohon työhön meneminen jopa turvallisuusriski Suomelle? Hänhän tietää varmaan koko joukon salassa pidettäviä asioita. En hetkeään luota Marinin vaikenemiseen.
Onneksi sun luottamuksen puutteellasi ei ole mitään merkitystä. Oletko politiikan asiantuntija kun "tiedät" noin hyvin?
En ole asiantuntija, vaan mäiskytän kateuksissani hänen menestyksestä ja kysynnästä.. Lisäksi olen persu..
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on isommat bileet ja paremmat kokkelit!
Tuolla kommentilla paljastit tyhmyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina.
Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti.
Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä.
Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.
Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.
Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄
Ollaan sitä nyt tohkeissaan. Eniten mölisevät aivan muut kuin Marinin äänestäjät. Pettyneimpiä lienevät persut.
Sopii sen instituutin toiminnasta ottaa selvää ennen kuin alkaa p...kaa jauhamaan. Heiltähän ostetaan palveluita.
Liksansa ja lapsenhoitoasiansa eivät muille kuulu sen enempää kuin parisuhteensa.
Ällöttävää sakkia tässäkin ketjussa, jossa ilmeisen vapaasti saa herjata ja solvata Marinia. Minä en ole hänen kannattajansa, mutta inhoan häneen kohdistuvaa jatkuvaa vihapuhetta.
Oikeiston maalituskampanja ylsi tavoitteeseensa. Sanna Marin lähtee, mutta vieläkin jatketaan hänen piinaamistaan. Hänet näemmä täytyy nujertaa täysin, vasta sitten ollaan tyytyväisiä. Sairas kansa. Ei ihme, että Suomessa voidaan henkisesti pahoin.
Jokainen järkevä ihminen ymmärtää miksi Sanna Marin poistuu muualle. Ei tuollaista vihakampanjaa jaksa kukaan.
Onnea ja menestystä hänelle uuteen työhön!
Marin hankki demareille todennäkäisesti enemmän ääniä kuin muuten olisivat saaneet. Hyvin hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on isommat bileet ja paremmat kokkelit!
Niin ja on arvostettu, kun pyydetään. Paremmat palkat ja politiikan uralla etenee.. Minä en ole kateellinen, vaan ylpeä hänestä. 💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Oikeiston maalituskampanja ylsi tavoitteeseensa. Sanna Marin lähtee, mutta vieläkin jatketaan hänen piinaamistaan. Hänet näemmä täytyy nujertaa täysin, vasta sitten ollaan tyytyväisiä. Sairas kansa. Ei ihme, että Suomessa voidaan henkisesti pahoin.
Jokainen järkevä ihminen ymmärtää miksi Sanna Marin poistuu muualle. Ei tuollaista vihakampanjaa jaksa kukaan.
Onnea ja menestystä hänelle uuteen työhön!
Sipilä nimitti MTV:llä ministerin pestiä ”kansakunnan kusitolpaksi” – sosiaalinen media raivostui ex-pääministerin puheista
Entinen pääministeri Juha Sipilä (kesk) kuvaili MTV:n haastattelussa, ettei ole ehdolla valtiovarainministerin tehtävään, koska ”tehtävät kansakunnan kusitolppana” riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toverille raha kelpaa. Siinä unohtuu kaikki lupaukset ja kuka nyt riviedustajana alentuisi eduskunnassa istumaan
jollain kämäisellä kuuden tonnin palkalla.Poliittisella uralla kannattaa edetä, kun on vielä nuori ja kysyntää ulkomailta. Älä hermostu hänen pakastaan..
Kannattaa jokaisen kenellä on kykyjä mennä kokeilemaan siipiään ja kehittymään. Pitää uskaltaa eikä jäädä uunin pankolle makoilemaan.
Keräsi äänet ja liukeni. Niin demarimaista.
Sanna Marin petti äänestäjänsä, mutta häntä fanittavat sosialidemokraatit tuntuvat olevan vain innoissaan että Marin pääsee mukavaan pestiin maailmalle.
Sosialidemokraatit eivät kuitenkaan näytä ymmärtävän että Britannian historian oikeistolaisimman työväenpuolueen pääministerin Blairin kelkkaan saudiprinssien, venäläisten oligarkkien ja amerikkalaisten pankkiirien rahoilla pelaamaan lähtö on äärimmäisen etäällä vasemmistoaatteesta, demokratiasta ja eurooppalaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina.
Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti.
Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä.
Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.
Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.
Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄
Etkö sinä ole koskaan muuttanut mieltäsi mistään asiasta?
Hei miettiikäpä nyt itse....Marinella on 500 000 asuntovelkaa ja korot asunnoissa huutelee yli 4 prosenttia..
Pelkkät vuosikorot jo reilu parikymmentä tonttua ...se on paljon jo isopalkkaiselle kansanedustajallekin ja Marin jo tottunut isoihin tuloihin...
Tarvii isopalkkaisen ryön
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Ja tarvitsisi edelleen
Verkosta löytyvien avoimien tietojen mukaan liksa noissa hommissa tossa t b-lafkassa on maksimissaan n.12 000 euroa kuussa. Eli ei mikään kultakaivos.Ehkä ne maksaa kulut päälle mutta siitä ei ollut tietoa. Lisäks säätiön perustajalla on omat "kissat" kaapissa joten en nyt hehkuttelis tätä uutista, rahoituksesta on horistu jne. Sinänsä hyvä että saa töitä vielä vanhemmalla iälläkin
Olipa hyvä Lauri Nurmen kirjoitus Sannasta iltalehdessä!
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Mitä jos ottaisit suoraan yhteyden sinne instituttiin ja kertoisit omat havaintosi Sanna Marinin kyvyistä. SM keräsi viime vaaleissa valtavan äänimäärän puolueelleen. Kyllä se riittää ja sen jälkeen hän voi ja saa suunnitella omaa tulevaisuuttaan. Puolue marssii uusin voimin eteenpäin ja vaikuttavat ihan tyytyväisiltä.
Päätoimittajatason kirjoitusta?? No kesäteatteriohjaajahan se lukee kellarissaan suomalaista "valemediaa", kun ei taida olla rahaa tehdä muutakaan.
"Nyt mä repesin... 😂😂😂 Venäjän armeija pistänyt turpaan 2-O koko kevään ja kesän. Ukrainan päivät on oikeasti luetut. Ja mitä lyövät otsikkoon sotarikollisten valemedioiden kuninkaat?"
https://t.me/JanusTelegram/3526
Nyt mä repesin... 😂😂😂 Tämä on muuten nähty aika monessa ketjussa täällä, mm. Sanna Marinia koskevissa ketjuissa. Venäjän maksullinen pelle Janus Putkonen tosiaan päivystää av:lla?
Olet oikeassa enkä hermostunut hänen pakastaan (vai palkastaan). Eteenpäin toverit.