Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38 vuotias herrasmies ja en osaa ihastua oman ikäisiin naisiin.

Vierailija
04.12.2025 |

Ihastun naisiin jotka ovat 20-30 vuotiaita, en osaa rakastua vanhoihin naisiin koska ne naiset ei enää ole kauniita. Ikävä kyllä naiset eivät pysy kauniina kovin pitkään, heissä iän tuomat muutokset näkyy nopeasti.

Olen itse nuorekas, koulutettu ja työskentelen hyvässä työssä josta maksetaan hyvin palkkaa. Saan seuraa nuoremmista naisista kun taas ne iäkkäämmät naiset ei merkitse minulle mitään. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali.

Vierailija
2/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama t. 39v herrasrouva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän meidän pitäisi tehdä sillä tiedolla, että et ole henkisesti kehittynyt iän mukana?

Vierailija
4/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali.

On täysin normaalia että miehet kokee seksuaalista vetovoimaa niihin naisiin jotka ovat sukukypsiä eli lisääntymiskykyisiä.

Vierailija
5/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos tiedosta. Ei haittaa, se on ihan ok. Itse näin nelikymppisenä naisena en nyt valitettavasti sitten voi saada sinua, se on ainut iso miinus.

Vierailija
6/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti tämä sinun elämä ei tuo tarpeeksi sisältöä ja sun on pakko saada jokin yhteys vanhoihin naisiin.

Vierailija
7/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on naisilla - vetoa tunnetaan nuoriin, lisääntmisikäisiin miehiin. Oma mieheni täytti juuri 50, minä katselen max kolmikymppisiä.

Vierailija
8/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miksi sä kuvittelet, että tämä ketään kiinnostaa? Saat tykätä vaikka apinoista, jos huvittaa. Mä tykkään opossumeista, mutta en rasita ihmisiä kirjoittamalla siitä tyhjänpäiväisiä aloituksia.

Vierailija
9/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti tämä sinun elämä ei tuo tarpeeksi sisältöä ja sun on pakko saada jokin yhteys vanhoihin naisiin.

Se roikkuu mammapalstalla, koska ei saa niitä nuoria naisia, ja on äitiä ikävä.

Vierailija
10/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä hauska nähdä, millaiset tyypit tällaisia aloituksia tehtailee. En usko, että kukaan järjellä käypä, oikeasti menestyvä tällaista eees kehtaa suoltaa. Sama koskee toki myös vastaajia.

Vierailija
11/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos tiedosta. Ei haittaa, se on ihan ok. Itse näin nelikymppisenä naisena en nyt valitettavasti sitten voi saada sinua, se on ainut iso miinus.

Vastasin itselleni tuossa yllä, kun en saa nelikymppisten naisten huomiota. 

Ap

Vierailija
12/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pidä yhteenkään naiseen ihastua.

Vierailija
13/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän incelin ainoa kontakti naisiin on tämä palsta. Annetaan sen ressukan nyt hetki kuvitella, että me uskotaan sen olevan komea ja varakas 🤗

Vierailija
14/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on naisilla - vetoa tunnetaan nuoriin, lisääntmisikäisiin miehiin. Oma mieheni täytti juuri 50, minä katselen max kolmikymppisiä.

Mies on lisääntymiskykyinen koko elämänsä ajan kun taas naiset ovat murrosiästä noin 30 vuotiaaksi asti.

Vierailija
15/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Moni 40-50 vuotias nainen on uskomattoman kaunis sellaisenaan ilman mitään taikatemppuja.

Vierailija
16/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, meidän ikäisissä ei ole tavatonta olla jo isovanhempi. Monilla ukrainalaisilla näin, tekevät lapset nuorina. 

Vierailija
17/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen useamman kaverin, jotka eivät ihastu oman ikäisiin vaan reissaavat Thaimaahan hakemaan seuraa. 

Vierailija
18/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen useamman kaverin, jotka eivät ihastu oman ikäisiin vaan reissaavat Thaimaahan hakemaan seuraa. 

Rahalla ostaminen ei ole varsinaisesti kehumisen aihe.

Vierailija
19/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, no mikset oo vehtaamassa niiden nuorien missien kanssa vaan kiukkuat av-palstalla

Vierailija
20/30 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau kun sattui tuo iäkkäämmät! 😆 Misogynisti taas vauhdissa. Me pärjätään ihan hyvin ilman sua. Minäkin pidän nuoremmista. Olen 47 ja deittailen 6-11 vuotta minua nuorempia miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi