HS: Sanna Marin petti äänestäjänsä.
Kommentit (948)
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Demareita nyt koetellaan. Uskomatonta porukkaa johdossa.
Sen nyt tiesi jo alussa, että rahan perässä juoksee. Julkisuuskuva on kylmä ja kolkko.
Olen iloinen hänen puolestaan, vaikka äänestin häntä. Hyvä Sanna!
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin voi olla neuvonantaja, itse tarvitsi ennätysmäärän neuvonantajia joka käänteeseen!
Hyvin sanottu :)
Eniten tämä harmittaa persuja.
Marinia äänestäneet ovat tarpeeksi fiksuja ymmärtääkseen, että tällaista tilaisuutta ei voi jättää väliin. SDP ei menetä yhtään paikkaa eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo uli vastaa itselleen.
Haha kuinka uudistetaan maa velkakurimukseen ja suohon ja nuorison tulevaisuus tuhotaan
Palkan saa Saudi-Arabiasta kotoisen olevista rahoista. Sen lauluja laulat jne.
Ei harmita yhtään, tämä mahdollisuus kyllä tiedostettiin ja sieltä on tulossa pätevä ihminen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa tässä on vain eroaminen pari kk vaalien jälkeen.
Ei ole ensimmäinen, joka jättää eduskunnan, jos kysyntää on muuallakin. Persläpeen jää ne, joilla ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu varmasti palkkaamaan neuvonantajia, joiden antamat neuvot hän jakaa eteenpäin.
Oi joi joi, on se katkera pala kokoomuspersuleille kun joutuvat etsimään uuden maalitettavan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastannut. Ulise vaan itse rauhassa.
Saapa joku toinen työtä eduskunnasta!
Suomessa on paljon työttömiä
tätönen 23
Ei pettänyt. Etsikää uusi vainottava.
Ajatella. Eikö Marinia kiinnostanutkaan keskustella jäätelöpuikoista ja Afrikan tähti-pelistä?
Demarien arvot ovat vinksallaan.