AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos on saanut opiskelupaikan hakujärjestyksen mukaisesti esim 2.->, eikö ole edes voinut vielä vahvistaa ottavansa paikkaa? Onko 1 vaihtoehdon saaneet voinut jo vahvistaa ottavansa paikan?
Ajattelin, että kannattaakohan perjantaina jäädä vielä jonottamaan 1.vaihtoehtoaan?
Muutoksia on luvassa varasijoihin vielä paljon. Olen itse päässy esimerkiksi sisälle 2. Vaihtoehtoon, 1. Kohteeseen olen varalla. En pysty hyväksymään tuota hyväksyttyä vielä. Milloinhan se sitten onnistuu?
Savonia tulokset tuli vihdoin ja pääsin sinne minne halusinkin. Yamk kutsuu siis.
Rikosseuraamusalan sosionomitulokset antaa edelleen odotuttaa itseään :(
Jos fyssari tulokset tulleet niin eiköhän tämän päivän aikana saada kaikki tulokset!
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt sisään Laurean verkko sosionomiin Ykkösenä Savonia sosionomi, niin lopullista tulosta nyt vielä odotan. Olen aikaisemmin hakenut pariinkin otteeseen sosionomiksi ja nyt sitten vihdoin tärppäsi.
Milloin näistä tulee virallinen tarjous? Ensimmäisessä vaihtoehdossani olen varasijoilla mutta pääsin kolmanteen vaihtoehtooni. Ensimmäisestä hakukohteesta vain pitäisi tulla ensin hylky.
Vierailija kirjoitti:
Tunneäly: 60
Äidinkieli: 30
Eettisyys: 70
Matikka: 30
Englanti: 40
Päätöksenteko: 60
Hassulta tuntuu kun juuri tuo päätöksenteko tuntui vaikeimmalta. Vaan nähtävästi hyvin meni.
Mistä nämä tulokset näkee?
Linkki löytyy myös sivulta ammattikorkeakouluun.fi kun skrollaa ihan sivun loppuun
Opintopolusta:
Kevään toinen yhteishaku ja syksyn yhteishaku: Voit ottaa paikan vastaan, jos sinut on hyväksytty ylimmälle hakutoiveellesi. Voit ottaa alemman hakutoiveen paikan vastaan silloin, kun koko yhteishaun valinnan tulokset on julkaistu tai sinut on hylätty ylempiin hakutoiveisiisi.
Eli voiko nyt 24.11 ottaa vastaan alemman toiveen, kun tuolloin pitäisi olla kaikki tulokset tulleet.
Savonia rise sosionomi tullut
Savonian sosionomi varasijalla 730. Ei voi muuta kun nauraa 😂 omaa hölmöyttä aloitin lopputentin kun lapsi meni nukkumaan, niin muulloin hyvin nukkuva lapsi tottakai heräsi kesken unien.
Vierailija kirjoitti:
Savonian sosionomi varasijalla 730. Ei voi muuta kun nauraa 😂 omaa hölmöyttä aloitin lopputentin kun lapsi meni nukkumaan, niin muulloin hyvin nukkuva lapsi tottakai heräsi kesken unien.
No ehkä 730 tyyppiä peruu niiden paikan? 😂 ei vaan ehkä ensi kerralla nappaa!
Oon tokaan hakukohteeseen varasijalla 1. Toivottavasti sais pian tietää...
Odotteleeko joku vielä tuloksia, vai onko nyt kaikkiin AMK kohteisiin tuokset julkaistu? YAMK ilmeisesti ainakin odottelee vielä?
Lapin YAMKia odotellaan. Ei varmaan tule ennen sitä perjantaita.
Pääsin savoniaan sairaanhoitajaksi, oon kyllä yllättynyt ja sydän hakkaa 1000 kun avasin opintopolkua :D
Onko kellään tietoa, miten noi yamk varasijat liikkuu yleensä vai liikkuuko ne ollenkaan?
Mulla ainakin näkyy fysioterapeutin tulokset.