Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
1261/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humak YAMK odotellaan edelleen... 

Vierailija
1262/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan hakenut polkuopintoihin ja alkanut tehdä niitä tehtäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniaan sosionomi verkko-opintoihin varasijalla 47, oon ollut kokoajan ihan varma että pääsen sisään kun oli niin helppo valintakurssi, mutta noh :D

Vierailija
1264/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin savoniaan sairaanhoitajaksi, oon kyllä yllättynyt ja sydän hakkaa 1000 kun avasin opintopolkua :D

Mä en voi uskoo että pääsin sisään. Ihan epärealistinen olo. Olin ihan varma että kusin sen valintakokeen.

Vierailija
1265/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savoniaan sosionomi verkko-opintoihin varasijalla 47, oon ollut kokoajan ihan varma että pääsen sisään kun oli niin helppo valintakurssi, mutta noh :D

Hakijoita oli aika paljon ja tosi korkee näky olevan pisteraja millä pääsee sisään.

Vierailija
1266/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakijoita oli aika paljon ja tosi korkee näky olevan pisteraja millä pääsee sisään.

Kuinka paljon oli perussosionomeilla? Rikosseuraamusalan puolella oli 86.36112.

Vierailija
1267/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85.16667

Vierailija
1268/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85,16667 näkyy olevan alimmat. Ite varasijalla 21 84,52778 :D

Vierailija
1269/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hämmentävää, olin varma, että olin vastannut oikein jokaiseen kysymykseen, koska olen opiskellut samat asiat kahdessa edellisessä tutkinnossani. Olen varasijalla 194. En tiedä, onko pisteitä vähennetty myös käytetyn ajan perusteella, tilastollisesti kun on todennäköistä, että useampi on vastannut kaikkiin kysymyksiin oikein ja aloituspaikkoja ei riitä heille kaikille. Kokeessa oli 60 monivalintakysymystä ja 60 min. aikaraja. Kaikkiin ehdin vastaamaan, mutta aikaa jäi lopussa vain 10 sek. 

Vierailija
1270/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Savoniaan sosionomin verkko-opintoihin! 🥳 Ihan mahtava fiilis, olin aivan varma etten pääse. Onnea kaikille muillekin valituille ja tsemppiä niille joita ei tällä kertaa onnistanut

Vierailija
1271/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hämilläni, kun pääsin kaikkiin Savonian koulutuksiin, mihin hain! Sosionomin taidan valita. Luulin, etten pääse mihinkään 😳

Vierailija
1272/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mulla 87 pistettä, ja alimmat hyväksytyt pisteet koulutukseen on ollu 78. Ja oon silti varasijalla 8. Johtuuko siitä, että mulla on jo tutkinto?

Vierailija
1273/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu juurikin siitä, että et ole ensikertalainen. 

Vierailija
1274/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hämmentävää, olin varma, että olin vastannut oikein jokaiseen kysymykseen, koska olen opiskellut samat asiat kahdessa edellisessä tutkinnossani. Olen varasijalla 194. En tiedä, onko pisteitä vähennetty myös käytetyn ajan perusteella, tilastollisesti kun on todennäköistä, että useampi on vastannut kaikkiin kysymyksiin oikein ja aloituspaikkoja ei riitä heille kaikille. Kokeessa oli 60 monivalintakysymystä ja 60 min. aikaraja. Kaikkiin ehdin vastaamaan, mutta aikaa jäi lopussa vain 10 sek. 

Monet googletteli noita vastauksia, käytti chatgpt:tä yms. Jodelissa puhuttu tästä avoimesti. Hyvinkin voi olla että ajasta sitte vähennetty. 

Vierailija
1275/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, mulla 87 pistettä, ja alimmat hyväksytyt pisteet koulutukseen on ollu 78. Ja oon silti varasijalla 8. Johtuuko siitä, että mulla on jo tutkinto?

Siis toihan on ihan tavallista. Itsellä 40 pojon erotus alarajaan ja olen tokalla varasijalla, joka ei varmana tule liikahtamaan.

Vierailija
1276/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 1.varasijalla Savoniaan YAMK:hon. Jotenkin jännä filllis kun olin ajatellut, että tällä työkokemuksella pääsisin sisään helposti. Noh, nyt vaan odottelua. Mikäköhän mahdollisuus tässä in pääsätä, kun aloituspaikkoja on vain 10.

Vierailija
1277/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 1.varasijalla Savoniaan YAMK:hon. Jotenkin jännä filllis kun olin ajatellut, että tällä työkokemuksella pääsisin sisään helposti. Noh, nyt vaan odottelua. Mikäköhän mahdollisuus tässä in pääsätä, kun aloituspaikkoja on vain 10.

Katsoitko jo vipusesta, moniko otti jo paikan vastaan? Tuskin niitä enää kymmentä jaossa edes on

Vierailija
1278/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin savoniaan sosionomiks, vaikken yhtään uskonut pääseväni. Onnea valituille! Tentti ei ollut kovin vaikea, mutta mielenkiinnosta haluaisin kyllä nähdä oikeat vastaukset jostakin. Olin melko varma kaikista vastauksista, mutta pisteitä sain 88,5.

Vierailija
1279/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko jo vipusesta, moniko otti jo paikan vastaan? Tuskin niitä enää kymmentä jaossa edes on

Enpä ole tällaisesta kuullutkaan, mistä sieltä niitä voi katsoa? 

Vierailija
1280/1613 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä lohduttaudun sillä, että heti jos joku ei ota paikkaa vastaan, minut valitaan.

T. Tuo 1.varasijalla olija. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä