Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei miestä haittaa, vaan se että ei ole valmis tekemään mitään asialle.
Jos tinderissä näet ylipainoisen naisen niin mistä tiedät että ei ole valmis tekemään mitään asialle?
Mistä tiedät jos ylipaino on vaikka väliaikaista sairauden vuoksi ja tiputtaa kyllä painon heti kun pystyy liikkumaan?
Jos tinderissä näet ylipainoisen miehen niin mistä tiedät että ei ole valmis tekemään mitään asialle?
Mistä tiedät jos ylipaino on vaikka väliaikaista sairauden vuoksi ja tiputtaa kyllä painon heti kun pystyy liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka liimaa naamansa kasan muovia ja päälle sotamaalaus ei valitettavasti ole kaunis. Tähän päälle huomattava ylipaino. Laittakaa sinne tinderiin kuva ilman meikkiä ja muoveja ja realistinen kokovartolokuva.
Tuosta tuli pointti. On ilkeää arvostella hänen ulkonäköään, mutta ei ole ilkeää luoda itsestään valeprofiilia.
Naisen tuplastandardit taas loistossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Millaisen miehen hän haluaa?
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Se on varmaan rankkaa tolleen 0/5 miehenä.
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Miksi auto tai kesämökki nostaisi ihmisen tasoa kumppanina?
Siinä mielessä olet oikeassa, että naisten kohdalla 90% se liittyy geneettiseen ulkonököön ja osittain pituuteen. Esim. Joku tavallinen vankilakundi sai älytön määrä naisilta huomiota vain koska näyttää mallilta.
Rumatkin vankilakundit saa kohtuuttomasti huomiota naisilta. Tämä johtuu siitä, että osa naisista on sillä tavalla sairaita, että kuvittelevat voivansa rakastaa rikolliset ehjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka liimaa naamansa kasan muovia ja päälle sotamaalaus ei valitettavasti ole kaunis. Tähän päälle huomattava ylipaino. Laittakaa sinne tinderiin kuva ilman meikkiä ja muoveja ja realistinen kokovartolokuva.
Valitse sinä sieltä ne naiset, joiden kuva miellyttää silmääsi. Niin minäkin teen miesten kuvien suhteen. Niitä on tosi vähän.
Miksi liimmaatte naamaan muovinkappaleita? Miksette käytä naamaria? 589
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa todella usein, Jonnan kaltaisia naisia suomessa on todella paljon eli ylipainoisia ja/tai rumia jotka luulevat olevansa kauniita naisia. Miehille tässä tulee vaan se ongelma vastaan että nuo naiset ketkä yliarvioivat oman tasonsa luulevat saavansa niitä miehiä jotka eivät ole lihavia ja näyttää ihan hyvälle. Tuollaiset naiset ei kelpuuta sitä lihavaa miestä kumppaniksi koska ne luulee olevansa kauniita naisia eli ne luulee olevansa niitä vähintään keskitason naisia.
Mitä jos säkin vaan laihduttasit niin edes joku ruma vois huolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vanha totuus että jos tarttee vaan seksiä saada, niin yökerhossa odottelee että lihavat jäljellä, vähän kehuu kauniiksi ja saanti taattua aina.
Eli kyllä, jokaiselle ottajansa, mutta ei jokaista oteta pitkäksi aikaa.
On se kyllä vähän surullista, että lihavat antavat niin helposti. Kunhan saavat jotain huomiota.
Mä olen lihava enkä todellakaan anna helposti. En tosiaankaan kelpuuta ketä tahansa miestä. Olen mielummin ilman kuin kelpuutan jonkun ällötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa todella usein, Jonnan kaltaisia naisia suomessa on todella paljon eli ylipainoisia ja/tai rumia jotka luulevat olevansa kauniita naisia. Miehille tässä tulee vaan se ongelma vastaan että nuo naiset ketkä yliarvioivat oman tasonsa luulevat saavansa niitä miehiä jotka eivät ole lihavia ja näyttää ihan hyvälle. Tuollaiset naiset ei kelpuuta sitä lihavaa miestä kumppaniksi koska ne luulee olevansa kauniita naisia eli ne luulee olevansa niitä vähintään keskitason naisia.
Tutkimusten mukaan miehillä on taipumus yliarvioida omia hyviä puoliaan. Siksi kai 50-70-vuotiaat miehet siellä vonkaavat 16-35-vuotiaita naisia. Mitään realismia siinä ei ole.
Ylipainoakin pahempi ominaisuus on tyhmyys, joka huokuu tästäkin tapauksesta. Niinku sillää, sillää. Ei helvetti mikä maailma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi liimmaatte naamaan muovinkappaleita? Miksette käytä naamaria? 589
Laita sinä vapaasti ruksi niiden naisten päälle. Helppo homma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Millaisen miehen hän haluaa?
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Se on varmaan rankkaa tolleen 0/5 miehenä.
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Miksi auto tai kesämökki nostaisi ihmisen tasoa kumppanina?
Suurin osa ihmisistä on todellakin noin vajaita.
Jep, noin vajaita miehiä on todellakin olemassa ja yllättävän paljon! Näiltä puuttuu ne kuuluisat käytöstavat edes alkeelliset sellaiset olisi hyvä olla,sekä tietynlainen tilannetaju ja ennenkaikkea mikä on sopivaa ja mikä ei ( aivot puuttuu)
Nimenomaan naiset on aliarvioineet ja kritisoineet ulkonäköään iät ajat. Miehet senkun haukkua louskuttaa ja nyt ne ahdistuu siitä jos joku nainen vaikuttaa siltä että pitää itsestään ja ulkonäöstään vaikka on esim. ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein näillä naisilla on väärät luulot itsestään eli luullaan olevansa paljon kauniimpia mitä oikeasti on, epäilen että toi vaan yliarvioi oman tasonsa mikä on naisille yleistä. Toi löytäis kyllä miehen helposti jos sille kelpais sellainen mies joka on sen kanssa samaa tasoa mutta ei tolle kelpaa mies jolla on esim ylipainoa.
Naiset aliarvioi ulkonäkönsä ja miehet yliarvioi, se on jo ihan tieteellisestikin todettu. Joten jos sinäkin vain tulisit sieltä testopilvestä alas ja myöntäisit itsellesi olevasi ruma.
Suurin os suomalaisista miehistä on susirumia, ja yli 40-vuotiaista 95 prosenttia. Pluskoon lisäksi pitäisi mainita ilmossa, jos on kranssitukan alkua, kynäjalat, 170 senttiä sulka päässä, oikomahoito yhä kesken keski-iässä, kaljamaha kaljalla tahi ilman, sekä tietysti paska luonne.
Ei edes liity sukupuoleen. Kaikista yli 40-vuotiaista 95% on enemmän tai vähemmän rumia. Naama on vanha, ylipainoa kertynyt ja hampaatkin usein kelleertää, tai niissä on jotain laikkuja. Se kun löytää yli 40-vuotiaan lautavatsan, aktiivisesti urheilevan ja terveellisiä elämäntapoja noudattavan, itsestään huolta pitävän ja hampaansa edes joskus elämässään valkaisseen ihmisen, niin kysyjiä hänelle on enemmän kuin laki sallii.
Meille yli 40 v. annettiin koulussa lapsena sellaista purskuteltavaa fluoria joka vahingoitti kiillettä niin että tuli noita laikkuja. Myöskin opetettiin että heti syönnin jälkeen pitää pestä hampaat, jopa päiväkodissa oli jokaisella oma hammasharja tähän. Tämäkin tapa heikentää kiillettä. Olen kysynyt voiko näitä valkaista, kuulema tuloksena voi olla vielä enemmän laikkuja koska kiille ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
Ihan kaunis kasvoiltaan ainakin meikattuna ja luulen, että muutenkin. Sen sijaan tuon kokoiseen kehoon en tuntisi vetoa ja ehkä jopa häpeäisin, jos tyytyisin ihmiseen joka ei pidä itsestään huolta edes sen vertaa, että pysyisi normaalipainoisena. Eli söisi normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehillä on taipumus yliarvioida omia hyviä puoliaan. Siksi kai 50-70-vuotiaat miehet siellä vonkaavat 16-35-vuotiaita naisia. Mitään realismia siinä ei ole.
Nuo vanhat ukot jostain syystä luulee kun pukeutuvat "nuorekkaasti" ja muuttavat puhetyyliänsä/tapaa että nuoret naiset kiinnostuu ja että ovat kysyttyä "tavaraa"!:D ne luulee myös jos leikkauttaa hiuksensa,partansa tms että ovat nuoremman näköisiä! Valitettavasti minulla on eräs kaverimies joka ihan tosissaan pitää itseään "pikkupojan" näköisenä jos leikkaa hiuksensa siiliksi, oon sanonut sille ettei se naama siitä nuorena ja joka kertaa loukkaantuu, naama ei nuorene eikä iho vaikka kuinka muuttaisi tyyliään,kävisi kampaajalla,kasvohoidossa tms.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen haluaa miesten huomiota ja seuraa, niin hänen kannattaisi tajuta, että toi runsas meikkaus, ripsipidennykset ja monesti ne huulitäytteetkin vain pilaavat sitä alkuperäistä ulkonäköä miesten enemmistön mielestä.
Kannattaa välillä kysyä myös miehiltä mielipiteitä kauneudesta, eikä ottaa mallia jostain instabimboilta.
Tämä Jonnakin olisi huomattavasti kauniimpi ilman runsasta meikkiä, järkyttäviä ripsipidennyksiä ja noita kamalia kulmakarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen haluaa miesten huomiota ja seuraa, niin hänen kannattaisi tajuta, että toi runsas meikkaus, ripsipidennykset ja monesti ne huulitäytteetkin vain pilaavat sitä alkuperäistä ulkonäköä miesten enemmistön mielestä.
Kannattaa välillä kysyä myös miehiltä mielipiteitä kauneudesta, eikä ottaa mallia jostain instabimboilta.
Tämä Jonnakin olisi huomattavasti kauniimpi ilman runsasta meikkiä, järkyttäviä ripsipidennyksiä ja noita kamalia kulmakarvoja.
Kyllähän ne meikatut naiset ihan hyvin seuraa saavat. Ei ole heille ongelma.
En jaksa pinnallista lihatiski meininkiä. Vaikka olisi hoikka ja koulutettu niin mitä väliä, jos se on ihminen kenen kanssa ei viihdy ja kuka kohtelee huonosti. Ei tule onnea ulkonaisista asioista mutta jos vähän voisi joustaa niin voi löytyä hyväkin kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin Jonnaa koska vaan :)
Ylimääräiset kilot ei muuten tarkoita sitä, etteikö pillu voisi olla tosi kaunis.
Juu mutta kun hän ei kaivannut mitään panomiestä vaan kunnon miestä ja suhdetta.
No kannattaakohan silloin olla jokaisessa deittiapissa tyrkyllä ja deittailla kymmeniä eri miehiä?
Niinkö hän sanoi?
Ei, vaan minä sanoin mielipiteeni näistä deittailijoista
Ei tuo kelpaa miehille vaikka sen kauniisti sanoo kun halutaan uhriutua ja haukkua naisia.