Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.

Kommentit (948)

Vierailija
461/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina. 

Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti. 

Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä. 

Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.

Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.

Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄

Etkö sinä ole koskaan muuttanut mieltäsi mistään asiasta?

Toki olen muuttanut.

Mutta olen myös pidättäytynyt lupaamasta ääneen asioita, kuten Sanna lupasi vaali-iltana koko Suomen kuullen: "en lähde kansainvälisiin töihin, vaikka häviäisimme vaalit, vaan jatkan kansanedustajana.

-Eri

Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”

Ei nuo ole verrannollisia.

Hallituksessa on ristiriitaisia näkemyksiä, ja kompromissi edellyttää, että jokainen joustaa jostain.

Sanna on puhunut vain itsestään.

Eri

Kyllä vaan kansa inhoo Purran takinkääntöä. Meissä peruissakin on perseakisia, vammaisia, työttömiä, vanhuksia jne. 👹

Minä en ole persu, mutta todellakin kykenen ymmärtämään, että hallitusohjelma on silkkaa kompromissia. Jotta minä saan jotain, niin jostain toisesta pitää luopua.

Vaihtoehtona olisi ollut, ettei olisi luopunut, vasn jäänyt suosiolla oppositioon. Silloin he eivät olisi saaneet ajettua niitä vähiäkään asioita, mitä ovat luvanneet.

Onko tämä vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
462/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän tässä kävi. Päästiin Sannasta, ja vielä tavalla joka nakertaa hänen kaltaistensa uskottavuutta hamaan tulevaisuuteen. Win-win.

Kyllä Sannaa maailma pitää uskottavana ja arvostavat, niin kuin itsekin olet lukenut, mutta mäiskytä nyt kateuksissasi niin kyllä se siitä helpottaa.. 😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö iltapaska yrittää kampittaa Marinia? Mitä järkeä? Ei se Sanna ennää kenenkään ääniä eikä suosiota tarvitse.  Eikä juorolehtien näätien arvosteluja.

Vetäkää hame päälle siellä iltalehdessä pikku nilkit

Vierailija
464/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhemies­neuvosto puoltaa Sanna Marinin eronpyyntöä, täys­istunto päättää asiasta lähi­aikoina

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009841475.html

Vierailija
465/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän nurmen rakki alkaa räksyttämään iltalehdessä vai jatkaak o samalla linjalla... Minun tietojeni mukaan yleinen ohje näille i-lehtien räksyttelijöille oli viime hallituskaudella että pitää kaivaa vaan vaikka mitään ei löytyisi ja lopuksi keksiä... Missähän se aamiaiskuittien etsijä nyt luuhaa, onko löytänyt uuden kiven minkä alla mönkiä... Kaikki alkoi upm:n persu-pesosen pillastumisesta... Uskaltaakohan juippi mennä enää uruguaihin, kovasti haluavat tehdä valkaistua sellua hänestä...

Vierailija
466/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, kuka tänne haluisikaan jäädä haukuttavaksi. Marin ei saanut ikinä muuta kuin haukkuja teki niin tai näin, joten ymmärrän ettei kiinnosta jäädä.

Vierailija
467/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että tuo räksytys keneenkään tehoaisi mutta Sannaa se jonkin verran selvästi vitutti. Ja siitä nämä nalkuttajat selvästi saa energiaa.

Suomessa naispoliitikko pitää aina ajaa maanrakoon jos mahdollista, tämä on niin umpisovinistinen paikka.

Alho, Jäätteenmäki ja myös Marinin kohdalla se oli selvä päivästä 1 lähtien. Opposition ulvonta Al Holin leiristä oli tauotonta koronan alkuun saakka.

Al Holin, joka jäi niiltä itseltä hoitamatta Sipilän kanssa.

Vierailija
468/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukat jää näppejään nuolemaan ja pyörimään omassa liemessään.. Nautin suunnattomasti, että Sanna lähtee kauemmas. Eihän politiikon ura kasva jos eduskunnan penkillä istuu.

Vierailija
469/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Sannalle kävi juuri niin kuin oli odotettavissa: hän luuli voivansa muuttaa poliittista kulttuuria, mutta tuulimyllyjä vastaan ei voi tapella. Hän luuli olevansa median yläpuolella, mutta paparazzit voittavat aina. 

Lopputuloksena itse joko uupuu tai kyynistyy. Silloin on pakko repäistä itsensä irti. 

Mutta aika röyhkeä peluri hän kyllä on, tämä vain vahvisti kuvaa. Hakee eduskuntaan, vaikka tietää etsivänsä toista pestiä. 

Eduskunnasta on moni muukin etsinyt ja saanut toisen pestin, kyllä sinä sen tiedät.

Kovin moni ei vain ole eronnut kansanedustajan tehtävästä muutama kuukausi valituksi tulemisen jälkeen.

Ainakaan kun on vaali-iltana luvannut olla lähtemättä KV tehtäviin ja jatkavansa kansanedustajana vaikkei vaalivoittoa tulisi🙄

Toki olen muuttanut.

Mutta olen myös pidättäytynyt lupaamasta ääneen asioita, kuten Sanna lupasi vaali-iltana koko Suomen kuullen: "en lähde kansainvälisiin töihin, vaikka häviäisimme vaalit, vaan jatkan kansanedustajana.

-Eri

Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”

Hallituksessa on ristiriitaisia näkemyksiä, ja kompromissi edellyttää, että jokainen joustaa jostain.

Eri

Riikka Purrakin lupasi vain perussuomalaisten puolesta:

Vierailija
470/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jäädä eikä saa lähteä. Pitäisi erota mutta ei saa erota. Koittakaa nyt hyvänen aika jo päättää. Ei ne sdp yhtään paikkaa menetä, sieltä tulee toinen tilalle. Ei se Sanna tähän astikaan ole mitään siellä yksin päättänyt. Kyllä minäkin lähtisin kauden jälkeen jos joku kuvais persettäni leikkipuistossa.

Vierailija
471/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä on Trumpilla ja Marinilla? Kumpikin yritti varastaa vaalit :)

Vierailija
472/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ketä te nyt haukutte? Vai jatkuuko vaan.

Vierailija
473/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä maailman v*ttumaisin kansa. Tää räkytys on niin helvetin lapsellista ja pahantahtoista, että vaikea uskoa aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
474/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo edes ihme? Hän on sosiaalidemokraatti ja lisäksi vielä nainen.

Molemmat pettää aina.

Vierailija
475/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä vihervasemmistolta ei paljon muuta voi odottaa kädet toisten taskuilla kokoajan.

Vierailija
476/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olen muuttanut.

-Eri

Eri

Riikka Purrakin lupasi vain perussuomalaisten puolesta:

Rikkaa menee tuon huijauksen kanssa hienoon pakastevirkaan vielä. EK ja kok on  ikuisesti kiitollisia. Persut tuhoutuu mutta se ei Riikkaa haittaa. Johan s ekerran sen tekikin Sipilän kanssa

Vierailija
477/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sitä nyt tohkeissaan. Eniten mölisevät aivan muut kuin Marinin äänestäjät. Pettyneimpiä lienevät persut.

Sopii sen instituutin toiminnasta ottaa selvää ennen kuin alkaa p...kaa jauhamaan. Heiltähän ostetaan palveluita.

Liksansa ja lapsenhoitoasiansa eivät muille kuulu sen enempää kuin parisuhteensa.

Ällöttävää sakkia tässäkin ketjussa, jossa ilmeisen vapaasti saa herjata ja solvata Marinia. Minä en ole hänen kannattajansa, mutta inhoan häneen kohdistuvaa jatkuvaa vihapuhetta.

Mitä jatkuvaa vihapuhetta? Eipä tässäkään ketjussa mitään jatkuvaa vihapuhetta ole ollut. Kyllä kritiikkiä saa esittää, sinä et ilmeisesti sitä ymmärrä. Sitä paitsi palvojathan ylistävät idoliaan minkä ehtivät Hesaria myöten.

Vierailija
478/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari valitsee tänäänkin ihmisten kiusaamisen.

Aika heikko esitys jälleen tältä lehdeltä. Lopettakaa toimintanne, jos ette muuhun pysty kuin kiusaamiseen.

Vierailija
479/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olen muuttanut.

-Eri

Eri

Kyllä vaan kansa inhoo Purran takinkääntöä. Meissä peruissakin on perseakisia, vammaisia, työttömiä, vanhuksia jne. 👹

Kyllä kuule kansa katsoo kieroon kun joku valehtelee päin naamaa.

SYYSKUUN ensimmäisenä viikonloppuna Antti Lindtman valittiin Sdp:n uudeksi puheenjohtajaksi, ja Marin astui sivuun.

Itselläni kääntyy nyt uusi sivu elämässä. Joskus vanhasta on luovuttava, jotta tilalle voi tulla jotain uutta. Mutta en minä kokonaan katoa vaan tulen takaisin riviin teidän viereenne, Marin sanoi jäähyväispuheessaan puoluekokouksessa Jyväskylässä.

Jo seuraavalla viikolla hän pyysi eroa kansanedustajan tehtävästä.

Vierailija
480/948 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen setämies kirjoitti:

Hesari valitsee tänäänkin ihmisten kiusaamisen.

Aika heikko esitys jälleen tältä lehdeltä. Lopettakaa toimintanne, jos ette muuhun pysty kuin kiusaamiseen.

Demari vasemmisto -toveri tässä hädissään yrittää tukkia vapaan lehdistön suun. Niinhän Marinkin yritti tehdä.

Samanlaista touhua kuin tuolla Itärajan takana. Oksettavaa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän