HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Taas hyvä analyysi https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009839572.html
MARIN tahtoi ehkä ravistella pääministeri-instituutiota, mutta median näkökulmasta hän raivasi tietä kulttuurille, joka on pikemminkin tuttu Euroopan oikeistopopulisteilta.
Tällaisille poliitikoille media on ärsyttävine kysymyksineen jotain joko tarpeettoman tai suoran vihollisen väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Ja tarvitsisi edelleen
Sinäkin voisit tarvita. Ei turhasta Sannalle tohtorin hattua annettu tuhansien ihmisten abloodien saattelemana.. Näihin ko. töihin ei hepposin perustein pyydetä.. Huom. pyydetä. Sannalla on maailmalla kysyntää. Olen suomalaisena ylpeä hänestä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Päätoimittajatason kirjoitusta?? No kesäteatteriohjaajahan se lukee kellarissaan suomalaista "valemediaa", kun ei taida olla rahaa tehdä muutakaan.
"Nyt mä repesin... 😂😂😂 Venäjän armeija pistänyt turpaan 2-O koko kevään ja kesän. Ukrainan päivät on oikeasti luetut. Ja mitä lyövät otsikkoon sotarikollisten valemedioiden kuninkaat?"
https://t.me/JanusTelegram/3526
Nyt mä repesin... 😂😂😂 Tämä on muuten nähty aika monessa ketjussa täällä, mm. Sanna Marinia koskevissa ketjuissa. Venäjän maksullinen pelle Janus Putkonen tosiaan päivystää av:lla?
50 v. "päätoimittaja"
SDP on lyhenne sosiaalidemokraattisesta puhalluksesta. Sumutetaan kansaa väittämällä että ovat heikompiosaisten puolella, kunnes totuus paljastuu kun jätetään kansanedustajan työt paremman palkan perässä ja usein ulkomailla. Tämä on toistuva kaava SDP:llä ja laskut jätetään kansan maksettavaksi joka kerta. Täytyy vain ihmetellä näitä edelleen SDP:tä äänestäviä, että kuinka usein sitä päätä pitää hakata siihen kuuluisaan karjalan mäntyyn ???
Vierailija kirjoitti:
MARIN tahtoi ehkä ravistella pääministeri-instituutiota, mutta median näkökulmasta hän raivasi tietä kulttuurille, joka on pikemminkin tuttu Euroopan oikeistopopulisteilta.
Tällaisille poliitikoille media on ärsyttävine kysymyksineen jotain joko tarpeettoman tai suoran vihollisen väliltä.
Niin, ehkä tämä hänessä tökkii: puheet ja teot ovat ristiriidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla on isommat bileet ja paremmat kokkelit!
Niin ja on arvostettu, kun pyydetään. Paremmat palkat ja politiikan uralla etenee.. Minä en ole kateellinen, vaan ylpeä hänestä. 💗💗💗
Blairin säätiössä on vielä monta paikkaa vapaana, sinne vaan hakemaan, niin pääsee Sannan työkaveriksi.
Sitten voi olla ylpeä ihan itsestään vai miten se nyt menikään saudirahoilla maksetusta palkasta, Irakin sodassa ryvettyneen entisen pääministerin perustamassa Venäjä yhteyksiä omaavassa työpaikassa...
Vierailija kirjoitti:
SDP on lyhenne sosiaalidemokraattisesta puhalluksesta. Sumutetaan kansaa väittämällä että ovat heikompiosaisten puolella, kunnes totuus paljastuu kun jätetään kansanedustajan työt paremman palkan perässä ja usein ulkomailla. Tämä on toistuva kaava SDP:llä ja laskut jätetään kansan maksettavaksi joka kerta. Täytyy vain ihmetellä näitä edelleen SDP:tä äänestäviä, että kuinka usein sitä päätä pitää hakata siihen kuuluisaan karjalan mäntyyn ???
Oikeisto arvostelee siitä että siirtyy paremmin palkattuihin tehtäviin ja samaan aikaan ulvoo miten jokaisella pitää olla oikeus menestyä. Päättäkää jo. Kuka sitä nyt heikommin palkattuihin hommiin siirtyisi.
Sannuli saanut liian paljon liian nuorena ja sehän tiedetään miten sellaisille ihmisille yleensä käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina.
Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti.
Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä.
Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.
Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.
Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄
Etkö sinä ole koskaan muuttanut mieltäsi mistään asiasta?
Toki olen muuttanut.
Mutta olen myös pidättäytynyt lupaamasta ääneen asioita, kuten Sanna lupasi vaali-iltana koko Suomen kuullen: "en lähde kansainvälisiin töihin, vaikka häviäisimme vaalit, vaan jatkan kansanedustajana.
-Eri
Oli huvittavaa lukea hesuria, kun kannattajat kommenttikentässä toivottivat jatkoja aivan tyyliin Onnea Suuri Johtaja!! Kumarramme sinua!
Jokunen oli sentään kummissaan uuden työpaikan kytköksistä, mutta riittää kun Johtaja sanoo olevansa Aatteen ystävä edelleen, nyt vain maailma kutsuu eikä voi olla ilman Minua...
Tänään kello 13 äänestys Riikka Purran luottamuksesta. 😁... On siinä naisilla aikamoinen ero kun mailta PYYDETÄÄN Marinia korkea arvoisiin tehtäviin hyville palkoille uraansa edistämään. Eipä ihmekään että kateelliset täällä mäiskyttää.. NE PIIRTÄÄ KENELLÄ ON LIITUA.. 👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina.
Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti.
Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä.
Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.
Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.
Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄
Toki olen muuttanut.
Mutta olen myös pidättäytynyt lupaamasta ääneen asioita, kuten Sanna lupasi vaali-iltana koko Suomen kuullen: "en lähde kansainvälisiin töihin, vaikka häviäisimme vaalit, vaan jatkan kansanedustajana.
-Eri
Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä tämä hänessä tökkii: puheet ja teot ovat ristiriidassa.
Näin Purra nimenomaan toimi äänestäjiään kohtaan. Kun sai hölmöiltä äänet niin heitti ihan kaikki lupaukset Orpon roskakoriin ja aloitti heikompien kurjistamisen.. Häpeällistä. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen muuttanut.
-Eri
Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”
Ei nuo ole verrannollisia.
Hallituksessa on ristiriitaisia näkemyksiä, ja kompromissi edellyttää, että jokainen joustaa jostain.
Sanna on puhunut vain itsestään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tänään kello 13 äänestys Riikka Purran luottamuksesta. 😁... On siinä naisilla aikamoinen ero kun mailta PYYDETÄÄN Marinia korkea arvoisiin tehtäviin hyville palkoille uraansa edistämään. Eipä ihmekään että kateelliset täällä mäiskyttää.. NE PIIRTÄÄ KENELLÄ ON LIITUA.. 👍👍👍👍👍
Juuri näin.. Juna kulkee, ja moukat rannalla ruikuttaa.. 😄
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin petti äänestäjänsä, mutta häntä fanittavat sosialidemokraatit tuntuvat olevan vain innoissaan että Marin pääsee mukavaan pestiin maailmalle.
Sosialidemokraatit eivät kuitenkaan näytä ymmärtävän että Britannian historian oikeistolaisimman työväenpuolueen pääministerin Blairin kelkkaan saudiprinssien, venäläisten oligarkkien ja amerikkalaisten pankkiirien rahoilla pelaamaan lähtö on äärimmäisen etäällä vasemmistoaatteesta, demokratiasta ja eurooppalaisuudesta.
Ehkä hän ei pettänyt demareiden äänestäjiä, jotka muutenkin olisivat äänestäneet demareita, mutta entäs ne vihreiden tai vasemmiston kannattajat, jotka äänestivät häntä ja vain häntä, ei demareita. He saattavat tuntea olonsa petetyksi, koska heidän äänensä meni nyt jollekin täysin nobody demarille, ja vihreiden kansanedustajien määrä laski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen muuttanut.
-Eri
Ei nuo ole verrannollisia.
Hallituksessa on ristiriitaisia näkemyksiä, ja kompromissi edellyttää, että jokainen joustaa jostain.
Sanna on puhunut vain itsestään.
Eri
Kyllä vaan kansa inhoo Purran takinkääntöä. Meissä peruissakin on perseakisia, vammaisia, työttömiä, vanhuksia jne. 👹
Vierailija kirjoitti:
Toiset lähtevät, toiset jäävät kantamaan vastuuta, maksamaan laskuja ja siivoamaan juhlinnan jälkiä.
Itke enemmän, vähemmän kuset... 😂
Hyvinhän tässä kävi. Päästiin Sannasta, ja vielä tavalla joka nakertaa hänen kaltaistensa uskottavuutta hamaan tulevaisuuteen. Win-win.
Hauskaa luettavaa miten moni pitää Marinia uudessa tehtävässä "turvallisuusuhkana" Suomelle vaikka juuri on saatu lukea lehdistä miten Supo on jo kahdesti joutunut puuttumaan perussuomalaisten virkamiesnimityksiin 😂😂