Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais Jonna oikein hyvin kumppaniksi mutta kelpaako Jonnalle kumppaniksi pluskokoinen mies? Olen itse nimittäin pluskokoinen kuten myös Jonna.
Minulle kelpaisi myös hoikka tai normaalipainoinen kumppani koska en mä niin tarkka ole ton painon suhteen.
Toki ei naiset tykkää pluskokoisista miehistä joten olen sinkkuna sit :)
Sinä, ja muut joille Jonna kelpaisi..
Mitä te täällä kyselette?
Ottakaa itse Jonnaan yhteyttä. Tiedätte, että hän on haku päällä nyt. Tosin hän saa nyt niin paljon huomiota, että kilpailua löytyy.
Ja jättäkää mainitsematta, että teille kelpaa ylipainoinen, aikuiset ei puhu noin oikeista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Njaah. Jos tämä jonna kerran parisuhteen haluaa ja treffeilläkin käy miksi hän ei poista tuosta kuviosta sitä ongelmaa eli ylipainoa? Hän on ihan tosi lihava joten jo tuosta kun lähtee tiputtamaan voi vaikutus tilanteeseen olla suuri vaikkei laihaksi asti pääsisikään. Mutta kun "mun täytyy kelvata just tälläisenä kuin olen" ja "minä riitän" No etpäs. Jos sinulle ei kelpaa vertaisesi et sinäkään voi odottaa muiden huolivan sinua.
Koska ylipaino ei ole hänen ongelmansa treffimarkkinoilla. Hän pääsee treffeille kyllä, eli ulkonäkö riittää. Joku muu mättää, ehkä hänen asenteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njaah. Jos tämä jonna kerran parisuhteen haluaa ja treffeilläkin käy miksi hän ei poista tuosta kuviosta sitä ongelmaa eli ylipainoa? Hän on ihan tosi lihava joten jo tuosta kun lähtee tiputtamaan voi vaikutus tilanteeseen olla suuri vaikkei laihaksi asti pääsisikään. Mutta kun "mun täytyy kelvata just tälläisenä kuin olen" ja "minä riitän" No etpäs. Jos sinulle ei kelpaa vertaisesi et sinäkään voi odottaa muiden huolivan sinua.
Koska ylipaino ei ole hänen ongelmansa treffimarkkinoilla. Hän pääsee treffeille kyllä, eli ulkonäkö riittää. Joku muu mättää, ehkä hänen asenteensa.
No totta kai hän nykymaailmassa pääsee treffeille vaikka joka ainoa ilta. Kyllä minäkin Jonnan kanssa seksiä harrastaisin. Kuten itsekin sanoo, parisuhde ei tule hänen toivomilleen miehille kyseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais Jonna oikein hyvin kumppaniksi mutta kelpaako Jonnalle kumppaniksi pluskokoinen mies? Olen itse nimittäin pluskokoinen kuten myös Jonna.
Minulle kelpaisi myös hoikka tai normaalipainoinen kumppani koska en mä niin tarkka ole ton painon suhteen.
Toki ei naiset tykkää pluskokoisista miehistä joten olen sinkkuna sit :)Sinä, ja muut joille Jonna kelpaisi..
Minulle kelpaa ylipainoinen nainen jos en saa sitä kaunista naista, tyydyn tarvittaessa siis ylipainoiseen.
Ottakaa itse Jonnaan yhteyttä. Tiedätte, että hän on haku päällä nyt. Tosin hän saa nyt niin paljon huomiota, että kilpailua löytyy.Ja jättäkää mainitsematta, että teille kelpaa ylipainoinen, aikuiset ei puhu noin oikeista ihmisistä.
Miksi jotkut miehet jankuttaa ja kitisee miesten pituudesta jatkuvasti?!? Miksi ei mene jakeluun, että todella monella lyhellä miehellä on puoliso? Miksi ei mene jakeluun, että ei kaikki naiset ole ehdottoman tarkkoja miehen pituuden suhteen, että pitää olla tyyliin vähintään 185cm? Miten jotkut voi olla noin typeriä, että kuvittelee kaikkien naisten haluavan täysin samaa?
Itse ole tapaillut tai seurustellut hyvin eri pituisten miesten kanssa. On ollut myös joitakin ylipainoisia, mutta pääasiassa normaalipainoisia. Itse olen ylipainoinen enkä edelleenkään ymmärrä miksi mun pitäisi olla vain ylipainoisten miesten kanssa. Olen jo pariin kertaan tästä kirjoittanut tässä ketjussa, mutta mitään vastausta en ole saanut. Vain viisastelua on tullut.
Mä aloin kymmenisen vuotta sitten seurustella 167cm pitkän miehen kanssa, mä miestä 2cm pidempi. Mies normaalipainoinen ja urheilullinen. Hiukset harventuneet. Ihan tavallisen näköinen kasvoiltaan. Asiallinen, ystävällinen, kunnollinen jne. Siististi pukeutuva ja hygieniastaan huolehtiva. Lapsistaan huolehtiva. Töissä tehtaassa ihan tavallisena duunarina. Menimme naimisiin, mutta nyt suhde on päättynyt. Aikansa kutakin. Kummankaan ulkoiset seikat eivät olleet syynä siihen miksi liitto päättyi enkä ala tässä meidän yksityisiä asioita kertomaan.
Nyt olen päättänyt, että en enää halua itseäni lyhyempää miestä. Haluan miehen olevan edes vähän mua pidempi. Esim. joku 175cm on erittäin hyvä. Toki eihän sitä koskaan tiedä jos tuleekin vastaan taas joku ihana mies joka ei olekaan mua pidempi. Eipä tuota voi tietää. En ala pelkän pituuden perusteella hylkäämään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Jonnakin löytäisi kumppanin heti jos hän kelpuuttaisi kumppaniksi pluskokoisen miehen, eiköhän tuo nyt ole aika selvää että Jonna yrittää saada liian tasokkaita miehiä kumppanikseen.
Monet pluskokoiset naiset on tuollaisia eli heillä on rima liian korkealla, heille kelpaa vain se tasokas mies kun taas heille sopivat miehet eli pluskokoiset miehet ei kelpaa.
Sitten nämä pluskokoiset naiset katkeroituu kun ne ei kelpaa niille tasokkaille miehille koska ne tasokkaat miehet ei etsi kumppaniksi pluskokoisia naisia vaan tasokkaita naisia.
Sen pluskokoisen miehen tarvisi olla kuitenkin tyylikäs ja siistit hiukset ym. Usein pluskokoiset miehet eivät huolehdi olemuksestaan ja ovat kuin röllipeikkoja. Ei mätsäisi Jonnaan joka huolehtii itsestään ja laittautuu ja on tyylikkäät vaatteet ym
Mä olen 191cm, eilen kaupassa oli ehkä joku 170cm nainen lyhyemmän miehensä kanssa.
Näytti olevan hauskaakin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Jonnakin löytäisi kumppanin heti jos hän kelpuuttaisi kumppaniksi pluskokoisen miehen, eiköhän tuo nyt ole aika selvää että Jonna yrittää saada liian tasokkaita miehiä kumppanikseen.
Monet pluskokoiset naiset on tuollaisia eli heillä on rima liian korkealla, heille kelpaa vain se tasokas mies kun taas heille sopivat miehet eli pluskokoiset miehet ei kelpaa.
Sitten nämä pluskokoiset naiset katkeroituu kun ne ei kelpaa niille tasokkaille miehille koska ne tasokkaat miehet ei etsi kumppaniksi pluskokoisia naisia vaan tasokkaita naisia.
Miksi pluskokoisten naisten pitäisi kelpuuttaa vain pluskokoisia miehiä? Miksi on noin vaikea tajuta, että pluskokoinen nainen voi olla jollekin normaalipainoiselle miehelle unelmien nainen?
Itse olen tapaillut/seurustellut joidenkin ylipainoisten miesten kanssa, mutta kyllä suurin osa mun miehistä on ollut normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ei naiset tykkää pluskokoisista miehistä joten olen sinkkuna sit :)Sinä, ja muut joille Jonna kelpaisi..
Ottakaa itse Jonnaan yhteyttä. Tiedätte, että hän on haku päällä nyt. Tosin hän saa nyt niin paljon huomiota, että kilpailua löytyy.
Ja jättäkää mainitsematta, että teille kelpaa ylipainoinen, aikuiset ei puhu noin oikeista ihmisistä.
Eilen yksi mies kirjoitti tähän ketjuun, että hän ei ole koskaan halunnut ylipainoista naista. Sitten hän kertoi olevansa parisuhteessa, mutta jos hän joskus sinkkuuntuu, hän voisi kokeilla ylipainoista naista. Kuulostaa ihan hirveälle. Joo, minäkään en ole koskaan syönyt haggista, mutta joskus voisin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä pluskokoiset naiset katkeroituu kun ne ei kelpaa niille tasokkaille miehille koska ne tasokkaat miehet ei etsi kumppaniksi pluskokoisia naisia vaan tasokkaita naisia.Miksi pluskokoisten naisten pitäisi kelpuuttaa vain pluskokoisia miehiä? Miksi on noin vaikea tajuta, että pluskokoinen nainen voi olla jollekin normaalipainoiselle miehelle unelmien nainen?
Itse olen tapaillut/seurustellut joidenkin ylipainoisten miesten kanssa, mutta kyllä suurin osa mun miehistä on ollut normaalipainoisia.
Kukaan ei väitä että pluskokoisten naisten pitää kelpuuttaa vain pluskokoisia miehiä kumppaneiksi mutta jos se pluskokoinen nainen kelpuuttaa vain normaalipainoisia miehiä kumppaneiksi niin todella haastavaa se parisuhteen löytyminen sille pluskokoiselle naiselle tulee olemaan koska normaalipainoiset miehet etsii pääosin normaalipainoisia naisia kumppaneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pluskokoinen mies koitan iskeä naisia joilla on kaunis naama,hoikka kroppa,isot rinnat,hyvä pylly,nätti keho jne...
Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?Miehethän jatkuvasti moittii ja valittaa että naiset on liian nirsoja, siinä et poikkeaisi joukosta mitenkään. Ja jos naiset latelee sinulle törkeyksiä painostasi samaan tyyliin kuin miehet tälle Jonnalle, niin toki se on väärin.
Ketään ei kiinnosta naisten miehille latelemat törkeydet. Miehen tulee niellä tuo tuska, koska miehen ei pidä tunteilla naisten edessä.
Paskaa.
Ei naisillakaan ole oikeutta olla törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut miehet jankuttaa ja kitisee miesten pituudesta jatkuvasti?!? Miksi ei mene jakeluun, että todella monella lyhellä miehellä on puoliso? Miksi ei mene jakeluun, että ei kaikki naiset ole ehdottoman tarkkoja miehen pituuden suhteen, että pitää olla tyyliin vähintään 185cm? Miten jotkut voi olla noin typeriä, että kuvittelee kaikkien naisten haluavan täysin samaa?
Itse ole tapaillut tai seurustellut hyvin eri pituisten miesten kanssa. On ollut myös joitakin ylipainoisia, mutta pääasiassa normaalipainoisia. Itse olen ylipainoinen enkä edelleenkään ymmärrä miksi mun pitäisi olla vain ylipainoisten miesten kanssa. Olen jo pariin kertaan tästä kirjoittanut tässä ketjussa, mutta mitään vastausta en ole saanut. Vain viisastelua on tullut.
Mä aloin kymmenisen vuotta sitten seurustella 167cm pitkän miehen kanssa, mä miestä 2cm pidempi. Mies normaalipainoinen ja urheilullinen. Hiukset harventuneet. Ihan tavallisen näköinen kasvoiltaan. Asiallinen, ystävällinen, kunnollinen jne. Siististi pukeutuva ja hygieniastaan huolehtiva. Lapsistaan huolehtiva. Töissä tehtaassa ihan tavallisena duunarina. Menimme naimisiin, mutta nyt suhde on päättynyt. Aikansa kutakin. Kummankaan ulkoiset seikat eivät olleet syynä siihen miksi liitto päättyi enkä ala tässä meidän yksityisiä asioita kertomaan.
Nyt olen päättänyt, että en enää halua itseäni lyhyempää miestä. Haluan miehen olevan edes vähän mua pidempi. Esim. joku 175cm on erittäin hyvä. Toki eihän sitä koskaan tiedä jos tuleekin vastaan taas joku ihana mies joka ei olekaan mua pidempi. Eipä tuota voi tietää. En ala pelkän pituuden perusteella hylkäämään ketään.
Kysyn sinulta yhden kysymyksen: oletko ollut päivääkään elämässäsi deittimarkkinoilla lyhyenä miehenä? Tähän käy vastaukseksi käy aika ennen Tinderiä, tai Tinderin tulon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pluskokoinen mies koitan iskeä naisia joilla on kaunis naama,hoikka kroppa,isot rinnat,hyvä pylly,nätti keho jne...
Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?Miehethän jatkuvasti moittii ja valittaa että naiset on liian nirsoja, siinä et poikkeaisi joukosta mitenkään. Ja jos naiset latelee sinulle törkeyksiä painostasi samaan tyyliin kuin miehet tälle Jonnalle, niin toki se on väärin.
Ketään ei kiinnosta naisten miehille latelemat törkeydet. Miehen tulee niellä tuo tuska, koska miehen ei pidä tunteilla naisten edessä.
Paskaa.
Ei naisillakaan ole oikeutta olla törkeä.
No mihin tästä voi valittaa, jos naisilla ei ole oikeutta olla törkeä? Äidille, tänne vai johonkin muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.
Tämä.
Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.
Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.
T: miesKukapa ei haluaisi hyvännäköistä korkeasti koulutettua fiksua miestä.
Jokainen nainen niitä saa haluta mutta en hyväksy sitä että pakkien saatua sitten nainen alkaa kitisemään ja haukkumaan miehiä kuten tämä Jonna nyt tekee.
Miten ja ketä hän haukkui?
Jonna koska se meni iltapäivälehteen vinkumaan sitä ettei lihavana kelpaa komeille korkeakoulutetuille miehille.
Jonna tässä harrastaa jopa henkistä väkivaltaa käytöksellään.Aika hyvin luettu artikkeli. Siellä ei ollut mitään mainintaa missään kohtaa miesten ulkonäöstä tai koulutuksesta. Heijastelet omia puutteitasi. Olen pahoillani, että et ole kouluttautunut tai komea. Koulutuksen voit kuitenkin vielä hankkia. Tsemppiä.
Sitä ei tarvitse erikseen mainita, koska Jonnan puheista kuulee, mitä hän etsii.
Vierailija kirjoitti:
"Pikku hiljaa hänestä on alkanut tuntua, että kelpaa vain yhden yön heilaksi, ei perheelle tai ystäville esiteltäväksi."
Niin. Onhan se kurjaa, jos miehet eivät koe sinun olevan parisuhdemateriaalia. Onko vika silloin kaikissa miehissä vai sittenkin Jonnassa itsessään? Omia virheitään on joskus vaikeaa nähdä tai myöntää.
"Yöelämä paljastaa, miten plus-kokoiseen suhtaudutaan verrattuna hoikempiin ystäviin. Tyttökavereille saatetaan ostaa juomia, mutta Jonnalle ei."
Tässä kohtaa naurahdin. Pluskokoisena ei pääse ryyppäämään miesten piikkiin. Kuulostaa kauhealta syrjinnältä. 🤣
Ajattele, jos mies sanoisi nuo täsmälleen samat asiat. Paitsi tuo, että kelpaa yhden yön heilaksi, mutta ei parisuhteeseen, ei ole miehen kohdalla mitenkään realistinen väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonna ei huoli samassa kunnossa olevaa miestä jossa itse on voi hän lopettaa tuon turhan ulinan. Silloinhan hän ajattelee niistä miehistä ihan samaa kuin muut hänestä.
Tämä.
Usein nuo pluskokoset naiset ei huoli kumppaniksi pluskokoista miestä joka on outoa, aika harva nomaali mitoissa oleva mies haluaa sitä pluskokosta naista kumppaniksi.
Jonna vaikuttaa just sellaselta että se haluaa sen hyvännäkösen miehen jolla on korkeakoulututkinto yms mutta ongelma tässä on se että Jonnan nyt vaan on erittäin vaikeaa ellei jopa mahdotonta saada sellainen mies koska Jonna ei itse nyt vaan ole mikään häävi kumppani ehdokas.
T: miesKukapa ei haluaisi hyvännäköistä korkeasti koulutettua fiksua miestä.
Jokainen nainen niitä saa haluta mutta en hyväksy sitä että pakkien saatua sitten nainen alkaa kitisemään ja haukkumaan miehiä kuten tämä Jonna nyt tekee.
Miten ja ketä hän haukkui?
Jonna koska se meni iltapäivälehteen vinkumaan sitä ettei lihavana kelpaa komeille korkeakoulutetuille miehille.
Jonna tässä harrastaa jopa henkistä väkivaltaa käytöksellään.Aika hyvin luettu artikkeli. Siellä ei ollut mitään mainintaa missään kohtaa miesten ulkonäöstä tai koulutuksesta. Heijastelet omia puutteitasi. Olen pahoillani, että et ole kouluttautunut tai komea. Koulutuksen voit kuitenkin vielä hankkia. Tsemppiä.
Sitä ei tarvitse erikseen mainita, koska Jonnan puheista kuulee, mitä hän etsii.
Jonnasta saa juuri sellaisen kuvan että se etsii normaalipainoista miestä jolla on korkeakoulututkinto ja sen miehen pitää myös näyttää hyvälle.
Jonna itse on ylipainoinen joten todella vaikeaa sille tulee olemaan parisuhteen löytyminen ellei Jonna laihduta tai laske sitä kuuluisaa rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?Juuri tästä kaksinaismoralismista on kyse.
Jos ne naiset haukkuu läskiksi ja arvostelee törkeästi ulkonäköä niin kyllähän se on naisilta tosi huonoa käytöstä.
Mutta pakkien antaminen ei ole huonoa käytöstä.
Ei tietenkään. Mutta jos antaa pakit sanoilla olet liian lihava se on huonoa käytöstä.
Mutta jos antaa pakit koska on liian lyhyt, niin se ei ole huonoa käytöstä? Katsokaas naiset kun sen junan tulisi kulkea molempiin suuntiin. Täysin keskiarvoisen pituisena miehenä olen saanut monet pakit juuri pituuteeni vedoten. Olen keskiarvoa, mutta tämä nainen ei ole lähelläkään keskiarvoa ja ylipaino on epäterveellistä, sekä sille pystyy tekemään jotain. Mikä saa teidät naiset niin sokeaksi, ettette koskaan nää kokanaiskuvaa?
onko joku nainen antanut sulle pakit ja SANONUT syyksi sun pituuden?
vai oletko vaan pienessä mielessäsi KUVITELLUT syyksi sen?
luultavamimmin syynä on ollut paska luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit saan aina niiltä naisilta joten pitäiskö mun tehdä nyt Jonnat ja alkaa kerjäämään sympatiaa kun en ylipainoisena kelpaa niille laadukkaille naisille? Pitäiskö nyt alkaa myös moittimaan naisia kun ne on nirsoja eikä kelpuuta plussakokoista miestä?Juuri tästä kaksinaismoralismista on kyse.
Jos ne naiset haukkuu läskiksi ja arvostelee törkeästi ulkonäköä niin kyllähän se on naisilta tosi huonoa käytöstä.
Mutta pakkien antaminen ei ole huonoa käytöstä.
Ei tietenkään. Mutta jos antaa pakit sanoilla olet liian lihava se on huonoa käytöstä.
Mutta jos antaa pakit koska on liian lyhyt, niin se ei ole huonoa käytöstä? Katsokaas naiset kun sen junan tulisi kulkea molempiin suuntiin. Täysin keskiarvoisen pituisena miehenä olen saanut monet pakit juuri pituuteeni vedoten. Olen keskiarvoa, mutta tämä nainen ei ole lähelläkään keskiarvoa ja ylipaino on epäterveellistä, sekä sille pystyy tekemään jotain. Mikä saa teidät naiset niin sokeaksi, ettette koskaan nää kokanaiskuvaa?
Sanooko ne naiset sinulle suoraan, että olet liian lyhyt? Silleen "sä oisit ihan täydellinen, mut kolme senttiä liian lyhyt"?
Kyllä. Sitten tulee selitys, että kun on itse niin pitkä ja plääplää. Ihmetyttää ihan oikeasti, eikä tämä ole mikään miehet vastaan naiset, vaikka se on siksi väännetty. Silti ei tulisi mieleenkään mennä iltapäivälehteen itkemään asiasta.
No nyt en usko sanaakaan 😂.
Tai sanotaan näin, en tunne yhtäkään naista jolle pituus olisi näin tärkeää ja vielä sanoisi sen noin. Eli mietipä millaisia naisia yrität deittailla jos he noin pinnallisia ovat.
En minäkään tunne yhtään läskiksi sanovaa, mutta sellaisia on. Kysyin jo että miksi te naiset ette koskaan näe kun asian toisen puolen, ja syy on että suljetaan silmät ja korvat siltä mikä ei miellytä. Silläkö se läskiksi huutelu loppuu?
tässäkin ketjussa on kerrottu miesten läskitelleen alipainoista naista.
joten ei se läskittely lopu niin, että kaikki naiset laihduttavat ylipainonsa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ylipainoinen ja kun tätä ketjua lukee niin tulee tunne, että mun pitäisi painoni vuoksi kelpuuttaa kuka tahansa. Ei se mene niin. Mä olen keväisen eron jälkeen mennyt Tinderiin ja Badoohin ja todennut olevani nirso. En siis katsele mitään upeita komistuksia vain vaan ihan tavallisille miehille laitan tykkäyksiä. Osa normaalipainoisia ja osa ylipainoisia. En mä pelkän painon perusteella ketään valkkaa. Hiusten väri voi olla mikä vain tai voi olla kalju. Saa olla parta tai voi olla ilman partaa. Ei mielellään mua lyhyempää (olen 168cm), mutta ei tarvitse olla mikään kaksmetrinen. Koulutuksen tasolla ei ole väliä, mutta olisi erittäin suotavaa, että on jonkilainen työpaikka.
Hylkyyn menee tällaiset:
- Ei itsestä kuvia lainkaan
- Kuvissa näytetään yrmyltä tai jopa vihaiselta
- Näytetään siltä, että hygieniasta ei kauheasti huolehdita
- Parta voi olla, mutta ei mikään epäsiisti risukasa
- Pitkät hiukset jos ne on joku epäsiisti takkupesä
- Puuttuu hampaita
- Kasvot ei vain ole mun makuun. Ei tarvitse olla kreikkalainen jumala, mutta kuitenkin mun makuun oleva ihan tavallinen mies.
- Kuvissa on lapsi jonka kasvot näkyy myös
- Kuvissa on kavereita joiden kasvot näkyy myös
- Esittelyteksti vilisee kirjoitusvirheitä
- Ei ole oikeastaan mitään esittelyä
- Varatut salaseuraa etsivät ja avoimessa suhteessa olevat
- Liian pitkä välimatka
- Ulkomaalaiset, haluan suomalaisen miehen
- Absolutistit, ei tarvitse mikään alkkis olla, mutta joskus voisi olla kiva yhdessä mennä johonkin tai ruoalla nauttia viinistä.
- Eläkkeellä vaikka ikää joku 40v.
- Kuvassa istutaan jossakin kaljatölkki tms. kädessä ja ehkäpä vielä tupakkakin kädessä
Kannattaa ehkä joustaa tuosta absolutismista, jos absolutistimiehen löydät, joka on muutoin hyvä. +30-vuotiaat miehet eivät juuri ota alkoholia, ellei sitä oteta oikein kunnolla. Aika kova vaatimus on, että mies siemailisi kanssasi vähän viiniä joskus ruoan kanssa. Kriteerisi ovat hurjat pelkällä mentaalitasolla.
En minäkään tunne yhtään läskiksi sanovaa, mutta sellaisia on. Kysyin jo että miksi te naiset ette koskaan näe kun asian toisen puolen, ja syy on että suljetaan silmät ja korvat siltä mikä ei miellytä. Silläkö se läskiksi huutelu loppuu?