Ylen aamutv: Lindtman ei anna SDP:n hyväksyä hallituksen rasisminvastaista tiedonantoa
Sama poikanen poseerasi iso hymy naamallansa kommandopipossa nazzien keskellä
Kommentit (211)
Sama puolue ei edes saanut omaa rasisminvastaista/yhdenvertaisuus suunnitelmaa tehtyä loppuun 4:ssä vuodessa, rahaa on ja rahaa paloi.
Antti niittää mainetta jo Briteissä.
Hänellä onkin juuri nyt erittäin hyvät eväät esiintyä jonain rasisminvastaisena puhtoisena esitaistelijana
Puolueella on juuri sellainen puheenjohtaja kuin se ansaitseekin
Vierailija kirjoitti:
Hänellä onkin juuri nyt erittäin hyvät eväät esiintyä jonain rasisminvastaisena puhtoisena esitaistelijana
Myös eläinoikeusasioissa SDP:n uskottavuus on surkea.
Miksi teitä harmittaa että hän tekee oppositiopolitiikkaa?
Muu olisi totalitarismia.
Hiljaa on ollut RKP ja AM-H tästä sdp:n tapauksesta, auta armias jos ps olisi "syyllistynyt" moiseen nin jo vain olisi AM:n yöunet ja työnteko kärsineet.317
Lipposlainen kaappikoksu. Huonompaan suuntaan menossa demarit jälleen. Demarien puheet oppisitiossa voi tunnetusti jättää omat arvoonsa. Eiköhän tuo ole jo muutaman kuukauden päästä muodostamassa koksujen kanssa uutta leikkaushallitusta.
Nasseli Antti voisi nyt vaan rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä harmittaa että hän tekee oppositiopolitiikkaa?
Muu olisi totalitarismia.
Sdp olisi ansainnut kunnollisen puheenjohtajan.
Kuvien perusteella kovin positiiviseen sävyyn Antti aikaisemmin suhtautui nassu-aatteeseen. Ja nyt esittää niin puhtoista poikaa. Oksettavaa!
Puhtoinen esitaistelija tämä kissantappajan kaveri!
Antti voi aloitella siistimällä omaa puoluettaan.
Antti olisi lirissä jos itse joutuisi hallitusvastuuseen.
Uskomattoman kaksinaamainen kuvotus. Antin aseheilailut ovat kuulemma ihan OK, koska hän on kuitenkin toiminut politiikassa aivan eri tavalla rasismusfasismusta vastaan. Jostain syystä aseheilaaja ei ole valmis ulottamaan samaa logiikkaa esimerkiksi Rymaniin ja hänen "rasistisiin" yksityisviesteihinsä, vaikka Rydman on kiistatta toiminut täysin eri tavalla, jonka Suomen juutalaisten seurakuntien keskusneuvoston puheenjohtajakin on julkisesti todennut.
Älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon -puolue