Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
1101/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Samkista paikka saatu myös tradenomin verkko-opintoihin 🎉 Ja minä olin se joka huuteli aiemmin että koodissa näkyi "ei hyväksytty" 😅

Vierailija
1102/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin linkkiä 2024 tammikuussa alkaviin vipulan listaan? Minulla vipula ei näytä mitään 2024 alkaviin opintoihin. Haluaisin tietää, pitääkö jo heittää toivo roskiin. Varasija 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes! Samkista paikka saatu myös tradenomin verkko-opintoihin 🎉 Ja minä olin se joka huuteli aiemmin että koodissa näkyi "ei hyväksytty" 😅

Minä olin se toinen ja pääsin Metropoliaan :DD

Vierailija
1104/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä Centrian tuloksia?

Vierailija
1105/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei millä pisteillä muut pääsitte jatkoon? Itsellä huimat 97,34/101 pistettä 😳 kovasti näin töitä kyllä lukemisen ja esseen kanssa, mutta rehellisesti meinasin pudota perseelleni pisteiden osalta. Ekasta osiosta pääsin jatkoon pisteillä 58,34 eli esseestä tuli jostain yksi miinuspiste. Olisi mielenkiintoista päästä lukemaan jo arvostelut koska oma fiilis esseestä oli se että meni aivan perseelleen muutamien kohtien osalta. 🙈 Pisteraja ensikertalaisille oli tänävuonna 80.26 ja kaikille 84,84 joten kirkkaasti sisään. Nyt saa varmaan vähän tuulettaa 😳😅

Vierailija
1106/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei millä pisteillä muut pääsitte jatkoon? Itsellä huimat 97,34/101 pistettä 😳 kovasti näin töitä kyllä lukemisen ja esseen kanssa, mutta rehellisesti meinasin pudota perseelleni pisteiden osalta. Ekasta osiosta pääsin jatkoon pisteillä 58,34 eli esseestä tuli jostain yksi miinuspiste. Olisi mielenkiintoista päästä lukemaan jo arvostelut koska oma fiilis esseestä oli se että meni aivan perseelleen muutamien kohtien osalta. 🙈 Pisteraja ensikertalaisille oli tänävuonna 80.26 ja kaikille 84,84 joten kirkkaasti sisään. Nyt saa varmaan vähän tuulettaa 😳😅

Niin ja samkin trade verkkopinnoista kyse 🙈

Vierailija
1107/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se toinen ja pääsin Metropoliaan :DD

Sama homma! Eilen yritin näitä koodeja tulkita ja jokaisen hakukohteen kohdalla tuli "ei hyväksytty", tänään tieto Metropoliaan pääsystä, joten ei pitänyt paikkaansa ainakaan omalla kohdalla 😂

Vierailija
1108/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun YAMKin valintatehtävän tulokset tullu! Itselle ei irronnut paikkaa tällä kertaa, mutta ei tullut kuitenkaan ihan surkeita pisteitä, joten seuraavaksi polkuopintoihin haku!

Vierailija
1109/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö jossain jo omat koepisteet kaikista osioista?

Vierailija
1110/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 84,34 pistettä ja sisään pääsin. Oon todella todella yllättynyt että pääsin sisään, tuntui kans et meni ihan perseelleen koko essee mutta ei sit näköjään 😅 onnea sullekin sisäänpääsystä, tammikuussa nähdään!👌

Vierailija
1111/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joilla jäi tällä kertaa paikka saamatta, suosittelen lämpimästi valmennuskurssia. Itse hain ensimmäistä kertaa ja koulusta on aikaa, joten ostin suoraan kurssin. Pisteitä valintakokeesta tulikin karvan vajaa 407 🥳. Oli kyllä hyvin käytetyt n.170e !

Vierailija
1112/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniaaaaaa!

Täs saa repii loputkin hiukset odotellessa...

Vierailija
1113/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 84,34 pistettä ja sisään pääsin. Oon todella todella yllättynyt että pääsin sisään, tuntui kans et meni ihan perseelleen koko essee mutta ei sit näköjään 😅 onnea sullekin sisäänpääsystä, tammikuussa nähdään!👌

Tammikussa nähdään! 🥳 Mahtavaa!

Vierailija
1114/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamk varasija 11, Centria hyväksytty, mutta vielä ootellaan ekan hakukohteen Tamkin tuloksia.. no lähipäivinä tulee!

Vierailija
1115/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille joilla jäi tällä kertaa paikka saamatta, suosittelen lämpimästi valmennuskurssia. Itse hain ensimmäistä kertaa ja koulusta on aikaa, joten ostin suoraan kurssin. Pisteitä valintakokeesta tulikin karvan vajaa 407 🥳. Oli kyllä hyvin käytetyt n.170e !

Mikä kurssi?

Vierailija
1116/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kurssi?

Mulla oli ammattikorkeavalmennus.fi :stä. Ja noista se jossa oli tehtäviä ja luento tallenteet. Ei live-opetusta.

Vierailija
1117/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humak YAMK lisähaku antaa myös odottaa itseensä. 🙈 Ei varmaan tartte ennen perjantaita tuloksia ootella... 

Vierailija
1118/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kysytty, mutta mä suosittelen tätä: https://ammattikorkeavalmennus.fi/

Ostin syyskuussa kun sai -20% hinnasta (näkyi nytkin olevan marraskuun kamppiksena). Otin sen ihan "peruspaketin", jäi maksamaan ~150€.

Oli kyllä rahan arvoinen sijoitus, koska koulupaikka aukesi tällä. Valmennuskurssin avulla treenaamisen helpotti oman ajankäytön hallinnassa ja samalla sai laidasta laitaan yleistä treeniä pääsykokeita varten. Varsinkin se enkku oli viime syksynä (-22) kamalaa kapulakieltä vaikka mielestäni ihan ok hyvin pärjään enkussa. 😊

Vierailija
1119/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tehtäviä tuossa polkuopintoihin hakiessa on? Onko ollut aiemmin tuo systeemi vai nyt ekaa kertaa? En ole ennen kokeillut. 😅

Vierailija
1120/1613 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuukohan varasijat vielä tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme