Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Millaisen miehen hän haluaa?
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Jonnalla keskivertoa nätimpi naama, mutta liikaa meikkiä, järkyttävät ripsipidennykset ja noi kulmakarvat pilaa kasvojen kauneutta aikalailla.
Tähän päälle ylipaino ja vartalonmalli jossa hartiat ovat leveämmät kuin lantio, tekee y-mallisen "rotevan miehen selän" takaata katsottuna.
Sellainen 6- max. Ehkä 5,5 lähempänä totuutta.
Huvittava tää sun tyyli, ensin kehutaan ja sitten kuitenkin arvostellaan maan rakoon. Vartalomallille tuskin mitään voi mutta sinun oli sekin täällä pakko analysoida.
Hyi miten ruskeita isoja luomia. Lähes yhtä paha kuin reilu ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna itse on reilusti ylipainoinen eikä ole mikään todella kaunis vaan aika tavallisen näköinen nainen, hän on joku 2/5 tason nainen.
Miehen joka on vähintään 180cm,lihaksikas,korkeakoulutettu,omaa hyvät käytöstavat,itsevarma,huumorintajuinen,älykäs,pukeutuu merkkivaatteisiin,on rahaa millä hemmotella Jonnaa välillä ja painoa miehellä on sen verran että se ei ole lihava eikä mahaa ole. Tälläisen miehen taso on vähintään 4/5.
Onko Jonnalla rima liian korkealla miesten suhteen ja eikö Jonnalle kelpaa mies joka on myös 2/5?
Aikamoisina misseinä taidat pitää meitä suomalaisia naisia, kiva kuulla :) jos hänkin on vain 2/5 ulkonäöltään.
Suomalaiset naiset on pääosin luokkaa 3/5 eli ei häävejä, vain harva nainen on 4/5 tai 5/5.
Ylipaino naisillakin yleistä,pukeutuminen ei ole naisellista, käytöstavat ei ole naisellisia, monella huono ruumiinrakenne, ruma naama. Jonnalla jos naama olisi ruma niin se olisi 1/5.
Se on varmaan rankkaa tolleen 0/5 miehenä.
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Miksi auto tai kesämökki nostaisi ihmisen tasoa kumppanina?
Siinä mielessä olet oikeassa, että naisten kohdalla 90% se liittyy geneettiseen ulkonököön ja osittain pituuteen. Esim. Joku tavallinen vankilakundi sai älytön määrä naisilta huomiota vain koska näyttää mallilta.
Jeremy Meeks
Googlasin, ja eihän tuo ole edes komea. Nimenomaan rikollisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää miten tuo Jonna suhtautuisi siihen jos joku ylipainoinen mies lähestyisi sitä jossain julkisella paikalla, antaisko se heti pakit sille koska se mies on ylipainoinen?
Ja se mies lähestyisi sitä ihan asiallisesti.
Ehkä hän sanoisi, että anteeksi mutta en ole kiinnostunut tutustumaan enempää. Hyvää syksyä kuitenkin!
Eli pakit antaisi ylipainoiselle miehelle? Jos joku kivan näköinen normaalipainoinen mies lähestyisi sitä niin sille se ei antaisi pakkeja? Muistutuksena vielä se että tuo Jonna on ylipainoinen eikä mitenkään vähän pyöreä.
Ei ole edes ylipainoinen, vaan lihava (BMI yli 30).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnalla keskivertoa nätimpi naama, mutta liikaa meikkiä, järkyttävät ripsipidennykset ja noi kulmakarvat pilaa kasvojen kauneutta aikalailla.
Tähän päälle ylipaino ja vartalonmalli jossa hartiat ovat leveämmät kuin lantio, tekee y-mallisen "rotevan miehen selän" takaata katsottuna.
Sellainen 6- max. Ehkä 5,5 lähempänä totuutta.
Nollan miehen on turha lähteä muita pisteyttää.
Ois miehestä tämmönen juttu niin pääsis oikein kunnolla analysoimaan ulkonäköä. Paitsi että naiset ei ole niin ilkeitä.
Jonna sähköpotkuri pois, pyörä tilalle. Terveellistä ruokaa ja liikuntaa, ei ulkonäön vuoksi vaan terveyden.
Nuori nainen ja ylipainoa rutkasti, kymmenen vuotta ja tulee sairauksia.
Itsesi vuoksi, ei miesten.
Miksi pitää liimata muovinkappaleita naamaan??!!!? Kertokaahan? Se kertoo älystä.
Vierailija kirjoitti:
Ois miehestä tämmönen juttu niin pääsis oikein kunnolla analysoimaan ulkonäköä. Paitsi että naiset ei ole niin ilkeitä.
Just näin! 👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää miten tuo Jonna suhtautuisi siihen jos joku ylipainoinen mies lähestyisi sitä jossain julkisella paikalla, antaisko se heti pakit sille koska se mies on ylipainoinen?
Ehkä hän sanoisi, että anteeksi mutta en ole kiinnostunut tutustumaan enempää. Hyvää syksyä kuitenkin!
Eli pakit antaisi ylipainoiselle miehelle? Jos joku kivan näköinen normaalipainoinen mies lähestyisi sitä niin sille se ei antaisi pakkeja? Muistutuksena vielä se että tuo Jonna on ylipainoinen eikä mitenkään vähän pyöreä.
Voi olla hyvinkin niin. Jospa normaalipainoinen mies miellyttää hänen silmäänsä? Se on ihan ok. Jos ei, niin voi sanoa että anteeksi, en ole kiinnostunut nyt tutustumaan lähemmin. Mutta kivaa syksyä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen noin 3,5/5 mies koska olen ihan ok näköinen, en ole ylipainoinen, on korkeakoulutus ja palkkaa saan ihan hyvin työstäni. Minulla on asuntolainaa vähän enää, velaton kesämökki ja ihan hieno auto.
Tasoani laskee se etten ole 190cm, naama ei ole sellanen jykeväleukainen piirtyvä leuka.
Siinä mielessä olet oikeassa, että naisten kohdalla 90% se liittyy geneettiseen ulkonököön ja osittain pituuteen. Esim. Joku tavallinen vankilakundi sai älytön määrä naisilta huomiota vain koska näyttää mallilta.
Jeremy Meeks
Ted Bundy sai valtavasti ihailijapostia naisilta ollessaan kuolemansellissä (death row) hän oli tapp anut kymmeniä naisia esim. hampailla, säleisellä tuolijalalla jne.
Myös Valjakkalalla riitti naisfaneja Suomessa ja Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Jonna antaa pakit ihan kelle tahtoo. Mutta hän osaa tehdä sen tyylikkäästi, toisin kuin nuo miehet.
Siirähän tässä oli kyse eikä painosta.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei miestä haittaa, vaan se että ei ole valmis tekemään mitään asialle.
Jos tinderissä näet ylipainoisen naisen niin mistä tiedät että ei ole valmis tekemään mitään asialle?
Mistä tiedät jos ylipaino on vaikka väliaikaista sairauden vuoksi ja tiputtaa kyllä painon heti kun pystyy liikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on todellakin noin vajaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon?
Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.
Naisen tasoon vaikuttaa pääosin ulkonäkö ja paino. Luonne myös osittain vaikuttaa mutta ei niin paljoa kuin ulkonäkö ja paino.
T: mies
Aa ja sit avioeron hetkellä itketään hullua naista.
Juu sitten toki itketään kun nainen onkin tyhmä ja hullu pummi. Voi näitä miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
Ei se nyt mikään kaunis ole vaan "tavisnainen" jolla on ylipainoa eli ei mikään haluttu tai laadukas nainen.
Parisuhdemarkkinoilla se kuuluu sinne alakastiin.Onhan tuo kasvoistaan kaunis, silmät vallankin, tukka on pitkä ja osaa pukeutua imartelevasti. Lisäksi on rintava, mistä moni mies pitää.
Oikeasti tällä palstalla, ja muutenkin netissä, tuntuu kulkevan ihan eri miehet kuin irl. Minä olen keski-ikäinen nainen, joka olen ollut vähän kaikkea kilpaurheilevan atleetin ja ryhävalaan väliltä (ettei uskoisi, miten paljon kortisoni lihottaa ja lyhyeessä ajassa, kaikella kunnioituksella ryhävalaita kohtaan), ja ihan samat miehet ovat kuolanneet perääni (pun intended) koko ajan. Ja uudetkin, ei sen puoleen.
Minun kokemukseni mukaan miehiä ei heilauta joku 20 kg suuntaan tai toiseen, eikä oikein sekään mitä päällensä pukee.
..hmm no se tietysti riippuu miehistä..ei kaikki miehet kelpuuta ketä tahansa tai minkä tahansa näköistä naista kumppanikseen..tosin petikaveriksi voi olla eri asia
Ei, kaikki ei missään nimessä kelpuuta ketä tahansa. Kerroin vain oman kokemukseni, mikä on se, että urheilulliset hyvätuloiset herrasmiehet kelpuuttaisivat kyllä minut, painon vaihteluvälin ollessa 59-84 kg ja vaatetuksen tietysti eläessä sen mukaan.
Petikavereista taas ei minun yhteydessäni puhuta. Minun kohdallani on tyhmemmällekin miehelle selvää, että on niitä naisia, joita naidaan, ja niitä, jotka naidaan, ja minä kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Ei kukaan minulta ikinä irtoseksiä halua. Lähinnä ne haluaa nostaa minut jalustalle ja palvoa.
Ja ei, en kerro tätä ylentääkseni itseäni, koska mitään sen arvoista minussa ei ole. Vaan kertoakseni, että oikeassa maailmassa miehet on tuhatmiljoonakertaisesti parempia kuin tällä palstalla tai ilmeisesti tinderissä. Ei ne ole mitään pinnallisia, markkina-arvoja ja lompakkoloisia miettiviä pissipäitä, vaan hyviä kunnon ihmisiä ja herrasmiehiä ja whatnot. Huippuja.
Juttu vaan menee niin, että ne hyvät kunnon miehet elää elämäänsä, ei roiku naisten keskustelupalstalla tai tinderissä.
Nainen joka liimaa naamansa kasan muovia ja päälle sotamaalaus ei valitettavasti ole kaunis. Tähän päälle huomattava ylipaino. Laittakaa sinne tinderiin kuva ilman meikkiä ja muoveja ja realistinen kokovartolokuva.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa todella usein, Jonnan kaltaisia naisia suomessa on todella paljon eli ylipainoisia ja/tai rumia jotka luulevat olevansa kauniita naisia. Miehille tässä tulee vaan se ongelma vastaan että nuo naiset ketkä yliarvioivat oman tasonsa luulevat saavansa niitä miehiä jotka eivät ole lihavia ja näyttää ihan hyvälle. Tuollaiset naiset ei kelpuuta sitä lihavaa miestä kumppaniksi koska ne luulee olevansa kauniita naisia eli ne luulee olevansa niitä vähintään keskitason naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku mies oikeasti sitä mieltä, että pelkkä normaalipainoisuus riittää korkeampaan tasoon?
Kun ei se oikeasti riitä. Olen paljon normaalipainoisia miehiä, jotka ovat sitten muuten kyllä suoraan sanottuna etovia. Ei auta siinä kohtaa se normaalipainoisuus eikä todellakaan ole mitään tasokkaita miehiä. Myös naisista löytyy tapauksia, että kroppa on normaali, mutta kasvot, käytös, olemus yms. ei todellakaan ole mitään tasokasta.
Miesten kohdalla on, he pitävät laihemmista naisista. Puhutaan keskiarvosta. En siis puhu Katja Ihalaisen aviomiehestä yms, joilla on siihen fetissi. Miehet keskiarvoisesti myös pitävät nuoremmista naisista.
Sama kuin nainen valitsisi mielummin pitkän tai menestyneen miehen. Kyse on aina keskiarvosta. Tosin kukaan ei puutu naisten makuun, ainoastaan miehen. Koska FEMINISMI.
Kultaparka, keskiarvolla, kuten millään muullakaan tilastolla, ei ole mitään merkitystä yksilön kannalta. Tilastotiede kertoo meille, miten massat käyttäytyvät, mutta yksilön elämää ja kokemusta se ei ennusta millään tavalla.
On esimerkiksi tilastollisesti äärimmäisen epätodennäköistä saada salamaniskui sitten jäädä henkiin siitä. Ja silti on elossa ihmisiä, joita salama on iskenyt kahdesti.
Joten on ihan typerä masentaa itseään ajattelemalla, että "tilastollisesti naiset tykkäävät vain laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista". Kun et sinä tarvitse kuin yhden, joka tykkää juuri sinusta, mistä loput naiset tykkäävät, on yksi paska ja hailee.
90% naisista viestittelee tilastojen valossa vain 10% miehille instagramissa. Eli vain 10% miehistä saa lähes kaikki viestit.
Tämä on perusfakta. Naisille seksuaalinen markkina-arvo on erittäin tärkeää ja mitkään poikkeukset ei muuta sitä tosiasiaa.