Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1481/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pluskokoinen mies koitan iskeä naisia joilla on kaunis naama,hoikka kroppa,isot rinnat,hyvä pylly,nätti keho jne...

Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?

Jonna sanoi ymmärtävänsä oikein hyvin ettei hän ylipainoisena kelpaa kaikille.

Tässähän se ongelma on! Vaikka Jonna olisi normaalipainoinen hän ei kelpaisi kaikille. Nyt hän kelpaa harvoille ja ne joille hän kelpaa, he eivät kelpaa Jonnalle. Hän ei hyväksy reaaliteettejä. Kymmenen vuoden päästä se joukko on edelleen pienempi.

Nyt ylipainoisena Jonna ei saa niitä miehiä joita se haluaa, jos Jonna olisi laihempi niin sitten sen mahdollisuudet paranee huomattavasti joten sitten se saattaisi saada ja olisi ehkä ylitarjontaakin hänelle miehistä.

Totuus on se että ylipainoisista naisista ei monet miehet kiinnostu, ei etenkään normaalipainoiset miehet.

Vierailija
1482/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu huomannut, että osalle miehistä ei naisen kasvoilla ole niinkään väliä? Että jos on ns. kauneusihanteita vastaava vartalo, niin naama voi olla vaikka kuin petolinnun perse? 

Johtuu siitä että hyvä kroppa on niin harvinainen nykyään.

Meidänkin oppilaitoksen yhdistelmäluokalla oli 20 naista, kaikki hoikkia. "Iso tyttö" oli sellainen 165cm/70-75kg.

Sama koskee myös miehiä, heilläkin hyvä kroppa on harvinainen.

Totta. Silloin harvoin kun näkee hyväkroppaisen miehen, meinaa leuka loksahtaa lattiaan asti. Siskoni toi uuden miehensä näytille ja mulla alkoi varmaan kuola valua suupielestä. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pluskokoinen mies koitan iskeä naisia joilla on kaunis naama,hoikka kroppa,isot rinnat,hyvä pylly,nätti keho jne...

Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?

Juuri tästä kaksinaismoralismista on kyse.

Jos ne naiset haukkuu läskiksi ja arvostelee törkeästi ulkonäköä niin kyllähän se on naisilta tosi huonoa käytöstä.

Mutta pakkien antaminen ei ole huonoa käytöstä.

Ei tietenkään. Mutta jos antaa pakit sanoilla olet liian lihava se on huonoa käytöstä.

Mutta jos antaa pakit koska on liian lyhyt, niin se ei ole huonoa käytöstä? Katsokaas naiset kun sen junan tulisi kulkea molempiin suuntiin. Täysin keskiarvoisen pituisena miehenä olen saanut monet pakit juuri pituuteeni vedoten. Olen keskiarvoa, mutta tämä nainen ei ole lähelläkään keskiarvoa ja ylipaino on epäterveellistä, sekä sille pystyy tekemään jotain. Mikä saa teidät naiset niin sokeaksi, ettette koskaan nää kokanaiskuvaa?

Vierailija
1484/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne naiset haukkuu läskiksi ja arvostelee törkeästi ulkonäköä niin kyllähän se on naisilta tosi huonoa käytöstä.

Ei tietenkään. Mutta jos antaa pakit sanoilla olet liian lihava se on huonoa käytöstä.

Mutta jos antaa pakit koska on liian lyhyt, niin se ei ole huonoa käytöstä? Katsokaas naiset kun sen junan tulisi kulkea molempiin suuntiin. Täysin keskiarvoisen pituisena miehenä olen saanut monet pakit juuri pituuteeni vedoten. Olen keskiarvoa, mutta tämä nainen ei ole lähelläkään keskiarvoa ja ylipaino on epäterveellistä, sekä sille pystyy tekemään jotain. Mikä saa teidät naiset niin sokeaksi, ettette koskaan nää kokanaiskuvaa?

Sanooko ne naiset sinulle suoraan, että olet liian lyhyt? Silleen "sä oisit ihan täydellinen, mut kolme senttiä liian lyhyt"?

Vierailija
1485/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi lihavien ihmisten pitäisi viehättyä vain lihavista ihmisistä? Itse deittailen ihmisiä, joiden kasvot ja luonne miellyttävät silmääni. Keholla ei ole ikinä ollut minulle niin merkitystä. Kuitenkin kaikkien kehoista olen pystynyt nauttimaan samalla tavoin. On myös jotenkin todella surullista, että se vartalo on joillakin se pääasiallinen kriteeri: kehot muuttuu vuosien myötä.

Mä väitän että lihavat ihmiset viehättyy myös niistä normaalipainoisista ihmisistä jotka näyttävät hyvälle. Ongelma on vaan se että ne normaalipainoiset ihmiset ei viehäty lihavista ihmisistä.

Esimerkiksi nyt tapaus Jonna, hän tykkää normaalipainoisista miehistä jotka näyttää hyvälle joten sellaisia miehiä hän yrittää iskeä mutta ne miehet ketä Jonna yrittää iskeä ei viehäty ylipainoisesta naisesta.

Toki poikkeuksia aina on mutta harvassa on ne normaalipainoiset ihmiset jotka haluaa kumppaniksi ylipainoisen ihmisen.

Vierailija
1486/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.

Tämä.

Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.

Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.

T: mies

Kukapa ei haluaisi hyvännäköistä korkeasti koulutettua fiksua miestä.

Jokainen nainen niitä saa haluta mutta en hyväksy sitä että pakkien saatua sitten nainen alkaa kitisemään ja haukkumaan miehiä kuten tämä Jonna nyt tekee.

Miten ja ketä hän haukkui?

Jonna koska se meni iltapäivälehteen vinkumaan sitä ettei lihavana kelpaa komeille korkeakoulutetuille miehille.

Jonna tässä harrastaa jopa henkistä väkivaltaa käytöksellään.

Missä kohtaa mainittiin, että Jonna haluaisi komean korkeakoulutetun miehen? Tuon taisit keksiä ihan itse.

Oikeastaan Jonnan kannattaisi ehkä ennemmin katsoa vähän korkeammin koulutettuja miehiä, jos ne vaikka ei ois yhtä juntteja käytöstavoiltaan.

Hän katsoo komeita ja korkeakoulutettuja miehiä. Ei korkeakoulutettuja miehiä.

Kukapa ei katselisi. Komeat miehet 🤗.

Edustaako tämä sinun "tyyppiäsi"? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tässä esimerkki kyseisenlaisesta herrasta: 

http://img.bekia.es/galeria/146000/146850_leo-rico-campana-imiloa-2016…

Vastemielisen näköinen mies. Eikö mene kaaliin, että kaikki naiset ei tykkää "tummista" miehistä. Mun silmiin tuo ei edes ole komea, vaan etova.

Joku aika sitten tehtiin mm. tutkimus, jonka mukaan naiset tykkää ns. iskä-vatsoista. Minäkin tykkään, sellainen muutamia makkarapaketteja liikaa syöneen miehen maha söpö ja seksikäs.

Tuttavapiirissä todella moni kaverini pitää vaaleista miehistä, joilla voi olla enintään vaaleanruskeat hiukset.

Tämä jankkaaja käyttää monta tuntia päivässä tuon unelmamiehensä ominaisuuslistan copy pasteamiseen täällä. Eikä usko mitään poikkeavia mielipiteitä.

Kerran linkitin toistakymmentä komeaa, vanhempaa kaljua miestä hänelle, ja hän intti vain hiusrajasta ja lopulta poistatti viestini 😅. Koska kalju ei voi olla kenenkään naisen ykkösvalinta (paitsi että on, nytkin seurustelen 170cm kaljun 45v. miehen kanssa, ja hän todella on upein mies jonka tunnen, kuuma kuin mikä).

En tiedä kumpi on säälittävää, se että tämä jankkaaja olisi vain trolli, vai se että hän ei ole.

Se keksii jokaisesta miehestä yhden asian, joka natsaa listaan. Kari Hietalahdesta kaksi, hänestä Karilla on tummat hiukset ja täydellinen hiusraja.

Vierailija
1487/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderkuvasta puuttuu vain vyö. Sittenhän tuo olisi kuin ilmetty Obelix.

Vierailija
1488/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeetkin miehet jäävät ilman lapsia naisten julmuuden takia:

https://www.is.fi/perhe/art-2000007884966.html

Vierailija
1489/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko ne naiset sinulle suoraan, että olet liian lyhyt? Silleen "sä oisit ihan täydellinen, mut kolme senttiä liian lyhyt"?

Kyllä. Sitten tulee selitys, että kun on itse niin pitkä ja plääplää. Ihmetyttää ihan oikeasti, eikä tämä ole mikään miehet vastaan naiset, vaikka se on siksi väännetty. Silti ei tulisi mieleenkään mennä iltapäivälehteen itkemään asiasta.

Vierailija
1490/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valehteleminen olisi mielestäsi hyvää käytöstä?

Vai miten tuo liikalihavuus sitten tuodaan esille korrektisti?

Valehdellaan jotain silleen nätisti?

Sinulle on vastattu jo useaan kertaan, ETTÄ SINUN EI TARVITSE KOMMENTOIDA SITÄ LIHAVUUTTA MILLÄÄN TAVALLA. Eikö sinulle ole kotona opetettu käytöstapoja? Sanot vaan, että tämä juttu nytvei taida toimia, hyvää jatkoa. Mikä ihme siinä on että miehille on niin helkkarin vaikeaa olla normaalin ystävällisiä sellaisille naisille joiden ulkonäkö ei heitä miellytä? Ollaan kuin sitruunan nielleitä jos nainen kehtaa pelkällä olemassaolollaan häiritä miestä.

Otatko sinä Paula Vesalasta mallia?

Vierailija
1491/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.

Tämä.

Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.

Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.

Jokainen nainen niitä saa haluta mutta en hyväksy sitä että pakkien saatua sitten nainen alkaa kitisemään ja haukkumaan miehiä kuten tämä Jonna nyt tekee.

Jonna koska se meni iltapäivälehteen vinkumaan sitä ettei lihavana kelpaa komeille korkeakoulutetuille miehille.

Missä kohtaa mainittiin, että Jonna haluaisi komean korkeakoulutetun miehen? Tuon taisit keksiä ihan itse.

Oikeastaan Jonnan kannattaisi ehkä ennemmin katsoa vähän korkeammin koulutettuja miehiä, jos ne vaikka ei ois yhtä juntteja käytöstavoiltaan.

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vastemielisen näköinen mies. Eikö mene kaaliin, että kaikki naiset ei tykkää "tummista" miehistä. Mun silmiin tuo ei edes ole komea, vaan etova.

Joku aika sitten tehtiin mm. tutkimus, jonka mukaan naiset tykkää ns. iskä-vatsoista. Minäkin tykkään, sellainen muutamia makkarapaketteja liikaa syöneen miehen maha söpö ja seksikäs.

Tuttavapiirissä todella moni kaverini pitää vaaleista miehistä, joilla voi olla enintään vaaleanruskeat hiukset.

Tämä jankkaaja käyttää monta tuntia päivässä tuon unelmamiehensä ominaisuuslistan copy pasteamiseen täällä. Eikä usko mitään poikkeavia mielipiteitä.

Kerran linkitin toistakymmentä komeaa, vanhempaa kaljua miestä hänelle, ja hän intti vain hiusrajasta ja lopulta poistatti viestini 😅. Koska kalju ei voi olla kenenkään naisen ykkösvalinta (paitsi että on, nytkin seurustelen 170cm kaljun 45v. miehen kanssa, ja hän todella on upein mies jonka tunnen, kuuma kuin mikä).

En tiedä kumpi on säälittävää, se että tämä jankkaaja olisi vain trolli, vai se että hän ei ole.

Se keksii jokaisesta miehestä yhden asian, joka natsaa listaan. Kari Hietalahdesta kaksi, hänestä Karilla on tummat hiukset ja täydellinen hiusraja.

Jep, tai jos käyttää julkkista esimerkkinä, sanoo vaikkapa että naapurin mies näyttää Jack Blackiltä ja todella viehättävä ja onnellisesti parisuhteessa - niin vastaus on että no kai nyt Jack Black on suosittu kun on julkkis ja rahaa on (ja täydellinen hiusraja 😂😂😂). Öööh niin kun kyse on tavisduunarinaapuristani enkä voi hänen kuvaansa tänne linkittää... ihan minkä asian tahansa hän yhdistää keinotekoisesti tuohon listaansa, joka siis kuvailee HÄNEN ihannemiestään. (Tuo kuvassa oleva mallipoika on ällöttävä, naapurin Jack on taas täysi kymppi.)

Vierailija
1492/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että näitä naisia palautetaan välillä maanpinnalle sieltä pilvilinnoista. Naiset harvemmin tajuaa olevansa ylipainoisia joten muut sen ylipainon huomaa ekana.

Oletko itse vielä huomannut olevasi idiootti?

ei se välttis ole huomannut.

mutta jonna, joka on kirjottanut olevansa plus-kokoa, on varmasti huomannut olevansa ylipainoinen.

Vierailija
1493/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näillä naisilla on väärät luulot itsestään eli luullaan olevansa paljon kauniimpia mitä oikeasti on, epäilen että toi vaan yliarvioi oman tasonsa mikä on naisille yleistä. Toi löytäis kyllä miehen helposti jos sille kelpais sellainen mies joka on sen kanssa samaa tasoa mutta ei tolle kelpaa mies jolla on esim ylipainoa.

Naiset aliarvioi ulkonäkönsä ja miehet yliarvioi, se on jo ihan tieteellisestikin todettu.  Joten jos sinäkin vain tulisit sieltä testopilvestä alas ja myöntäisit itsellesi olevasi ruma. 

Satoja naisia elämäni varrella treffanneena voin kertoa, että käytännössä oikeasti kauniit naiset aliarvioivat kauneutensa, kun taas aivan tavalliset plösöt yliarvioivat sen. Ja itsekin miehenä olen selvästi aliarvioinut oman ulkonäköni, koska ne oikeasti kauniit ovat olleet kiinnostuneita.

-eri

Säkin tuijotat vaan ulkonäköön.

Ehkä, EHKÄ KENTIES, sussa on jotain MUUTA kiinnostavaa kun se ulkonäkö, mistä naiset tykkää.

Vierailija
1494/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tuo mies on sieluton ja kuin kirveellä veistetty. Ei kiitos. Katsopa vaikka Graham McTavish, siinä vasta seksikäs mies ja vielä kaljukin!

Vierailija
1495/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vastataanpa Jonnan kysymykseen.

Tässä meillä on Jonnan Tinder-kuva:

https://is.mediadelivery.fi/img/1440/ff0964b6b01ba92ca4cf1dea4828aac4.j…

Vertailukohtina meillä on nämä, kuvat, jotka ovat myös tarkkaan valittuja, ja molemmissa Jonna on täysi meikki päällä:

https://is.mediadelivery.fi/img/1440/d1cbf214ff2e6e950caca0087580e354.j…

https://is.mediadelivery.fi/img/1440/ffed0e4579d045eef4be27e11b046030.j…

Siitä huolimatta Tinder-kuvassa Jonnan kasvot näyttävät puolta kapeammilta. Ero on suorastaan koominen. Vaatteet hoikistavat vyötäröä, ja kuva on rajattu siten että syntyy mielikuva pidemmistä sääristä kuin mitä kokovartalokuvassa näkyy.

"No totta kai jokainen näyttää kuvissa parhaat puolensa, eikä mikään kuva ole täysin realistinen, se on nykyaikaa daa ".

No niin voi tehdä, mutta sitten ei pitäisi tulla yllätyksenä jos miehet pettyvät treffeillä.

Herää myös kysymys miten paljon totuutta on Jonnan väitteissä ettei ulkonäkö ratkaise, vaan hyvät keskustelut - ja tietysti, mitä ne hyvät keskustelut ovat. Tinderissä kun matcheja ei ansaita keskusteluilla vaan profiililla, ja etupäässä profiilikuvilla. Veikkaisin Jonnan mainitsemien mieltymysten olevan niitä klassisia, eli pituus/harteikkuus/miehekkäät kasvot/matala ääni, jne. Ja hyvät keskustelut ovat sitä kun mies on itsevarma ja sanavalmis hassuhassuläpänheittäjä.

Lyhyt, siro ja ujo mies ei taitaisi kelvata. "Kun en halua tuntea itseäni amatsoniksi ja olen itsekin sellainen rempseä".

Jos Jonna ei saa haluamiaan miehiä, on ratkaisu tiputtaa painoa. Naiset eivät koskaan kuuntele kun miehet sanovat tämän, mutta yhäkään meikki ja tyyli eivät kompensoi ylipainoa. Ne ovat vain silausta päälle. Ja Jonnan tapauksessa jopa miehet tajuavat että ulkonäkö olisi meikkaamattomana hyvin erilainen. Meikkaamaton mutta hyväkroppainen sporttimimmi voittaa Jonnan matcheissa 100-0 koska vain, vaikka mustavalkoisilla ja mummon vanhalla nokialaisella räpätyillä kuvilla. Ja livenä ero vasta suuri onkin.

Eikä kestä kiittää. Minun kyllä pitäisi veloittaa näistä analyyseistä, mutta menköön pro bono tälläkin kertaa.

Eipä niitä parisuhdekelpoisia tai -halukkaita miehiä löydy edes hoikkana. Siinä on eroa Jonnan tilanteeseen, että kukaan ei hauku minua. Ikävää käytöstä Jonnan treffikumppaneilta.

Riippuu siitä millaisia miehiä tavoittelet.

90% nuorista naisista tavoittelee niitä samoja läpänheittäjäkomistuksia, joita on paha vakiinnuttaa kun naisia riitttää ja he haluavat pitää hauskaa.

Tavallista, mukavaa ja fiksua. Ei päihde- tai muita ongelmia.

Kuinka lyhyt mies kävisi?

Saako olla siro ja luisuharteinen?

Korkea tai nariseva ääni?

Pakeneva hiusraja?

Pysyvästi pienet tulot?

Kuinka lyhyt mies kävisi?

Pituudella ei ole väliä.

Saako olla siro ja luisuharteinen?

Saahan sitä olla, mutta sellaiset eivät viehätä minua. Hartioihin ja ryhtiin saa parannusta urheilulla.

Korkea tai nariseva ääni?

Ärsyttävän kuuloinen, koska olen laulaja ja minulla on absoluuttinen sävelkorva. Mutta ei kynnyskysymys.

Pakeneva hiusraja?

Ei väliä.

Pysyvästi pienet tulot?

Mitä on pysyvästi pienet tulot? Eikö jokainen yritä parantaa taloudellista tilannettaan?

Side note. Mainitsemasi asiat eivät ole tavallisia. Haluan tavallisen miehen. En mallia, enkä myöskään omituisen näköistä tai kuuloista.

Älkää hyvät naiset lähtekö mukaan Mr. Hiusrajan jankuttamisiin. Sairautta ei pidä lietsoa ja mahdollistaa.

Vierailija
1496/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Sitten tulee selitys, että kun on itse niin pitkä ja plääplää. Ihmetyttää ihan oikeasti, eikä tämä ole mikään miehet vastaan naiset, vaikka se on siksi väännetty. Silti ei tulisi mieleenkään mennä iltapäivälehteen itkemään asiasta.

Lisään vielä, että miltä se kuulostaa jos keskiarvon mukaiselle naiselle joka lienee suomessa vain vähän ylipainoinen sanottaisiin, että sinä olet vähän liian lihava ja katsos kin minä olen urheilullinen, niin me ei sovita yhteen. Rehellisesti miten te naiset suhtautuisitte siihen?

Vierailija
1497/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt en usko sanaakaan 😂.

Tai sanotaan näin, en tunne yhtäkään naista jolle pituus olisi näin tärkeää ja vielä sanoisi sen noin. Eli mietipä millaisia naisia yrität deittailla jos he noin pinnallisia ovat.

Vierailija
1498/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain nuori, kaunis, hoikka, hyvin koulutettu ja sopivan varakas on kelvollinen ja arvollinen saamaan ihmissuhteen nykymaailmassa. Meidän muiden ei kannata edes haaveilla. Pitäisi ymmärtää sanomattakin että mahdollisuuksia ei ole, ja hyväksyä että meissä ei ole mitään jota toinen voisi haluta. On erittäin hyvin jos joku kelpuuttaa säälistä yhden yön suhteeseen. Kiloja pitää pyytää anteeksi.

Vain nuori, komea, lihaksikas, hoikka, tummahiuksinen (hiukset päässä), pitkä, silmälasiton, tyylikkäästi pukeutuva, suorahampainen, miehekäs, huumorintajuinen, aloitekykyinen ja maskuliininen mies on kelvollinen saamaan yhden illan jutun tai parisuhteen nykymaailmassa.

Usko, kun sanon, ettei meillä miehillä ole yhtään sen helpompaa.

Mutta mistä ihmeestä johtuu se, että miesten on ihan pakko päästä möläyttelemään törkeyksiä päin naamaa naisille, jonka ulkonäöstä he eivät pidä? On ihan pakko ilmoittaa se ääneen? Nainen, joka ei pidä miehen ulkonäöstä tuskin keksii mitä törkeimpiä solvauksia miehestä ja laukoo ne sitten päin näköä. Ovatko miesten sosiaaliset taidot todella näin heikolla tolalla?

Ovat. Osalla miehistä.

Mutta kun netissä kirjotetaan anonyyminä, sitten kyllä molemmat sukupuolet kunnostautuvat vi t t uilu ssa.

Vierailija
1499/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Huutonaurua! Tunnusta jo itsellesi, että tuo on sinun ihannemies.

Kerro toki, miten muuttaisit esimerkiksi tuota kuvan miestä, että siitä saataisiin oikeasti naisten ihannemies? Lisäisitkö hänelle esimerkiksi kaljun ja jonkin halvan printtipaidan noiden nykyisten ominaisuuksiensa tilalle.

Ihan alkajaisiksi hänen pitäisi olla 20-30 vuotta vanhempi. En enää viitsi avata kuvaa mutta muistaakseni hänellä oli nahka- tai nahkajäljitelmätakki, mistä en tykkäisi lainkaan, koska olen vegaani (nahkakenkiä ja villakangastakkeja käytän). Mikään hänen ulkonäössään ja olemuksessaan ei herättänyt kiinnostustani, päinvastoin, hän vaikutti erittäin itseriittoiselta. Kasvonpiirteet liian "kovat" minun makuuni. Luultavasti arvomaailmamme ja elämäntapamme olisivat aivan liian kaukana toisistaan, että meidän välillemme syntyisi edes mielenkiintoista keskustelua.

Ja ei, en olisi kiinnostunut hänestä myöskään 40 vuotta sitten juuri tuon kuvasta hehkuvan itseriittoisuuden ja noiden kasvonpiirteiden takia.

N60 maalta

Minustakin tuo liian teräväpiirteinen ja tosiaan aivan liian kiiltokuvapojan näköinen. En siis lähestyisi.

Vierailija
1500/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnakin löytäisi kumppanin heti jos hän kelpuuttaisi kumppaniksi pluskokoisen miehen, eiköhän tuo nyt ole aika selvää että Jonna yrittää saada liian tasokkaita miehiä kumppanikseen.

Monet pluskokoiset naiset on tuollaisia eli heillä on rima liian korkealla, heille kelpaa vain se tasokas mies kun taas heille sopivat miehet eli pluskokoiset miehet ei kelpaa.

Sitten nämä pluskokoiset naiset katkeroituu kun ne ei kelpaa niille tasokkaille miehille koska ne tasokkaat miehet ei etsi kumppaniksi pluskokoisia naisia vaan tasokkaita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi