AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Joo, ei ole kyllä mikään liikkunut mihinkään tänään 🙄 hiljaisin päivä sitten kaikkien tulosten
Vierailija kirjoitti:
Tänään luvassa on paljon liikehdintää varasijoissa
Taisi olla koko ketjun pahiten pieleen mennyt ennustus 😅
Kaikki käyttää parempaa paikkaa
Oon ymmärtänyt että 1.12 alkaa liikkuu kun viimeinen päivä ottaa paikka vastaan nyt valituilla
Siirtynyt yön aikana varasijalta 2. -> 1. tietojenkäsittely tradenomiksi Lappiin. Ai että nyt alko jännittämään :D
Sama täällä, ensimmäistä kertaa varasijat liikkui kahdella eteenpäin.
Myös metropolian ensihoidon todistusjono on nytkähtänyt yhden eteenpäin, siis ei-ensikertalaisilla.
Varasijat 19 likahtaneet yön aikana > 16 ja 17, muttei varasija 1 liiku mihinkääääään. Nyt on jännä paikka.
Minullaki liikkui varasijat ekaa kertaa viikkoon! Nyt ekaan kohteeseen 2.varasija... voi että kun pääsisin sisään... opintopolussahan lukee että varasijat päivittyvät pääsääntöisesti kerran päivässä aamupäivän aikana niin voiskohan viel tänään päivittyä uudelleen kerta nyt päivittynyt aamun aikana... okei pitää olla opintopolussa kytiksellä vieläki useammin!!!
Vierailija kirjoitti:
Siirtynyt yön aikana varasijalta 2. -> 1. tietojenkäsittely tradenomiksi Lappiin. Ai että nyt alko jännittämään :D
Ei oo pakko ottaa paikkaa vastaan niin saan ite paremmat mahdollisuudet vaikka kaukana olenkin
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli pisteet
Hain siis pelkästään todistusvalinnassa, en osallistunut valintakokeeseen sillä asun ja olen töissä ulkomailla.
Turhaan vielä itkette että varasijat ei muutu, tässä tulee aina tää jämähtämiskohta.. Ite hain vuosi sitten ja lopulta varasija liikkui 30 pykälää eteenpäin..! Älkää menettäkö vielä toivoanne!!
Vierailija kirjoitti:
Turhaan vielä itkette että varasijat ei muutu, tässä tulee aina tää jämähtämiskohta.. Ite hain vuosi sitten ja lopulta varasija liikkui 30 pykälää eteenpäin..! Älkää menettäkö vielä toivoanne!!
Ei mulla viime tai sitäkään edellisenä vuonna liikkuneet varasijat juurikaan. Mun ykköskohteessa ei koskaan kukaan pääse varalta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi jo liikkunut jotain 70 sijaa eteenpäin mutta tämä oli silloin kun valintakoetulokset tuli. Sen jälkeen ei mitään, eikä tuskin tulekaan enää mitään muutoksia, koska lähes kaikki paikat on jo täynnä. Ei ne enää tässä vaiheessa kauheasti mun kokemuksen mukaan liikukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei-enskat alkaa olla jo tässä kohtaa taputeltu, enskoilla vielä saattaa olla tsänssejä nousta. Itsekin hakenut useampana vuonna ja tosiaan suurimmat liikehdinnät tulee siitä kun valintakoetulokset julkaistaan
Voikun pääsisin edes vikaan hakukohteeseen... ei oo varasijat viikkoon liikkuneet