Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisen pitää antaa miehen olla mies"

Vierailija
07.09.2023 |

Mitä tuo konkreettisesti tarkottaa? No, jokaiselle miehelle varmaan eri asioita, mutta voisiko miehet avata tätä jotenkin. Naisena ajattelen miehen olevan joka tapauksessa mies riippumatta siitä, miten hänet kohtaan ja miten toimin suhteessa.

Kommentit (986)

Vierailija
881/986 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän nainen alistaa miehen palvelijakseen jonka voi sitten heivata menemään kun ei enää tarvi. Ikävä suuntaus.

Vierailija
882/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos ollaan vuodessa 1880.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu puhua korkealla äänellä, kauhistella kaikkea, varsinkin hämähäkkejä ja antaa miehen pelastaa hämähäkit, kantaa nainen lätäköiden yli ja ostoskassit.

Vierailija
884/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olkoon mies eli kustantakoon haluamani elämän. Mä en sitten ole mikään piika vaan Nainen. Mies maksakoon henkilökunnan. 

Syntyykö diili? 

Vierailija
885/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuosisadan ja -tuhannen mies, ihanko kivikauden vai nuoremman aikakauden?

Vierailija
886/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan, että nainen vaijetkoon.

Ei sanota.

Vierailija
887/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan, että nainen vaijetkoon.

Diellä sanotaan myös: Mies olkoon orja...

Vierailija
888/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla perheessä johtaja ja jos suinkin mahdollista päävastuussa elättämisestä. Nainen on päävastuussa kodista ja lapsista. Miehen tulee tehdä kotona tärkeät päätökset ja ottaa niistä vastuu; toki hänen on ennen päätöksentekoa kuultava myös vaimoaan. Miehellä on korkeammat testosteronipitoisuudet; hän on vahvatahtoisempi, määrätietoisempi ja peräänantamattomampi kuin nainen. Hän jaksaa myös tehdä raskaampaa työtä ja pidempää työpäivää kuin nainen. Nämä asiat tulevat mieheltä luonnostaan: mikäli miehen pitää sanoa naiselle olevansa johtaja, hän ei todellisuudessa sitä ole. 

Jaksaako tosiaan tehdä pidempää päivää? Mun kokemuksen mukaan miehet tulee duunista (8h) kotiin ja sen jälkeen rentoutuu. Nainen tule duunista (8h) kotiin toiseen duun

Todellakin on pojasta polvi...ainakin osan poikien kohdalla. Meidän perheessä/suvussa kaikki nuoret isät ovat aktiivisia kotiasioissa. Mutta tarkoittaa myös sitä, että vuoron perään voivat ylitöitä tehdä. 

Vierailija
889/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kuulun evl. seurakuntaan, kun Raamattu sanoo, että naisten on vaijettava herran edessä.

Ei sano. Raamatussa ei ole tuollaista kohtaa.

Vierailija
890/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä naisia vain ei ole Suomessa.  Meetoo ja miesviha näkyy kaikessa. Miesten polkeminen suhteessa, tasa-arvossa ja jopa ryöstäminen avioerossa.  Avioero pitää saada täysin  tasapuoliseksi , nyt taas joku feministi takertuu tähän ja sanoo että se on tasapuolinen.  Ei millään muotoa, nainen vie lapset, asunnon ja miehelle jää velat maksettavaksi.

Feminismi meni ihan äärilaitaan edellisen hallituksen aikana. Liikenne merkit ammattinimikkeet vaihdettiin. Kaikkeen älyttömyyteen haadkattiin rahaa sukupuoli edellä, virkoihin palkataan sukupuoli kiintiön perusteella, ei osaamisen.  Mies on suorastaan hylkiö ja alistetaan kaikessa.

.Sitten ihmetellään miksi avioerot yleistyy ja lapsia ei synny. 

Vierailija
891/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä naisia vain ei ole Suomessa.  Meetoo ja miesviha näkyy kaikessa. Miesten polkeminen suhteessa, tasa-arvossa ja jopa ryöstäminen avioerossa.  Avioero pitää saada täysin  tasapuoliseksi , nyt taas joku feministi takertuu tähän ja sanoo että se on tasapuolinen.  Ei millään muotoa, nainen vie lapset, asunnon ja miehelle jää velat maksettavaksi.

Feminismi meni ihan äärilaitaan edellisen hallituksen aikana. Liikenne merkit ammattinimikkeet vaihdettiin. Kaikkeen älyttömyyteen haadkattiin rahaa sukupuoli edellä, virkoihin palkataan sukupuoli kiintiön perusteella, ei osaamisen.  Mies on suorastaan hylkiö ja alistetaan kaikessa.

.Sitten ihmetellään miksi avioerot yleistyy ja lapsia ei synny. 

Ammattinimikkeiden muuttaminen sukupuolineutraaleiksi alkoi siitä, kun miehet eivät halunneet olla lentoemäntiä vaan heitä varten piti perustaa uusi nimike stuertti. Miesten vika siis.

Avioero on kyllä tasapuolinen, sitä et saa mitenkään perusteltua muunlaiseksi. Naimisiinkaan ei ole pakko mennä.

Vierailija
892/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ei todellakaan ole tasapuolinen.  Nainen vie kaiken erossa. Yleensä saa lasten huoltajuuden, sitten äiti ja lapset saavat jäädä etusijalla asumaan perheen kotiin, mies joutuu lähtemään kodista ja maksamaan oosituksessa puolet vaimolle. Eli käytännössä ottaa lisää velkaa ja antaa rahat vaimolle.  Lasten tapaamisesta tehdään sopimus ja mies näkee lapsia silloin kun äidille sopii, muutaman kerran kuukaudessa jos edes sitä. Mies lähtee putkikassin kanssa jossa on vaatteet ja uuden lainan sopimuspaperit.

Miehelle ei jää erossa yhtään mitään.

Vierailija
893/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei minulle vaivaa .

Minä puolestani näen miehekkyyttä hyvässä itsetunnossa. Siinä että ei ole tarvetta pullistella eikä esittää vahvaa johtajaa. (Toki voi olla vahva johtaja jos sellainen oikeasti on.) Siinä että pitää huolen perheestään ja kohtelee hyvin itseään heikompia ja heikommassa asemassa olevia.

Vahva miehekäs mies ei pelkää näyttävänsä heikolta.

Vierailija
894/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mies, mutta ikäni olen ihmetellyt vanhempieni touhuja. Äiti päättää kaikesta ja ei ota apua vastaan ja sitten valittaa ettei saa apua ja ei tuo ukko mitään osaa tehdä. Ja sitten taas isä käyttäytyy kuin pieni lapsi, joka suunnilleen pelokkaan oloisesti kerjää äidiltä kiitosta mutta ei tietenkään sitä saa kun ei tee mitään. Ja siis syy miksi ei tee mitään on se, että joskus jos on jotain tehnyt, äiti on todennut, että ihan väärin teit. Ja on muuten yleistä tuo dynamiikka mulla on monta saman ikästä kaveriakin joilla tää aivan sama. Joten, mä ajattelen sen niin, että se kumppani pitäisi ottaa saman arvoisena ja antaa sen joskus tehdäkin jotain ja sitten jos nyt sattuu, että tekee "väärin", eli erilailla kun mitä itse tekisi, niin antaisi tehdä kunhan tulee tehdyksi. Että ei vahingossa sitten alkaisi itse tekemään kaikkea ja ihmettelisi, että miksei tuo tee mitään ja täysi passattava lapsi koko ukko. 

Vierailija
895/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministi ei tähän ehkä suostu . Minä itse arvostan sitä että mieheni kantaa painavat tavarat ja kassit pyytämättä ja korjaa ja remontoi sekä tekee asiat mitkä minulle vaikeita kuten uuden puhelimen käyttöönotto tai modeemin asennus . Itse parsin mielelläni miehen sukkia ja nappeja , siivoan ja teen ruokaa , laadin kauppalistat ym mitkä osaan hyvin ja näistä ei minulle vaivaa .

Feministi pitää huolen, että mies arvostaa yhtälailla sinun osuuttasai, ei meillä ole mitään työnjakoa vastaan.

eli mies hoitaa omat hommansa ja 90% naisen tehtävistä. Hyvä työnjako!

Vähän sama kun parisuhteessa on yhteiset rahat ja naisen rahat.

Vierailija
896/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee tehdä aloitteet ja naisen tulee olla vastaanottavainen. Naisen tehtävä on tietää minkä miehen aloitteisiin haluaa sopeutua. Miehen tehtävä on tehdä oikeita aloitteita, jotta nainen on onnellinen. Tämä on maskuliinisuuden ja feminiinisyyden perusta. 

Mitä jos mies tekee vaan vääränlaisia aloitteita? En voi olla onnellinen, jos en saa elää juuri sellaista elämää kuin itse haluan. Tuskin se mies on mikään 100% epäitsekäs meedio, joka tuohon vaadittaisiin noilla sun spekseillä.

Suosittelen sulle historiallisen kirjallisuuden lukemista niin ehkä ymmärrät kuinka onnelliseksi tulee ihminen, jonka puolesta joku muu tekee päätökset. Eli ei tule. 

Vierailija
897/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää antaa naisen olla nainen ja lakkaamasta olla feminiininen. Kukaan ei estä olemasta maskuliininen, ei kuitenkaan possu.

Vierailija
898/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies saa olla mies. Pääosa kotitöistä, ruuanlaitosta ja lasten hoidosta on minun. Hän tekee pitkiä päiviä ja taloudellisesti antaa perheeseen enemmän. Miehen vastuulla nikkaroinnit, auto, lamput, kassien kanto ym. Minä puolestaan teen asioita mitkä sujuu minulta paremmin, kodinhoito, kukat, vaatehuolto, sisustus, ruokasuunnittelu.

Ei ongelmaa, seksi sujuu ja elämä on hyvää. En myöskään ole nalkuttava vaimo, molemmat saa omaa tilaa tarpeen tullen.

Mies osallistuu vapaapäivinä kodinhoitoon ja lasten hoitoon.

Arvostan miehen loogista ja suoraviivaista ajattelutapaa, itse rönsyilen monesti. Molemmat saamme toisiltamme ja koen, että nainen ja mies täydentää toisiaan, näin siis meillä.

Onnittelut suhteeseenne ja kaikkea hyvää. Paljon alapeukkuja tässä. Modernit feministit ei kestä miten voi olla sukup

Tuo on jokin entisajan juttu, että jompikumpi on aina pomo.

Meillä on oikein mukava kahdeksankymppinen leskirouva naapurissa, käydään puolin ja toisin kyläilemässä silloin tällöin.  Hän kysyy joka ikinen kerta, kumpi meillä on pomo, mieheni vai minä. Ei suostu millään uskomaan ettei kumpikaan. Todella outoa.

Vierailija
899/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän nainen alistaa miehen palvelijakseen jonka voi sitten heivata menemään kun ei enää tarvi. Ikävä suuntaus.

Ei se ole mikään mies alunperinkään, jos se noin helposti alistuu.

Vierailija
900/986 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nainen ja mies on mies, ei siinä sen kummempaa oo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi