Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla muistisairaus? Olin jättänyt auton epähuomiossa kaupan pihalle ja kävellyt kotiin.

Vierailija
06.09.2023 |

Ikää 52 v.
Ihmettelimme missä auto on ja mies meinasi ilmoittaa sen varastetuksi, kun yhtäkkiä muistin.
Lähdin kaupasta kotiin jalkaisin, vaikka tulin autolla suoraan töistä.
Käy yleensä kaupassa kävellen, kun matkaa vain 500m.
En tiedä mikä minuun tuli. Vanhasta tottumuksesta lähdin kävelemään ja unohdin koko auton.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut muistisairas sitten koko elämäni.

Kuljen arjessa paljon kävellen ja julkisilla. Sitten sen kerran kun olen autolla, niin on jäänyt parkkihalliin tai kaupanpihalle, kun mä olen hypännyt dösään. Fillari jäi nuorena, nyttemmin en enää omista semmoista, kun se katos..

Koiira jäi kerran kaupan eteen. Ei ehtinyt olla kauan, kun mies kotona huomautti, että lähdit muuten koiran kanssa.. Sen jälkeen en enää yhdistänyt koiralenkkiä ja kauppareissua.

Mä olen unohtanut lapsenikin töihin. Kävin piipahtamassa vapaapäivänä tekemässä yhden jutun. Työkaverit ihastuksissaan veivät muksua pitkin poikin. Mä sain homman tehtyä ja lähdin. Vielä moikkasin kaikkia, enkä tajunnut. En mä pitkälle ehtinyt, kun kaveri soitti, että mitä unohtu.

Mä olen myös hyvä jättämään tavaroita auton katolle ja eikun liikenteeseen.

Vierailija
62/62 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi voinut käydä juuri noin. Olen vain hajamielinen, etenkin jos on stressiä yhtään normaalia enemmän.

T: N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi