Onko sinulla Skechers-tossuja? Mikä niissä on erilaista kuin muissa?
Kommentit (86)
Aluksi oli paljon jämäkämmät kuin mitä olin kuvitellut mutta hyvät on olleet kävellä. Ja ihan kävelylenkkarit siis kyseessä.
Parhaimmat tossut, mitä olen omistanut. Ovat edelleen kuin uudet, vaikka käytän niitä ihan jatkuvasti ja ikääkin niillä on ainakin viisi vuotta.
Ainakin yksi, sellainen jalkaan sujautettava, kevyt älyvaahtopohjainen on tuntunut kestävän ihan hyvin.
Mulla skechers slip-in:it. En tykkää. Kapea lesti ja liian napakat mun leveille räpylöille. Tämän kesän niillä kävellyt eikä jalat totu.
Käytän mieluummin Arcopedicoja tai paljasjalkakenkiä.
Ollut yhdet käytössä koko kesän joka päivä. Edelleen kuin uudet. Kevyet jalassa, ei mitään valittamista.
Lähti viikon käytön jälkeen roskiin. Tuhosi niin varpaat kuin kantapäätkin.
Mulla ensimmäiset ostettu 2019 ja nyt alkaa pohja hajoamaan ja näitä on käytetty paljon, lempparikenkäni. Kengät ovat ihanan kevyet ja lesti on just sopiva mun jalalleni, lisäksi monet kengistä kivan näköisiä.
Mun suosikkikengät. Pari vuotta kestää yksi pari ahkerallakin pesemisellä. Näissä kengissä plussaa on se että ne voi pestä pyykkikoneessa.
Mulle tulee herkästi kantapäihin plantaarifaskiitti ja Skechersit ja barefootit on ainoat kengät millä se pysyy poissa. Kävelen todella paljon joka päivä koirien kanssa.
Mulla myös suosikkikengät. Kahdet tällä hetkellä käytössä, valkoiset ja mustat.
Mulla on joku vika jänteissä, eivät sopineet yhtään tulehtui molemmat puolet ja kesti 6kk saada ne kävelykuntoon takaisin. Eli mulla ei ollut hyvät, liikaa joustoa kantapäissä.
Kenelle sopii niin varmasti hyvät.
Niitä saa leveällä lestillä, ainoita merkkejä. Riekeriltä sai myös ennen, mutta lopettivat ilmeisesti leveän malliston koska enää niitä ei löydy mistään. Ehdin käyttää yli puolenkymmentä paria (ne ei kyllä kestäneet pitkään, luokkaa 500-700km kävelyt per pari).
Olet todennäköisesti ko. kenkien myyjä, koska juuri Skechers kengät aiheuttavat plantaarifaskiittia. Ystäväni, joka ei kävele juuri metriäkään, suositteli ko. kenkiä minulle, ja minä tyhmä ostin. Muutamassa viikossa kummassakin jalassa oli aivan hirveä plantaarifaskiitti! Paraneminen kesti lähes puoli vuotta - kun en kävellyt enää skecherseillä. Tiedoksi kaikille: kävelen 5-10 km joka päivä, koska minulla on koira, eikä minulla ole ylipainoa.
Mulla on käytössä useat. Jopa työkenkinä käytän sellaisia venykkeellisiä ilman nauhoja. Ihan parhaat kengät. Muita lenkkareita en enää osta. Kokemusta useamman vuoden käytöstä. Plantaarifaskiitin aiemmin kokeneena( tuli Birkenstockeista) tiedän sen kivun ja juuri Skecherseillä sain jalan parantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikkikengät. Pari vuotta kestää yksi pari ahkerallakin pesemisellä. Näissä kengissä plussaa on se että ne voi pestä pyykkikoneessa.
Mulle tulee herkästi kantapäihin plantaarifaskiitti ja Skechersit ja barefootit on ainoat kengät millä se pysyy poissa. Kävelen todella paljon joka päivä koirien kanssa.
Näitä on eri malleja, osa on konepestävä ja osa ei. Muutenkin näitä on tosi eri hintaluokissa ja ominaisuudetkin sen mukaan erilaisia.
Eikös kaikissa ole se älyvaahto, joka on tosi pehmeä kävellä. Jos on joku asentovirhe niin kengät saa suht lyhyessä ajassa linttaan poljettua ja ne oli sitten siinä. Sitten taas he joilla askellus normaali + joku arka paikka jalassa kuten plantaarifaskiitti sanoo että nämä on parhaat kengät ikinä.
Eli kaikki ei sovi kaikelle, kokeilemallahan tuo selviää.
Tykkään, eikä aiheuta plantaarifaskiittia. Mulle se taas tuli Niken tennareista. Niin me ollaan erilaisia.
Minulla jopa työkenkinä nykyään kun plantaarifaskiitti itsellänikin ollut. Pari vuotta olen käyttänyt lähes ainoina kenkinä paitsi talvikengiksi olen löytänyt muitakin sopivia. Vaimolleni taas eivät sopineet lainkaan. Ostotilanteessa olivat olleet hyvät mutta käytössä jalat kipeytyivät ja Niken tossut palasivat hänellä käyttöön.
Mulla on skechersin talvipopot.
Minäkin ostin ne plantaarifaskiitista kärsiessäni, ja kyllä ne siihen auttoivat. Plantaarifaskiitti tulee itselleni kengistä, joissa on täysin tai lähes tasainen pohja (siis sisäänpäin). Mutta muita jalkaongelmia tulee tilalle. Pohja on liian pehmeä ja pitempään kävellessä jalka tulee kipeäksi sivulta.
lesti on kyllä tilava. Kengöt on myös kevyet, se on mielestäni hyvä ominaisuus.
Ihan muoviahan ne ovat ja tekokuitua. Memory foam kengissä pilaa jalat alta aikayksikön.
Puhutaanko nyt kengistä vai aamutossuista?
Noissa on kivoja malleja, sellaisia kevyitä vähän ballerinatyylisiä. Niihin itse ihastuin. On nuo peruslenkkareinakin hyvät, isohkoa kokoa. Mielestäni yksilöllisempiä kuin Adidakset ja Niket, hyvä laatu.
Aika tyypillisesti joustavia materiaaleja heillä, hengittäviä.