Ylen aamutv: Lindtman ei anna SDP:n hyväksyä hallituksen rasisminvastaista tiedonantoa
Sama poikanen poseerasi iso hymy naamallansa kommandopipossa nazzien keskellä
Kommentit (211)
Kyllä on Lipponen ja Heinäluoma kouluttaneet kunnon räksyttäjän. Säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ettei SDP voi enää Sannan jälkeen syvemmälle vajota, mutta olin näköjään väärässä.
SDP:ssä tiedetään hyvin, ettei Lindtmania saa missään nimessä vaihtaa. Sitten puolue vasta monttuun joutuisikin koska ketään ei ole enää jäljellä.
Onhan siellä vielä S e y d o u, Rami, Baltzar ja rauhantaateli.
Unohdatte kaikki sen parhaista parhaimman vaihtoehdon eli kiurun.
Krista kiuru on luultavasti se järkivaihtoehto jota demarit tarvitsee tästä uskottavuuskuopasta noustakseen.
Kiurun nousun demarien johtoon estää ihan hänen habituksensa. Sinällänsä Kiuru olisi samaan aikaan selvästi pätevin ja inhimillisin demari puolueen johtoon, mutta se ei taida olla kovinkaan olennainen kriteeri nykypäivän politiikassa. Olennaisempaa lienee se, että demarit ovat aktiivisesti yrittäneet irtautua puolueen täti/setä-imagosta ja siihen Kiuru ei valitettavasti sovi kovinkaan hyvin.
Porilaisista sanotaan,että ne on hulluja,porilainen hulluus,mutta ei niin hulluja,että olisi Kiuru kelvannut kaupungin Ymmärrän heitä hyvin.johtajaksi.
Rehellinen demari ja joulupukki ovat sama asia, molemmat ovat satuolentoja.
Olin kyllä tosi hämmästynyt, että Lindtman alentuu tollaseen nillitykseen, vaikka se oppositiopuolueelle kuuluu. Olen pitänyt tyyppiä yhteistyökykyisenä ja tuo jankuti- jankuti on kyllä käsittämättömän väsynyttä eikä lupaa hyvää tulevalle kaudelle. Yksi kiukkupussi saatiin pois kuvioista, Nytkö tämä alkaa harata vastaan selvistä ja sovituista asioista vain riitelelemisen ilosta. Onpas kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama puolue ei edes saanut omaa rasisminvastaista/yhdenvertaisuus suunnitelmaa tehtyä loppuun 4:ssä vuodessa, rahaa on ja rahaa paloi.
Lindtman itkee kun hallituksen rasismin vastisessa selonteossa ei ole listattu kuinka lakia tulisi muuttaa. Oma puolueensa oli vielä keväällä pääministeripuolueena, mikseivät itse tehneet niitä lakialoitteita, jos sellaisia oli tehtävissä?
Nössö yrittää esittää merkittävää puoluejohtajaa.
Lindtman oli niissä kuvissaan 26-vuotias, ei mikään 18-vuotias (joka sekin on täysi aikuinen). Siis 26-vuotias. Kuvissa oli aikaleimat ja niitä oli lähes kymmenen vuoden ajalta.
Lisäksi Lindtmanin itsensä mukaan ministeriksi ei käy sellainen, joka tuntee jollain tavalla epäilyttäväksi katsottuja henkilöitä (twiitti). Kuitenkin hakaristi-Lindtmanin mukaan häneen itseensä tämä ei liity millään tavalla.
Miksihän nää kuvat ja niistä jutut tuntuu olevan hiljenneet. Ilmeisesti uhkailtu tai lahjottu pitämään suut soukemmalla.
Mitä lakimuutoksia punakaarti oikein vaatii tässä rasismihysteriassaan? Miksi edellinen hallitus ei toteuttanut niitä? Mitään konkretiaa tässä puníkkien rasismiöyhötyksessä ei taaskaan ole.