Miksi peräännyt treffeistä mukavasti sujuneen jutustelun jälkeen, kun toinen kertoo olevansa isä/äiti?
Jos lapset ovat sinulle totaalinen dealbreaker, voisitko perustella kantasi? Kiitos!
Kommentit (288)
En kyllä peräänny. Näin eronneena, jolla on itselläkin lapsi, treffaan vaan lapsellisia naisia.
Minullakaan ei ole lapsia, joten minulla on oikeus vaatia samaa myös mieheltä. Miksi haluaisin vieraan naisen lapsen nurkkiini pyörimään. En muutenkaan juurikaan pidä lapsista.
Jos itselle toisen lapset edellisestä liitosta on täysin no-no, niin säästyy paljolta surulta kun lopettaa ennenkuin ehtii alkaakaan. Miksi pitkittää väistämätöntä? Vai onko tässä ajatuksena että se toinen oppii rakastamaan niitä lapsia jos vaan antaa mahdollisuuden? No ei opi, ajatellaan nyt vaikka sitä Eerikan äitipuoltakin.
Mä jättäisin yhteydenpidon tuossa vaiheessa ihan siksi, ettei toinen oo vaivautunut lapsesta aiemmin kertomaan. Tulee sellainen olo että on epärehellinen ihminen, tai ei pidä lastaan kovin oleellisena seikkana elämässä.
Muutenkin lapsi muuttaa arkea paljon, joten ymmärrän jos ei joku minun kanssa halua deittailla, koska minulla lapsia
Isät eivät ole seksuaalisesti haluttavia, simple as that. Lisääntyvät ihmiset ovat niin itsekkäitä etten ikinä voisi seurustella tai edes harrastaa seksiä lisääntyneen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä jättäisin yhteydenpidon tuossa vaiheessa ihan siksi, ettei toinen oo vaivautunut lapsesta aiemmin kertomaan. Tulee sellainen olo että on epärehellinen ihminen, tai ei pidä lastaan kovin oleellisena seikkana elämässä.
Muutenkin lapsi muuttaa arkea paljon, joten ymmärrän jos ei joku minun kanssa halua deittailla, koska minulla lapsia
Miten se lapsi panemiseen vaikuttaa? Tuskin se kuitenkaan siellä treffeillä on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro lapsestasi jo profiilissa?
No eihän nyt tuollaista asiaa voi kertoa heti alussa! Sehän vähentäisi matchien määrää...
Mies jolla on lapsi ei kiihota seksuaalisesti samalla tavalla. Ajatus siitä että sillä peniksellä on saatu aikaan lapsi toisen naisen kanssa, siinä on jotain luotaantyöntävää, en himoitse sitä penistä enää. En tiedä mistä johtuu, voisiko olla jotain biologiaan liittyvää?
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan lue profiilissa, että olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitä se jollekulle Tinder-hoidolle kuuluu, mikä perhetilanteeni on.
🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kirjoittaisin sen Tinderissä bioon ekalle riville tikkukirjaimilla. Turha deittailla miehiä jotka haluavat isäksi.
Eri asia tietysti jos etsii 100% pelkästään "hoitoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä tulet kommentoimaan typeriä, kun ap nyt selvästikin ajattelee aivan toisin? Etkö sä osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Lapsi ei määrittele mua. Olen paljon muutakin kuin äiti. Jos olen treffeillä, haen seuraa itselleni, en isää lapsille. Lapsella on jo isä ja hän viettää yhtä paljon aikaa lapsen kanssa kuin minäkin. Enkä edes muuttaisi yhteen yhdenkään miehen kanssa ennen kun lapsi on muuttanut kotoa, joten mitään uusperhekuvioita ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Isät eivät ole seksuaalisesti haluttavia, simple as that. Lisääntyvät ihmiset ovat niin itsekkäitä etten ikinä voisi seurustella tai edes harrastaa seksiä lisääntyneen kanssa.
En ymmärrä, mä etin nimenomaan ihmistä jolla on jo lapsia ja jotka ovat aktiivisia vanhempia, mikään ei oo kuumempaa kun isä joka viihtyy lastensa kanssa :D
Mulla on työni kautta niin karmea käsitys uusperhekuvioista, että en vain pystyisi ottamaan sitä riskiä. Tosin omat lapseni ovat jo teinejä ja jos nyt sinkkuuntuisin, voisi kumppani olla myös teinien vanhempi. Mitään yhdessä asumista ja uusperheleikkejä ei tulisi, vaan kahden aikuisen seurustelua kunnes kaikki lapset olisivat omillaan. Tästä en voisi tinkiä.
No ei kait tuo nyt minä perusteluja tarvii, luulis nyt tyhmemmänkin tajuavan.