Onko sinulla Skechers-tossuja? Mikä niissä on erilaista kuin muissa?
Kommentit (86)
Hyvistä ihan perussneakerseista kyllä joutuu maksamaan 150 - 400 euroa, ja luksusmerkeistä 500 eurosta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla skechers slip-in:it. En tykkää. Kapea lesti ja liian napakat mun leveille räpylöille. Tämän kesän niillä kävellyt eikä jalat totu.
Käytän mieluummin Arcopedicoja tai paljasjalkakenkiä.
Skecherillä kuten monilla muillakin kenkävalmistajilla on eri levyisiä lestejä. Googlaa leveä lesti tai wide fit.
Älkää nyt aikuiset tunkeko jalkoja liian kapeisiin kenkiin. Oma vika jos ei tajua ostaa leveälestistä.
On kevyet ja hyvän tuntuiset jalassa.
Mietin samaa, sujahtavat sulavasti
jalkaan ja tippuvat muutaman käyttökerran jälkeen bussiin juostessa kadulle🤨
Käyttänyt pelkästään niitä jo vuosia ennen kuin tulivat suuren yleisön suosioon. Ovat kevyitä ja todella mukavia jaloissa, mutta eivät kestä käyttöä. Kävelen pelkästään lenkkareilla silloin kun ei ole talvikelejä ja kengät kestävät sen yhden "kesän". Pohja on memory foam ja menettää kimmoisuuden aika nopeasti.
Hinnat nousseet aika paljon. Maksoin vuosia sitten omistani noin 70 eur ja nyt samanlaiset yli 120 eur.
Vierailija kirjoitti:
Hyvistä ihan perussneakerseista kyllä joutuu maksamaan 150 - 400 euroa, ja luksusmerkeistä 500 eurosta ylöspäin.
400 euron tennareiden ideana nyt on saada tyhmiltä löysä raha pois. 😁
Sovitin kerran kenkäkaupassa, ja tuntuma oli todella vaahtoinen, eli kuin tyynyt jalan alla - jäivät siis ostamatta, mutta voin kuvitella, että sopivat joillekin johonkin käyttöön.
Minulla on vähän ballerinatyyliset mutta paksumpipohjaiset. Aivan parhaat kävellä.
Minä ostin vuosi sitten rusetti skechersit sekä ohutpohjaiset lenkkarit. Rusetti skechersit ovat hyvät kävellä ja käyvät niin housujen kuin mekonkin pariksi. Lenkkarit eivät ole mitkään hyvät, varsinkaan jos on taipumusta astua linttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä myydään Helsingissä?
Sokoksella ainakin kautta maan, varmaan hyvin monessa muussakin kaupassa.
Kiitos vastauksesta.
Eli mistä sieltä -kommentti oli tarkoitettu Saksa-kommenttiin :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla skechers slip-in:it. En tykkää. Kapea lesti ja liian napakat mun leveille räpylöille. Tämän kesän niillä kävellyt eikä jalat totu.
Käytän mieluummin Arcopedicoja tai paljasjalkakenkiä.
Osta leveämmällä lestillä. Etkö sovittanut ennen ostoa?
Nämä jalkaan sujautettavat mallit on aivan ihanat jos on esim. nivelrikko polvissa. Oli vielä tarjouksessa -20e. Ostin yhdet ja meinaan ostaa ainakin toiset vielä vähän eri mallia.
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä myydään Helsingissä?
Redissä on Skechersin oma myymälä.
Halvalla tehdyn ja laadukkaamman kengän erottaa kyllä helposti toisistaan. Ladukkaammasta vaan joutuu maksamaan enemmän.