Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1161/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan naiset on aliarvioineet ja kritisoineet ulkonäköään iät ajat. Miehet senkun haukkua louskuttaa ja nyt ne ahdistuu siitä jos joku nainen vaikuttaa siltä että pitää itsestään ja ulkonäöstään vaikka on esim. ylipainoinen.

Siis minä en Jonnaa hauku ja siinä ei ole mitään väärää tykätä omasta ulkonäöstään(oli sitten minkä näköinen vaan) mutta onko se sinusta oikein tai onko se reilua että nainen joka on lihava ei kelpuuta lihavaa miestä vaan se haluaa sen normaalipainoisen miehen itselleen? Kuitenkin tosi harva normaalipainoinen mies haluaa sen lihavan naisen kumppaniksi kun se normaalipainoinen mies voi saada myös sen normaalipainoisen naisen kumppaniksi. Sitten vielä kaiken kukkuraksi Jonna valittaa iltapäivälehdessä siitä kun se saa pakit miehiltä ja miehet sanoo suoraan syyn sille miksi se saa pakit. 

Tuntuu siltä että nykyään lihavat(tai rumat) naiset valittaa ja vaatii että normaalipainoisten ja komeiden miesten pitäisi huolia ne kumppaneiksi, miksi vain miehiltä vaaditaan "alistumista" tässä asiassa? Miksi ei vaadita että kaunis ja normaalipainoinen nainen ottaisi kumppaniksi sen lihavan(tai ruman) miehen kumppaniksi?

Siis kuka on koskaan vaatinut tai pakottanut normaalipainoista miestä lihavan tai yhtään kenenkään naisen kumppaniksi? En ole koskaan tällaisesta kuullut ainakaan.

Tiedätkö, kun on sellaisia ihmisiä, jotka ei osaa elää yksin, vaan siinä vierellä vaan pitää olla joku ja sellaisia ihmisiä on paljon.

Ja kuka siis pakottaa kenetkään yhtään mihinkään? Auta ymmärtämään.

Vierailija
1162/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ruskeita isoja luomia. Lähes yhtä paha kuin reilu ylipaino.

Kuinka alas sitä voikaan anonyyminä vajota huuteluineen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aknenaamaisena kelpaa miehille, vaikka kroppa onkin se tiimalasi ja painoa vähän päälle 50. Standardit on teillä miehillä niin korkealla. Tuokin nainen on sekä kaunis että nuori. Sitten vielä syytetään naisia, kun ei löydy ketään (20v missiä, mitä näyttää kavereille).

Miehillä on kieltämättä erittäin kovat standardit ihastuvat vain kauniiseen kuoreen/ulkonäköön viis väliä vaikka nainen olisi weemäinen

[ ei kaikki] näkeehän tuolla jo joidenkin työpaikkojen naiskalentereista millaiset naiset miehiä kiehtoo, ja Hyi heivata monet naista tosi nuorten naisten kuolaajista ovat vieläpä perheellisiä itse!

Vierailija
1164/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan naiset on aliarvioineet ja kritisoineet ulkonäköään iät ajat. Miehet senkun haukkua louskuttaa ja nyt ne ahdistuu siitä jos joku nainen vaikuttaa siltä että pitää itsestään ja ulkonäöstään vaikka on esim. ylipainoinen.

Siis minä en Jonnaa hauku ja siinä ei ole mitään väärää tykätä omasta ulkonäöstään(oli sitten minkä näköinen vaan) mutta onko se sinusta oikein tai onko se reilua että nainen joka on lihava ei kelpuuta lihavaa miestä vaan se haluaa sen normaalipainoisen miehen itselleen? Kuitenkin tosi harva normaalipainoinen mies haluaa sen lihavan naisen kumppaniksi kun se normaalipainoinen mies voi saada myös sen normaalipainoisen naisen kumppaniksi. Sitten vielä kaiken kukkuraksi Jonna valittaa iltapäivälehdessä siitä kun se saa pakit miehiltä ja miehet sanoo suoraan syyn sille miksi se saa pakit. 

Tuntuu siltä että nykyään lihavat(tai rumat) naiset valittaa ja vaatii että normaalipainoisten ja komeiden miesten pitäisi huolia ne kumppaneiksi, miksi vain miehiltä vaaditaan "alistumista" tässä asiassa? Miksi ei vaadita että kaunis ja normaalipainoinen nainen ottaisi kumppaniksi sen lihavan(tai ruman) miehen kumppaniksi?

Sinä toki itse valitset kumppanisi omien halujen perusteella, joten todellakin saat seurustella kauniiden normaalipainoisten kanssa tai mistä tykkäätkään. Mutta jos hylkäät deitin, koska hän on mielestäsi ruma ja lihava niin ei tarvi loukata häntä ja kertoa sitä päin naamaa. Ei muutenkaan tarvi haukkua ihmisiä, edes somessa. En minäkään kertoisi treffeillä miehelle, että koska olet kalju ja haiset pahalle, en halua sksiä sun kanssa.

Vierailija
1165/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen, varsinkin lihavan pitäisi tietenkin mennä kaikkialle ilman meikkiä, laittamatta hiuksia tms., anteeksi pyydellen ja säkkiin pukeutuneena.

Joo ja miehellä pitää olla "siistit vaatteet", ei saa itse päättää mitä se "siisti pukeutuminen" on :D

Huh huh, LOL :D

Minusta alkaa tuntua, että te miehet ette ole onnistuneet irtaantumaan äideistänne. Luulette, että jokainen naisen kommentti on käsky tai pakotus teille. Pikkukullat, tämä on ihan vaan keskustelua. Teidän ei ole pakko tehdä mitä av-mammat ehdottaa. Olette aikuisia miehiä. Päätätte itse.

Aika moni mies etsii naisesta näköjään äidin,siskon,tyttöystävän sekoituksen joka samalla tekee kaikki kotityöt, passaa ja palvelee sekä lepyttelevät vaavien kiukunpuuskia!

Vierailija
1166/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämmöiset tapaukset jaksaa panostaa pakkeliin ja kamppeisiin,mutta syömisiä ei voi muuttaa koskaan .

Vierailija
1167/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jonna, Jonna! Ihan ensiksi sinun pitää hyväksyä itsesi. Sen jälkeen voit hyväksyä sen, ettet ole kaikkien miesten mieleen, eikä siitä pidä vetää hernettä nenään. Kehitä itsetuntoasi, niin myös ne kiinnostavammat miehet kiinnostuvat sinusta. Harva haluaa vetää perässään kiviriippaa, jota pitää jatkuvasti kannatella ja tsempata. 

Vierailija
1168/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen, varsinkin lihavan pitäisi tietenkin mennä kaikkialle ilman meikkiä, laittamatta hiuksia tms., anteeksi pyydellen ja säkkiin pukeutuneena.

Joo ja miehellä pitää olla "siistit vaatteet", ei saa itse päättää mitä se "siisti pukeutuminen" on :D

Minusta alkaa tuntua, että te miehet ette ole onnistuneet irtaantumaan äideistänne. Luulette, että jokainen naisen kommentti on käsky tai pakotus teille. Pikkukullat, tämä on ihan vaan keskustelua. Teidän ei ole pakko tehdä mitä av-mammat ehdottaa. Olette aikuisia miehiä. Päätätte itse.

Aika moni mies etsii naisesta näköjään äidin,siskon,tyttöystävän sekoituksen joka samalla tekee kaikki kotityöt, passaa ja palvelee sekä lepyttelevät vaavien kiukunpuuskia!

Vai onko tämä jotain aikuistumatta jääneiden miesten loputonta naisiin kohdistuvaa uhmaikää? Äiti äiti, miksi mun on pakko olla ton läskin tytôn kaveri enkä saa leipoa sitä turpaan? Se on tyhmä ja inhoon sitä! Äitiiii!!!!!

Vierailija
1169/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen. 

Millaisen miehen hän haluaa? 

Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5. 

Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5? 

Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.

Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5. 

Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5. 

Se on varmaan rankkaa tolleen 0/5 miehenä.

Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto. 

Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka. 

Miksi auto tai kesämökki nostaisi ihmisen tasoa kumppanina?

Siinä mielessä olet oikeassa, että naisten kohdalla 90% se liittyy geneettiseen ulkonököön ja osittain pituuteen. Esim. Joku tavallinen vankilakundi sai älytön määrä naisilta huomiota vain koska näyttää mallilta.

Rumatkin vankilakundit saa kohtuuttomasti huomiota naisilta. Tämä johtuu siitä, että osa naisista on sillä tavalla sairaita, että kuvittelevat voivansa rakastaa rikolliset ehjäksi.

Ne on just hassunassuja kuvan kauniita naisia. Mitä suomi miehet kuolaa, jotka haluavat rakastaa nämä naiset ehjäksi.

Sairasta sekin.

Jonnan kannattaa etsiä mies Virosta on mistä valita ja hyvä työmies vielä lisäksi.

Vierailija
1170/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas yksi joka antaa kasvot yhden yön naisena.

Ehkä juuri sellaiset kuin kuvittelinkin tälläisillä naisilla olevan.

Tuntuu muutenkin olevan niin epätoivoinen, että jopa englanninkielellä puhelee mies ehdokkaille.

Vierailija
1171/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka liimaa naamansa kasan muovia ja päälle sotamaalaus ei valitettavasti ole kaunis. Tähän päälle huomattava ylipaino. Laittakaa sinne tinderiin kuva ilman meikkiä ja muoveja ja realistinen kokovartolokuva.

Niin tai sitten luonnollista naista ihannoiva voi etsiä meikkiä käyttämättömän naisen. Miksi on pakko tykkäillä juuri niistä joilla on kilo pakkelia kun paljon luonnollisemminkin meikkaavia ja jopa täysin ilman meikkiä viihtyviä naisia on. 

Vierailija
1172/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon? 

Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.

Miesten kohdalla on, he pitävät laihemmista naisista. Puhutaan keskiarvosta. En siis puhu Katja Ihalaisen aviomiehestä yms, joilla on siihen fetissi. Miehet keskiarvoisesti myös pitävät nuoremmista naisista.

Sama kuin nainen valitsisi mielummin pitkän tai menestyneen miehen. Kyse on aina keskiarvosta. Tosin kukaan ei puutu naisten makuun, ainoastaan miehen. Koska FEMINISMI.

Kultaparka, keskiarvolla, kuten millään muullakaan tilastolla, ei ole mitään merkitystä yksilön kannalta. Tilastotiede kertoo meille, miten massat käyttäytyvät, mutta yksilön elämää ja kokemusta se ei ennusta millään tavalla.

On esimerkiksi tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköistä saada salamaniskui sitten jäädä henkiin siitä. Ja silti on elossa ihmisiä, joita salama on iskenyt kahdesti.

Joten on ihan typerä masentaa itseään ajattelemalla, että "tilastollisesti naiset tykkäävät vain laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista". Kun et sinä tarvitse kuin yhden, joka tykkää juuri sinusta, mistä loput naiset tykkäävät, on yksi paska ja hailee.

90% naisista viestittelee tilastojen valossa vain 10% miehille instagramissa. Eli vain 10% miehistä saa lähes kaikki viestit. 

Tämä on perusfakta. Naisille seksuaalinen markkina-arvo on erittäin tärkeää ja mitkään poikkeukset ei muuta sitä tosiasiaa. 

Lähde tälle?

Vierailija
1173/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin päätänkin, sun mielestä mä silti varmaan pukeudun kuin jokin "pikkupoika", vaikka ei vois vähempää kiinnostaa mielipiteesi.

Ikivanhan hummelin anorakin laitan taas päälleni, kun kelit viilenee. Voi ei, se ei ole "siistiä pukeutumista" :D

Vierailija
1174/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin päätänkin, sun mielestä mä silti varmaan pukeudun kuin jokin "pikkupoika", vaikka ei vois vähempää kiinnostaa mielipiteesi.

Ikivanhan hummelin anorakin laitan taas päälleni, kun kelit viilenee. Voi ei, se ei ole "siistiä pukeutumista" :D

Ihan vilpittömästi: asia ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Hyviä anorakki-ilmoja!

Vierailija
1175/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sinkkuaikoina jokseenkin nollatoleranssi ylipainolle, ts. en laittanut tinderissä ylipainoisille naisille tykkäyksiä.

Ehkä jos joskus vielä on sinkkuna jälleen, voisi jonkun ylipainoisenkin kokeilla.

Vierailija
1176/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka liimaa naamansa kasan muovia ja päälle sotamaalaus ei valitettavasti ole kaunis. Tähän päälle huomattava ylipaino. Laittakaa sinne tinderiin kuva ilman meikkiä ja muoveja ja realistinen kokovartolokuva.

Tuosta tuli pointti. On ilkeää arvostella hänen ulkonäköään, mutta ei ole ilkeää luoda itsestään valeprofiilia.

Naisen tuplastandardit taas loistossa

Sinun ei ole mikään pakko deittailla niitä naisia joilla on paljon meikkiä naamassa. Voi ihan vapaasti tykkäillä luonnollisemman näköisistä naisista.

Vierailija
1177/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on koskaan vaatinut tai pakottanut normaalipainoista miestä lihavan tai yhtään kenenkään naisen kumppaniksi? En ole koskaan tällaisesta kuullut ainakaan.

Tiedätkö, kun on sellaisia ihmisiä, jotka ei osaa elää yksin, vaan siinä vierellä vaan pitää olla joku ja sellaisia ihmisiä on paljon.

Ja kuka siis pakottaa kenetkään yhtään mihinkään? Auta ymmärtämään.

Kovasti se "luterilainen yhteiskunta" sitä yrittää.

"opiskele, pariudu, lisäänny, velkaannu"

Jos ei kelpaa niin sitten voit vaikka syrjäytyä T: "luterilainen rasistisakki"

Vierailija
1178/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten luonnollista naista ihannoiva voi etsiä meikkiä käyttämättömän naisen. Miksi on pakko tykkäillä juuri niistä joilla on kilo pakkelia kun paljon luonnollisemminkin meikkaavia ja jopa täysin ilman meikkiä viihtyviä naisia on. 

Kun varmuuden vuoksi pitää arvostella kaikki naiset "sinusta en sitten ainakaan tykkää". Kun ollaan niin lapsellisia ja luullaan että se jotenkin hetkauttaa naisia. Salaa kuitenkin toivotaan huomiota joltain noin nätiltä naiselta.

Vierailija
1179/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tuli pointti. On ilkeää arvostella hänen ulkonäköään, mutta ei ole ilkeää luoda itsestään valeprofiilia.

Naisen tuplastandardit taas loistossa

Sinun ei ole mikään pakko deittailla niitä naisia joilla on paljon meikkiä naamassa. Voi ihan vapaasti tykkäillä luonnollisemman näköisistä naisista.

Tykkään kalastuksesta ja kaljasta

Vierailija
1180/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi liimmaatte naamaan muovinkappaleita? Miksette käytä naamaria? 589

Mitä se sinun persettäsi kutittaa? Kai kaikki saavat näyttää miltä haluavat. Itse käytän pääasiassa vain ripsiväriä, mutta ei minua häiritse jos joku meikkaa enemmän. Ei pitäisi häiritä sinuakaan.