Onko sinulla Skechers-tossuja? Mikä niissä on erilaista kuin muissa?
Kommentit (86)
Jumbossa on paljon valinnanvaraa Skechersin liikkeessä ja siellä on usein alennuksia. Muualla Skechersejä en ole nähnyt kuin tosi harvoin alennuksessa tai vain muutamasta mallista. Esim Lempäälän Ideaparkin Skechersissä on vain ehkä kerran vuodessa pieni ale. Ostamani kengät on kyllä kuitenkin olleet tosi kestäviä. Mä olen se, joka kirjoitti Archfit-sandaaleista ja nauhattomista Archfit-lenkkareista.
Vierailija kirjoitti:
Sovitin kerran kenkäkaupassa, ja tuntuma oli todella vaahtoinen, eli kuin tyynyt jalan alla - jäivät siis ostamatta, mutta voin kuvitella, että sopivat joillekin johonkin käyttöön.
Juuri tämä ikävä tunne näissä vaahtokengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä ihan perussneakerseista kyllä joutuu maksamaan 150 - 400 euroa, ja luksusmerkeistä 500 eurosta ylöspäin.
400 euron tennareiden ideana nyt on saada tyhmiltä löysä raha pois. 😁
Kyllä laadusta joutuu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä sieltä -kommentti oli tarkoitettu Saksa-kommenttiin :D
Mä olen tilannut bonprix-nimisestä kaupasta, en tiedä mistä lähettävät mutta EU:n alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisia tossuja ovat, eivät eroa suuresti muista vastavavista. Laatu ihan ok.
Huom. Muista VASTAAVISTA.
Mikä on muu vastaava?
itsellä meni roskiin (tai oikeammin UFF:ään) kun ostin nuo slip in, mutta se kantapääkovike on niin kova ja kapea (vaikka mulla ei siis ole lihavat nilkat) eli en pystynyt käyttämään. Ja kyllä sovitin ensin kaupassa, mutta sitten jo päivän käytön jälkeen kantapäät hiertyi rikki. Muuten olisi ollut kivat ja keveät.
Vierailija kirjoitti:
Lähti viikon käytön jälkeen roskiin. Tuhosi niin varpaat kuin kantapäätkin.
Oho, nyt on sulla vain keskijalkaterä, tossut tuhosivat edessä varpaat ja takaa kantapään. Saattoi olla liian pienet jalkineet, mutta myöhäistä enää korjata.
Po. jalkineiden pohja on miellyttävän jalkaterään mukautuva, ei paina tai purista mistään ja on hyvin kevyt.
Skechers on boomereille ja genX:lle. On junttimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Samoin On-merkkiset lenkkarit, joita myyty mm. Stockmannilla
On tällä hetkellä yhdet. Kokemus merkistä on se, että monenlaista tossua mahtuu merkin alle eivätkä ne kaikki ole hyviä.
Nämä on ihan ookoo.
- Ei solmittavia nauhoja
- Pohja taipuisa eikä kovamuovinen koppura, hyvin korotettu kantapää
- Hyvä nilkkatuki
Ehkä vähän hiostavat, sopii +10 keleille paremmin kuin +20
Ei ne mitenkään järin erilaiset ole. Ihan ookoo perus tossut. Pohjat ei kestä jokapäiväisessä koiranulkoilutuskäytössä kyllä kovin kauaa, mutta kävelen kyllä aika poikkeuksellisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä pikkuvitut käyttää nykyään? Mun nuoruudessa oli Nike ja Adidas must.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitin kerran kenkäkaupassa, ja tuntuma oli todella vaahtoinen, eli kuin tyynyt jalan alla - jäivät siis ostamatta, mutta voin kuvitella, että sopivat joillekin johonkin käyttöön.
Juuri tämä ikävä tunne näissä vaahtokengissä.
Minä taas ostan noita juuri siksi. Ihan kuin pilven päällä kävelisi. Olen nyt kohta 10 vuotta käyttänyt vain Skecherseja arkikävelyissä. Niitä voi käyttää jopa paljaassa jalassa (eivät hierrä) ja etenkin lomareisulla on askeleita päivässä tullut useita kymmeniä tuhansia.
Muuten kestävät ihan hyvin, mutta jossain vaiheessa pohjat alkavat hajota (tulee kivet läpi ja sitä myöten vesikin).
Malleissa kuitenkin sen verran eroja, että ostan vaan sovittamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti viikon käytön jälkeen roskiin. Tuhosi niin varpaat kuin kantapäätkin.
Oho, nyt on sulla vain keskijalkaterä, tossut tuhosivat edessä varpaat ja takaa kantapään. Saattoi olla liian pienet jalkineet, mutta myöhäistä enää korjata.
Po. jalkineiden pohja on miellyttävän jalkaterään mukautuva, ei paina tai purista mistään ja on hyvin kevyt.
Minulla ei tuntunut miellyttävältä kaupassakaan. Se foam fit-systeemi tuntui painavan jalkapohjaa alhaalta päin. Myyjä vakuutti, että käytössä pohja mukautuu jalkaan, mutta en ottanut riskiä.
On yksi pari, joka jää viimeiseksi.
Kävelen melko paljon, sekä ihan kauppamatkoja (4-14 km eestaas) ja lenkkejä (4-30 km). Eli arvostan pehmeää tuntumaa kengissä. Kaikki aiemmat kenkäni ovat kestäneet tätä kulutusta vähintään pari vuotta.
Skechersit hajosivat alle 2 kk kuluttua pintamateriaalista ja alle vuodessa pohjasta lähti paloja irti.
En todellakaan osta uusia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttänyt pelkästään niitä jo vuosia ennen kuin tulivat suuren yleisön suosioon. Ovat kevyitä ja todella mukavia jaloissa, mutta eivät kestä käyttöä. Kävelen pelkästään lenkkareilla silloin kun ei ole talvikelejä ja kengät kestävät sen yhden "kesän". Pohja on memory foam ja menettää kimmoisuuden aika nopeasti.
Juu eivät kestä kulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ollut yhdet käytössä koko kesän joka päivä. Edelleen kuin uudet. Kevyet jalassa, ei mitään valittamista.
Hyvät kengät. Suosittelen
No joo, ovat ihan aamu tohvelit. Pehmeät , suht hyvä kävellä. Lesti liian leveä eikä ne mitkään kauniit kengät ole . Ei mene laittamatta jalkaan, kenkälusikka pitää olla apuna. Tosin minulla ihan Prisman perusmalliset.
Onko täällä jollain kokemusta siitä vedenpitävästä mallista? Mainoksia pyörii telkkarissa
Myydään myös Triplassa. Itse ostin Skechersit viime keväänä kun oli niin hyvän näköiset ja nyt mietin että olivat kyllä vähän hinnakkaat.