Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla Skechers-tossuja? Mikä niissä on erilaista kuin muissa?

Vierailija
04.09.2023 |

Epäilyttää myös, kestävätkö käyttöä.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tossut mutta hokat ovat kyllä paljon paremmat ainakin juoksemiseen.

Vierailija
22/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on leveä jalka, paljon painoa ja olen ostanut kahdet samanlaiset Scetchersin sandaalit. Archfit-mallia, joissa varvasosa auki, jalan päälyosa umpinainen ja taas nilkan takana vain 'lenksu". Halusin kokeilla merkkiä juuri paksun pohjan vuoksi kun kesällä polvet ja nilkat oli tosi kipeät. Mulle kengät on ollu tosi hyvät. Muutama vuosi aiemmin ollut plantaari faskiitti, muttei ole tullut noilla.

Viime kesällä kävelin myös tosi paljon saman firman tosi kevyillä Archfit-lenkkareilla. Nauhattomat ja todella ihanat, joustavat ja kevyet jalassa. Olen tykännyt tosi paljon, mutta varoitus. Koska kengät ja kangaskin on tosi joustavaa, niiden nilkkaosa ei tue nilkkaa. Muutaman kerran nuljautin nilkkani kun unohdin sen kesällä epätasaisella polulla, jossa olu juurakoita ja kiviä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Skechers wide fit arch fit on niitä harvoja kenkiä, jotka EI kipeytä mun kantapäätä. Käytän töissä joka päivä ja kävelen PALJON. Päältä kengät näyttää puolentoista vuoden käytön jälkeen vielä hyvältä, mutta kantakuppi sisäpuolelta on alkanut murentua ja vähän pohjallinenkin, mutta ei tosiaan mikään ihme posteljoonin askelmäärillä.

Oli mulla joku max cushioning -mallikin, mutta se taas ei sopinut kun lesti oli mulle liian kapea ja alkoi hiertää vaivasenluita.

Ainoa mikä itseäni näissä kengissä harmittaa, on hinta. 😬

Vierailija
24/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niitä voi tilata Saksasta halvemmalla. 

Vierailija
25/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut plantaarifaskiittia sen jälkeen, kun ostin Skechersin kengät. Erittäin hyvät. 

Vierailija
26/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan muoviahan ne ovat ja tekokuitua. Memory foam kengissä pilaa jalat alta aikayksikön. 

Muovia ja tekokuitua ne ovat kaikki lenkkarit. Myydään myös nahkaisia tennareita ja niitä taitaa olla myös Skechersillä. Hengittävämpi materiaalihan se perforoitu synteettinen materiaali on kuin nahka. Mikä ihme mielipide tuollainen on, samoista hikipajoista halvoissa maissa ne tulevat kaikkien brändien tennarit, olivat sitten nahkaa tai synteettistä materiaalia. 

Vierailija
27/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia tossuja ovat, eivät eroa suuresti muista vastavavista. Laatu ihan ok. 

Vierailija
28/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä myydään Helsingissä? 

Vierailija
29/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokoksella ainakin kautta maan, varmaan hyvin monessa muussakin kaupassa. 

Vierailija
30/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kehuttu, pitää varmaan ostaa. 

Mut mistä näitä saa Hesassa? 

Vierailija
31/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla skechers slip-in:it. En tykkää. Kapea lesti ja liian napakat mun leveille räpylöille. Tämän kesän niillä kävellyt eikä jalat totu.

Käytän mieluummin Arcopedicoja tai paljasjalkakenkiä.

Minulla on nyt kolmet skechersit, otin ensimmäiset väljää kokoa ja seuraavat wide fit -mallia. Ensimmäiset ovat pian pari vuotta vanhat ja ovat kestäneet hyvin kovaa käyttöä. Toiset ostin töihin villasukkien kanssa pidettäviksi talvityökengiksi ja kolmannet siistimmiksi kaupunkikengiksi. 

Minulla on leveä jalkaterä, vaivaisenluu ja polvivamma. Skecherseillä kestän kävellä kaupunkilomilla 20000 askelta päivässä, töissä jaksan askeltaa betonilattialla. Töissä vuorottelen skechersien, paljasjalkakenkien ja birkenstockien kanssa, vaihtelu tekee hyvää. 

n45

Vierailija
32/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti viikon käytön jälkeen roskiin. Tuhosi niin varpaat kuin kantapäätkin.

Millä tavoin jalkasi siis tuhoutuivat? Jäi kiinnostamaan. 

Vierailija
33/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkenkinä koulussa ovat ja toimivat hyvin. Kärsin aiemmin polven takana olevien jänteiden kiristelystä, kun olen työpäivät jalkojen päällä, mutta näillä kengillä jalat eivät ole kipeytyneet.

Vierailija
34/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä on oma liike  ainakin triplassa ja jumbossa.

Vierailija
35/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta ite ostin

Vierailija
36/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat talvikengät joilla pystyn kävelemään pitkiä matkoja ilman kipua.

Vierailija
37/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkikengät. Pari vuotta kestää yksi pari ahkerallakin pesemisellä. Näissä kengissä plussaa on se että ne voi pestä pyykkikoneessa.

Mulle tulee herkästi kantapäihin plantaarifaskiitti ja Skechersit ja barefootit on ainoat kengät millä se pysyy poissa. Kävelen todella paljon joka päivä koirien kanssa.

Näitä on eri malleja, osa on konepestävä ja osa ei. Muutenkin näitä on tosi eri hintaluokissa ja ominaisuudetkin sen mukaan erilaisia.

Eikös kaikissa ole se älyvaahto, joka on tosi pehmeä kävellä. Jos on joku asentovirhe niin kengät saa suht lyhyessä ajassa linttaan poljettua ja ne oli sitten siinä. Sitten taas he joilla askellus normaali + joku arka paikka jalassa kuten plantaarifaskiitti sanoo että nämä on parhaat kengät ikinä.

Eli kaikki ei sovi kaikelle, kokeilemallahan tuo selviää.

Näin juuri. Itsellä reuman runtelemat jalat ja ei nuo toimi laisinkaan. Ihan liian pehmeät. Eli riippuu jaloista.

Vierailija
38/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ovat tosi mukavat.

Vierailija
39/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kesä-ja talvikengät. Hyvät ovat, mutta ehkä hokan lenkkarit vielä paremmat.

Vierailija
40/86 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Skechers wide fit arch fit on niitä harvoja kenkiä, jotka EI kipeytä mun kantapäätä. Käytän töissä joka päivä ja kävelen PALJON. Päältä kengät näyttää puolentoista vuoden käytön jälkeen vielä hyvältä, mutta kantakuppi sisäpuolelta on alkanut murentua ja vähän pohjallinenkin, mutta ei tosiaan mikään ihme posteljoonin askelmäärillä.

Oli mulla joku max cushioning -mallikin, mutta se taas ei sopinut kun lesti oli mulle liian kapea ja alkoi hiertää vaivasenluita.

Ainoa mikä itseäni näissä kengissä harmittaa, on hinta. 😬

Nehän ovat halpiskenkiä.